Radio/radiokanavat - Viihde ja kulttuuri

figaro

Kuunteletteko te radiota? Mitä kanavaa tai mitä ohjelmia?

Itse enimmäkseen autossa. Kotona ei juuri koskaan ole päällä mikään kanava.. Joskus yrittelin netissä kuunnella, mutta.. Sekin jäi. Töissä kuuntelin aktiivisestikin radiokuulosuojaimien ansiosta. Silloin kelpasi kanava kuin kanava - hallissa kuuluvuus hieman sieltä tännepäin :)

Sivut

Kommentit (53)

Sinsemilla

Autossa lähinnä YleX:ää tai NRJ:ä... Tenkasen aamushow menee mut muuten se musa mitä tulee on kyllä aika skeidaa... ;) YleX:ltä tulee sentään joskus harvoin jotain hyvääkin... :)

sopuli

Mä kuuntelen tosi paljon radiota, oikeastaan aina :) Kotona on radio päällä, koulumatkoilla kuuntelen, jos yksi kävelen ja autossa myös.

Cityä tulee kuunneltua eniten, sitten ihan vaihtelun vuoksi YleX:ää ja suomipoppia. En vaan kestä sitä Jaajoa suomipopilla, siks sitä ei tuu kuunneltua päivisin ku sen on juontamassa...

Lucky Lady

Kotona tai autossa en kuuntele ikinä radiota. Töissä kuuluu taustalla koko ajan Radio Suomipop (mikään muu asema ei suostu kuulumaan siellä), ja siksi ostin itselleni mp3-soittimen. En nimittäin voi sietää tuota asemaa, juontajat ärsyttävät ja musiikki on hirveää jöötiä. Onneksi on omat musiikit mukana, taju lähtisi muuten. En kyllä oikein siedä mitään muutakaan asemaa tätä nykyä, koska suurin osa musiikkitarjonnasta on mielestäni sitä ihtiään. Radio ei ei ole mielimediani.

Lania
sopuli
En vaan kestä sitä Jaajoa suomipopilla, siks sitä ei tuu kuunneltua päivisin ku sen on juontamassa...

Juuri näin :? muuten kuuntelen sitä kyllä, kissin ja nrj:n ja cityn selaa aina läpi, mut iskelmäradio on ehkä se minkä voi jättää päälle :lol: en mä kyllä muuten kuuntele radioo kun autossa.

Rahel

Töissä on yleensä radio päällä. Jos voin ite vaikuttaa asiaan, niin siellä soi Groove FM. Se on ehdottomasti paras... En tykkää yhtään näistä hittiradioista, joissa soi samat kappaleet monta kertaa päivässä viikkotolkulla putkeen. Kerran oli töissä joku oiskohan ollut Iskelmäradio (?), jossa soitettiin aika kivoja vanhoja suomikappaleita, Baddingiä ja muuta.

maaruli

Kotona en kuuntele radiota, mutta autossa työmatkoilla Radio Cityä. Aamuisin tulee just siihen aikaan Heikelän herätysliike ja iltapäivällä saa kuunnella Satu Orvokkia. :D Joskus pitää kuunnella YleXää jos tulee jotain hyviä livetaltiointeja.

Red

Kuuntelen nykyään tosi vähän radioo, mutta aina kun kuuntelen niin Groovea. Sieltä tulee ihanan letkeetä musiikkia, eikä kokoajan samoja luupilla niinkun kaikilta muilta tuntuu tulevan...

anni

Radiota kuuntelen paljon päivittäin. Useimmiten kotona on radio auki ja bussissa on myös kiva kuunnella musiikkia. Kesätöissä meillä oli kaikilla radiokuulosuojaimet! :D Päivä kului nopeasti, kun tyttöjen kanssa yhdessä lauleskeltiin! ;)

Ennen minulla oli ongelma... Tykkään YleX:n juontajista, mutta musiikista en. Kaupallisten kanavien musiikki taas on enemmän minun mieleeni, mutta juontajat ja mainokset rrraivostuttavia!

Pari viikkoa sitten löysin Radio X3M:n!! :D Hyvää musaa ja mukavat (ruotsia puhuvat!) juontajat! Tykkään!! :D

jenzci
Maruchka
Autossa tulee kuunneltua, lähinnä SuomiPoppia. Pidän Jaajosta, ihana ja hauska kaveri :D

Oon ihan samaa mieltä :) Joka päivä melkein tulee Jaajoa kuunneltua.

Shandy

Kuuntelen radiota aina joskus. Omalla autolla ajaessa kuuntelen yleensä omia cd:itä, mutta jos ne alkavat kyllästyttää niin sitten radio. Äitin autossa on pakko kuunnella radioo kun ei oo cd-soitinta. :?

Jos radioo kuuntelen niin kanava on Kiss, mutta kun se ei suostu aina kuulumaan niin sitten toinen vaihtoehto on Ylex. Sieltä tulee kyllä harvoin hyvää musiikkia. :? Jos ei muita vaihtoehtoja ole niin Nova tai iskelmäkin menee hädässä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat