Päätä vaivaavia leffakysymyksiä... - Viihde ja kulttuuri

jessi

ei vissii täällä kukaa tota kattonu :(

Sivut

Kommentit (51)

jessi
Jzzu
jessi

Paha sanoo kun ei tiedä et mihin aikaan ja millä kanavalla leffa on tullut, nimestä puhumattakaan.

Niin no ehkä leffan nimi oli alkuperäisessä otsikossa. Eli Viimeinen illallinen (The last supper). Se tuli joskus yöllä ja Neloselta. Siinä oli muuten mm. Cameron Diaz. Mutta ihan sama, vaikuttaa siltä ettei kukaan sitä katsonut. Tai jaksa kertoa mitä siinä tapahtui.

Jzzu
jessi

Paha sanoo kun ei tiedä et mihin aikaan ja millä kanavalla leffa on tullut, nimestä puhumattakaan.

jessi

Ehkä vähän turha tehdä uusi aihe tästä mutta pakko saada tietää miten tämä leffa loppui..Enkä löytänyt loppuratkaisua netistä :D

Eli jos joku katsoi tämän leffan lauantaina 4.3 niin olisi kiva tietää mitä siinä tapahtui. Katsoin siihen asti kun se pappi tmv. tapettiin myrkyllä. Jäikö porukka kiinni tappamisesta? Miten? Ketä kaikkia he tappoivat? Jatkoivatko he myrkyllä tappamista?
[size=9][color=red]
Ehkä tänne voitaisiin kasata muitakin kysymyksiä leffoista. Meinaan sellaisia, jotka ovat jääneet vaivaamaan.. Vaihdan nimen yleispäteväksi, jahka kysymykseesi on joku vastannut :) figaro[/color][/size]

*Sandy*

Entäs kuinka päättyy JFK- avoin tapaus? Kun multa jäi siitä joskus katsomatta viimeiset kymmenen minuuttia, ja se jäi vaivaamaan. Minkä kuvan elokuva siis antoi Kennedyn murhasta? Tuomittiinko siinä joku, vai jäikö se ratkaisemattomaksi, kuten oikeassa elämässäkin?

shazzer

Joo ja kukaan muu sattunut katsomaan sellaista elokuvaa kun Mullholland drive? Siis se pitää oikeasti katsoa monta kertaa ennen kun tajuaa jotain. Täytyy silti sanoa että aika vaikuttava leffa.

Msuh

Nostanpa tämän.

Olen katsonut Amélie-leffan useita kertoja, mutten vieläkään ymmärrä, mikä juju siinä on, kun Amélie jättää sen Lasimiehen ovimaton alle niitä videoita, johon on nauhoittanut joitain ohjelmia? :-s (En aivan tarkkaan muista tätä kuviota, sillä viime katselukerrasta on jo aikaa, mutta jotenkin näin se meni :P)

papuna

^^ :lol: hahaa! täysin sama!!
mä en tajuu koko settii yhtään!!!
ja tunnen oloni NIIN idiootiks,kun jotkut ylistää sitä leffaa... :roll:
on mustakin siinä on suloinen miljöö ja väri ja... mutta musta sen hehkutus tuntuu lähinnä sellaselta "peikkotyttö"-söpöilyltä,että jos sanoo sen lempileffakseen,niin sit on itekkin ah-niin-kultturelli :roll: ja sit pitääkin jo olla hankkimassa marimekon pallo-paitaa

hienoa,kun ei tajuu... :roll:

tai leffa spider joltain 2005 vuodelta!? palkittu cannesissa ja tyypit ylistää,ja mä EN TAJUU mitä se mies ettii ja sit joku hakkaa sen äitiä,ja taas mennään ajassa taakse ja eteen ja ja ja... ugh! :shock:

JigglyPuff

Mullholland Drive on vaikuttava! Ja hyves!

Lost highway on kyl sellane elokuva mitä en tajua mut seki pitää kahtoa moneen kertaan. Ihan mielenkiintoselta se silti vaikutti!

Noilla on vissii sama ohjaaja jos oikein muistan. Se lynch tyyppi!

annia_

Musta siinä Amelie-leffassa se antaa sille vanhalle miehelle niitä videoita siksi,että mies näkisi mitä menettää kun istuu aina vaan kotonaa, menettää elämänsä..ja sehän Amelie siinä suht alussa näkee sen vanhan miehen katsovan videokameran kautta maailmaa, ulos ikkunasta..miehellä on niin hauraat luut ettei se uskalla mennä ulos, vaan katsoo elämään videokameran läpi, koska se on turvallisempaa..tai ainakin jtak tollasta ite ajattelin:D ja taas se mies tekee samanlaisen palveluksen amelielle, kun videon kautta käskee tyttöä elämään elämäänsä, eikä piiloutumaan kuten itse on tehnyt..

Ite en välitä mistään peikkotyttöistöä ym. mutta silti itse rakastan älyttömästi kyseistä leffaa:D ekan kerran kun katsoin sen, hymyilin itsekseni kauan ja elämä tuntui ihanalta, että pystyn mihin vaan:D ja olispas kaikki ihmiset maailmassa niinkuin Amelie, eikä vaan kateellisia ja katkeria toisille.

Itse ihmettelen yhtä juttua Frendit tv-sarjasta.Muistaako kukaan 4. tuotantokauden jaksoa missä Chandler seurustelee Joeyn entisen tyttöystävän Kathyn kanssa.?ja Monica ja Rachel saavat selville ettei Chan ja Kathy ole olleet vielä harrasteneet seksiä...sitten Monica antaa neuvoja Chandlerille ja piirtää kuvan naisesta ja naisen erogeeniste alueet..Muistaako kukaan kuinka monta niitä alueita oli..?Seitsemän vai..tiiän tietenkin osan mitä Monica tarkoittaa mutta mitkä ne loput alueet ovat..? Embarassed Laughing

Enkä tajua miksi ihmiset pitää Mikko Leppilampea hyvänä näyttelijänä:D

Tai miksi vuonna 2001 Oscrin voitti Denzel Washington roolistaan leffassa Trainin Day, eikä Russell Crowe voittanut vaikka oli samana vuonna ehdolla elokuvasta Kaunis Mieli. Tyhmäkin huomaa ko. leffoja katsellessa kumpi sen olisi ansainnut.

Msuh

Kiitos annia_ selvennyksestä :P Minäkin rakastan tuota elokuvaa yli kaiken. Amélie on vain niin viaton ja suloinen, että itsekin toivoisi joskus olevansa sellainen :)

napitin
annia_
...sitten Monica antaa neuvoja Chandlerille ja piirtää kuvan naisesta ja naisen erogeeniste alueet..Muistaako kukaan kuinka monta niitä alueita oli..?Seitsemän vai..tiiän tietenkin osan mitä Monica tarkoittaa mutta mitkä ne loput alueet ovat..? Embarassed Laughing

Joo seitsemän niitä oli, ja oon itsekin miettiny, että mitkäköhän kaikki se mahtoi siihen piirtää. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat