Lomakokemuksia ;) - Viihde ja kulttuuri

Decor

eli siis onko jollekkin tapahtunu jotain hassua/hauskaa/kamalaa/järkyttävää jne. jne kun olette olleet matkoilla ? Ja jos on niin haluaisin kuulla "tarinasi" :D

Kommentit (5)

jauzaa

juu, onhan niitä tapahtunut.. :P esim. tarjoilijoita tuli ja tarjosi drinkkejä sun muuta.. ja espanjalaiset pojat huutelivat ja viheltelivät perään.. :P oli ikä mikä tahansa.. :D eikä itellääkää oo tota ikää vielä niin kamalasti! :)

Lania

Kirjotin tän jo muinoin sinne Hullut päivät -palstalle OT:nä, mut kopsaan tänneki ku tää oon niin hauska. Joo he he eikä oo ny oikein muutakaan tekemistä.

Oltiin Edinburgh Castlessa, ja tietty siellä oli sellanen kaamee turistiryysis. Katteltiin et yhteen paikkaan meni sikana porukkaa, mentiin jonon jatkoks ja odoteltiin jotain puoli tuntia et päästiin kattoon sitä SUURTA NÄHTÄVYYTTÄ mikä siellä oli, ja jono vaan kasvo koko ajan. Ihmeteltiin vähän ku porukka tuli sieltä ulos vähän epäuskosen näkösenä ja naureskeli siitä jonon ohi pujotellessaan, NOH kun päästiin perille ni siellä oli joku hikinen remonttiliinoin peitetty tykki, Mon's Meg :evil: ei siinä, ois ollu varmaan ihan "hieno" ellei tosiaan ois ollu piilossa, joku yks kulma näky.

Ei siinä sit mitään, siskojen kanssa aateltiin että laitetaan vahinko kiertään, ja huomattiin yks muurikäytävä joka käänty kulman taakse ja päätty siihen, umpikujaan. Asettauduttiin siihen kulman ympärille "jonoks" ja kurkisteltiin toistemme olkapäitten yli ja oltiin innokkaan näkösiä, ja oikeesti, siihen meijän perään alko kerääntyyn jonoo :lol: Jonkun aikaa kerättiin siinä sitä jonoo ja sit kun ei pokka enää pitäny ni lähettiin pois ihan muina naisina, jono vaan lähti innokkaasti eteenpäin ja pikkusen häkelty siinä kulmalla :D:D

vihollinen

No, semmosta ikävää on tapahtunut joka matkalla, että mulla kuluu rahaa ihan sairaasti :D Siis vaikka menisin vaan Ruotsiin, mikä pursuaa h&m:iä, ni silti ostelen ihan hirveesti ihan niinku ne muka olis jotai ihmeellisiä, eikä niitä täältä sais :D
Joka ikiseltä matkalta tulen aina takaisin rahapussi tyhjänä, koska osaan kyllä kuluttaa rahani viimesitä kolikkoa myöden.
Huono tapa.

arkadia

No tästä on nyt yli jo kymmenen vuotta aikaa, mutta kerronpa vaan, kun se oli niin kammottavaa ja ällöttävää!
Oltiin porukoitten ja tuttavaperheen kanssa käymässä Turkissa ja käveltiin jossain basaarialueella (joita muuten nykyään välttelen viimeiseen asti!!!) koko porukka. Oltiin sit pyörähdetty jossain mattokaupassa ja olin jääny sinne jotain ihmettelemään ja jäin sillei hieman jälkeen muusta porukasta. Muut oli kumminkin tyyliin viiden metrin päässä!! Sit yks ehkä kolmekymppinen ukko kävi muhun käsiks takaapäin - siis nappas mua sillei rinnoista kiinni ja kävi repiin mua sinne kaupan takaosaa kohti! Siis mä menin ihan paniikkiin - olin kumminkin vaan 11 tai 12 vuotta vanha!!! :shock: Sit äiti huomas mitä tapahtu ja se äijä sit päästi irti. Voi jestas ku säikähdin! :evil:

Sit toinen tarina on viime syksyltä ku oltiin kiertämässä Itä-Eurooppaa. Kaverin laukku ensinnäkin pöllittiin Bratislavalaisessa yökerhossa (no, se oli osin omaa huolimattomuutta). Samainen kaveri taitaa olla hieman katastrofialtis, sillä pari päivää tosta se meinattiin kaapata koko nainen! Oltiin Vilnassa yhdessä todella tarkoin vartioidussa klubissa (siis sinne mentiin metallinpaljastimien läpi!) ja kaveri oli jääny odottamaan mua irrallaan meidän muusta porukasta. Se oli siinä ehkä viis sekuntia, ku joku äijä oli ottanu sitä kädestä kiinni ja repinyt sitä perässään ulko-ovea kohti. Mun kaveri ei ollut tajunnu tilannetta ensin ja onneks yks porukan miehistä kävi repiin sen äijän irti siitä! Kyllä säikähdettiin taas... Ei se äijä tosin olis kaveria saanut niitten vartijoiden ohi vietyä, näin jälkeenpäin ajatellen.

Että tämmösiä - olkaa varovaisia sekä Suomessa että ulkomailla! Arkadia-täti kiittää ja kuittaa! :D

Sinsemilla

Kielikurssilla ol aika mielenkiintosta, kun siellä oli pari tyttöä raiskattu.. :shock: sit meitä oli tietenkin käsketty pysyä poissa biitsiltä, jonne tietenkin suunnistettiin ryypiskelemään heti illan tullen.. istuttiin siinä sit semmosella muurilla ja siihen viereen tuli joku typpi joka selitti et hän on semmonen "biitspatroli", että vartioi ettei siellä tapahdu mitään... kaljatölkin kanssa siinä istu meidän vieressä ja oli muutenkin tosi outokäytöksinen... en sitten tiedä oliks tyyppi oikeesti joku semmonen vartija, kun ei siellä muita vaan näkyny... kyl oltiin vähän jäykkinä siinä kun aateltiin että se on varmaan se raiskaaja...hui!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat