TV-sarjojen DVD-paketit - Viihde ja kulttuuri

miss.

Mää haluisin sen Frendit-boksin, missä on kaikki. Sit haluisin myös Will&Gracet ja ehkä Sinkkuelämän. Jotku kaksneloset vois olla ihan kivoja, kun telkkarista en oo pystyny niitä seuraamaan enää pitkään aikaan.

Millonhan Salkkareista tulee dvd-boksit.. :lol:

Sivut

Kommentit (73)

gollum

Mä rakastan dvd bokseja! Sarjoja vaan pitää kattoa monta jaksoa putkeen, on ihan kauheeta seurata tvstä. Oon jaksanu seurata joskus komedioiden uusintoja jos on tullu aina arkisin, mutta jos tulee jotain juonellista 1krt/viikko niin se on vaan ärsyttävää, eikä sitä sit koskaan muista kattoa. Mä ostin viime syksynä ekan frendien kauden ja sit oli vaan pakko saada ne loputki. Nyt oon nähny kaikki ainaki 5 kertaa... :oops: Kiva kattoo syödessä samalla aina 1-2 jaksoo. :)

Gilmoreja haluan mäkin, ainakin 2 ekaa kautta, ne on kaikista parhaimmat. JA sit haluisin kans will&graceja, niitä oon kerta nähny vaan satunnaisesti. Karen on niin ihana :D Muitki haluisin, mut ekaks noi kuhan on tarpeeks rahaa. En uskalla alkaa ostelee, ku sit on pakko ostaa kaikki ja sit en syö mitään kuukauteen :)

taotao83

Tietääkö kukaan, et onko Veronica Marssin ensimmäisestä tuotantokaudesta tehty dvd-pakettia?
[size=9]
[color=red]Keskustelua tv-sarjoista tehdyistä dvd-paketeista tähän ketjuun... figaro[/color][/size]

figaro

Yleisesti näistä DVD-paketeista. Minusta ihan ok keksintö vanhoja sarjoja ajatellen, mutta välillä tuntuu, että eikö tälle näy loppua, kun jokaisesta mahdollisesta sarjasta alkaa ilmaantua dvd-paketteja... Kas kun ei etukäteen jo myydä tuotantokausia nähtäville :roll: Välillä vähän liiankin paljon rahastuksen makua :(

Veronica Marsista en osaa sanoa.

Annie the Pooh

En tiedä veronica marsista... Mutta olen kymmenen Frendit- tuotantokauden onnellinen omistaja! Toinen sarja mistä haluaisin kaikki tuotantokaudet on Sinkkuelämää. Nauhoitin siitä viime kesänä kaikki jaksot, mutta olishan ne ihan oikeana boxina hyvä. En ole nähnyt kuin sen kuudennen tuotantokauden myynnissä. Joku Will & Grace olis kai hyvä, mutta en mie siitä niitä tuotantokausia ostaisi, olis voinut vaikka nauhottaa telkasta...

Lania

Joo, määki katoin kaupassa ihan ihmeissäni että kuinka monesta ohjelmasta oikeesti on niitä paketteja, siis aivan mielettömästi. Itellä on 24:n vissiin kaks ekaa kautta, Frendeistä 4 ekaa, Ou nousta myös ( :lol: hmm en enää ihmettele mihin ne rahat hupenee ku keksii tollasia inspisostoksia), Kummelin niitä jotain tuolla on kans muutama ja öö en muista onks muita. Ne on vaan harmillisia kun ne koukuttaa niin pahasti, 24:sta katottiin siskon kanssa vissiin 9 tuntia putkeen, ja Frendien kanssa on myös joskus hurahtanu useempi tunti... :oops:

Shandy

Mä haluaisin Muodon vuoksi-sarjasta kaikki mahdolliset dvd-paketit! :D Ja sit Lostista ja Täydellisistä naisista olis kans kiva saada ja Kummelista tietty. :D

Lucky Lady

Heh, ostin just brittisarja Herrasmiesliigan ekan tuotantokauden, loistava! Miehellä taas on Taistelutoverit-boxi. Kaikki Kummelit löytyy...mut siinä olikin sitten ne sarjat. Kaikki loput ovat elokuvia. Aika vähän tulee tv-sarjoja dvd:llä edes himoittua, saati ostettua.Ei niitä ehdi katsoa kun on muutakin tekemistä..

Sasuska
Annie the Pooh
Toinen sarja mistä haluaisin kaikki tuotantokaudet on Sinkkuelämää. Nauhoitin siitä viime kesänä kaikki jaksot, mutta olishan ne ihan oikeana boxina hyvä. En ole nähnyt kuin sen kuudennen tuotantokauden myynnissä.

Noh, noi muut Sinkkarit löytyy kyllä, mutta vain ulkomaisina versioina, joissa ei siis ole tekstityksiä suomeksi. Jossain näin kaikki kaudet myynnissä, mut hinta oli oikeesti jotain pari sataa puntaa muistaakseni... :shock: Huh.

andefizz
Tietääkö joku millon tulee lisää suomenkielisiä Sinkkuelämää-boxeja?

Mäkin haluaisin tietää tuon! :D Voisi taas googlata ja tutkiskella, onko jo tullut... Vai tuleekohan niitä kaikkia ikinä suomeksi?

vanja

Kannattaa itekki tilata ulkomailta, mulla on Lostin ykkösboksi, joka on nyt hyvin kiertäny kavereilla :D

Näin joskus jonku Frendit-dvdboksimainoksen, kaikki sarjan osat 249e (ei siis Suomessa). Että semmoinen sit!

andefizz

Sasuska kirjoitti:

Lainaus:
Mäkin haluaisin tietää tuon! Very Happy Voisi taas googlata ja tutkiskella, onko jo tullut... Vai tuleekohan niitä kaikkia ikinä suomeksi?

Parempi ois tulla!!! :evil: :lol:

*Sandy*

Mua ei oikein muut kiinnosta kuin Frendit. Poikaystäväni on hakenut minulle netistä melkeinpä kaikki Frendien tuotantokaudet ja niitä sitten katselen silloin tällöin. Se on sellainen sarja mitä voi katsoa milloin vaan, eikä siihen kyllästy!

Mutta noita julkaisuja on kyllä ihan hirveesti tullut viime aikoina. Toisaalta en halua nähdä lapsuusaikojen suosikkeja, koska jos ne jutut ei enää kolhadakaan, niin sitten menee muistot ihan pilalle :?

Vanilja

Mulle nuo DVD paketit on mainioita kun en TV:tä omista. OC:n eka tuotantokausi on hankittu, ja heti ostan kun seuraava tulee ulos.

Onkohan C.S.I:sta tehty moista? Haluisin kovasti ostaa kun kyse on mun toisesta lempisarjasta.

taotao83
Vanilja
OC:n eka tuotantokausi on hankittu, ja heti ostan kun seuraava tulee ulos.

Mulla on kans ja aijon myös hankkia sen toisen tuotatokauden.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat