Chat? - Viihde ja kulttuuri

miss nurse

Hyvvee huomenta.

Onko tosiaan niin ettei tänne foorumille saisi chat-osiota? Auttekkee nyt joku moteraattori tae ylläpito!

Se nimittäin varmasti menestyisi, on täällä niin paljon jengiä aina turisemassa.

Saako kannatusta??

Kommentit (11)

Ritu

No eipä tuo irc ainakaan kauheesti keränny kävijöitä, joten miten on sitten chatin laita. Mut sama kai se mulle pistetäänkö tuollainen pystyyn.

miss nurse

Mulla ainakin se irc jäi kokonaan kokeilematta, kun en saanut sitä koneelleni ladattua... Ja semmonen chat olis kätevämpi jos tästä foorumilta oli suoraan linkki siihen...

figaro

Niin.. Ircissä vain kourallinen ihmisiä. Luulenpa, että ei ihan lähitulevaisuuden juttu tuo chat :( Uuden foorumin rakentamiseen meni jokunen tovi ja senkin uudistukset vielä kesken.

Entä jos koettaisi ehdotella jotain valmista formaattia. En tiedä olisiko Cosmopolitanin ja esim. Suomi24:en chatin yhteistyö mahdollista. Sinne Cosmolle oma kanava :) Olisiko huono ajatus ehdottaa?

Rixuliini

En tiedä tuosta chatista, minulle tämä keskustelufoorumi sopii paremmin. Chatit ovat jotenkin turhia, en jaksa kauaa lörpötellä turhaan.. :roll:

No jaa, en minä täälläkään hirveästi asiaa jauha. :lol:

*Sandy*

Siellä ircissä minä aina silloin tällöin käyn, mutta eipä siellä tosiaan porukkaa paljoa ole. Tuo chat kuulostaa ihan jees idealta, en vaan itse tiedä ehdinkö enää sinne kirjoittelemaan.

Jeii

Mä jatkan Pai25:n linjoilla. Jos jutella haluaa, siihen tarvittavaa ohjelmaa ei iso homma ole ladata ja opetella käyttämään (tosin riippuen ohjelmasta). Chattiin tulee kumminkin jotain epämäärästä porukkaa hengaileen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat