Ohjelmien-/muu mainostaminen - Viihde ja kulttuuri

figaro

Hitto, että nyt rupesi ottamaan pattiin tuo Tanssi tähtien kanssa -ohjelman mainostus! Joka välissä tulee! Tästä tulikin mieleeni myös Sub TV:llä tämä Kevin-sarja, jossa lakimiehen elämä muuttuu, kun elämään astuu tyttölapsi. Ja entäs FC Nörtit! Prkl. :x

Ja silti Tanssi-ohjelma kiinnostaa :oops: Nörtit ja Kevin ei :roll:
[color=red]
EDIT. Keskustelua kaikenlaisesta mainostamisesta.. ;)[/color]

Sivut

Kommentit (34)

Jzzu

Ihana huomata että en oo ainu joka inhoo noita mainoksii! :lol:
Myös nelosen "huippusarjojen" mainos ruohokasvaa on miusta tosi pöljä... :roll:

figaro

Kaikki tuollaiset on p*rseestä.. Käytännössä saa toisinaan jo tympääntymään heti kättelyssä uuteen sarjaan, kun liikaa ratkutetaan ennen kuin edes ehtii alkamaan :x

Lizzie
Jzzu
Ihana huomata että en oo ainu joka inhoo noita mainoksii! :lol:
Myös nelosen "huippusarjojen" mainos ruohokasvaa on miusta tosi pöljä... :roll:

Se Ruoho kasvaa!! -hommahan on just hyvää ironiaa!

figaro
Lania
Eiks tää olis kuulunu tonne "Ärsyttävät pikku jutut" -palstalle, vai onko jo niin iso asia että tarvii oman ketjun :D ;)

Jälleen kerran olisi pitänyt aloitusviestiin kirjoittaa lause "Keskustelua ohjelmien mainostamisesta, ärsyttävistä mainoksista.. jne." Kuten meillä oli thread, joka jostain kumman syystä on kadonnut bitti-avaruuteen sekin. Pahoittelen kämmiä, etten ollut tarkka.

Jzzu
Klara
Ne Lostin mainokset, joita tuli yhteen aikaan koko ajan :x

Ihan totta!
Ei oo ainakaan moinen pakkotuputus saanu minuu sarjaa seuraamaan: tänään katsoin ekaa kertaa enkä tainnut edes kokonaan katsoa. :roll:

Klara

Minäkään en ole kuin vilkassu yhtä jaksoa vähän, ja sit tuli jotain muuta tekemistä, enkä ole alkanut sarjaa seuraamaan, vaikka sitä on kehuttu.

Lania
figaro

Jälleen kerran olisi pitänyt aloitusviestiin kirjoittaa lause "Keskustelua ohjelmien mainostamisesta, ärsyttävistä mainoksista.. jne." Kuten meillä oli thread, joka jostain kumman syystä on kadonnut bitti-avaruuteen sekin. Pahoittelen kämmiä, etten ollut tarkka.

Ai, no mä olin viä epätarkempi, en huomannu et sellanen on hävinny enkä osannu ja tajunnu liittää tätä siihen. Meitsin moka.

Klara
figaro
Lania
Eiks tää olis kuulunu tonne "Ärsyttävät pikku jutut" -palstalle, vai onko jo niin iso asia että tarvii oman ketjun :D ;)

Siis onko tää ketju myös muistakin ärsyttävistä mainoksista kuin ohjelmien? Sit kannais muokata otsikkoa. Mä huomasin kans joskus, että se Ärsyttävimmät mainokset-ketju oli hävinnyt ja niitä ärsyttäviä mainoksia kun aina varmasti ilmestyy lisää, niin olisi kiva jos sellainen olisi.

Rixuliini
figaro
Hitto, että nyt rupesi ottamaan pattiin tuo Tanssi tähtien kanssa -ohjelman mainostus!

Joo, niin muakin, mutta Jone Nikula on aika hot siinä mainoksessa John Travoltana.. :wink:

Tonde
Rixuliini
figaro
Hitto, että nyt rupesi ottamaan pattiin tuo Tanssi tähtien kanssa -ohjelman mainostus!

Joo, niin muakin, mutta Jone Nikula on aika hot siinä mainoksessa John Travoltana.. :wink:

Ja mä olen ollut NIIN katkera, ku mä olen luullu, et se on sellanen äijä, joka ei tanssi.... Ei Jone Nikula VOI tanssia! :(

figaro
Klara
Siis onko tää ketju myös muistakin ärsyttävistä mainoksista kuin ohjelmien? Sit kannais muokata otsikkoa. Mä huomasin kans joskus, että se Ärsyttävimmät mainokset-ketju oli hävinnyt ja niitä ärsyttäviä mainoksia kun aina varmasti ilmestyy lisää, niin olisi kiva jos sellainen olisi.

Aloitin ohjelmien mainoksista. Yleensä keskustelu lähtee rönsyilemään ja siinä mielessä minun puolestani tulkoon muistakin mainoksista keskustelua. En nyt arvannut, että tästä tällainen haloo syntyy..

Rixuliini
figaro

Siinä yksi syy miksi kiinnostaa katsoa :oops:

Amalia

Ohjelmien ylimainostamisella on sama huono puoli kun tosi karmeilla mainoksilla: paljonpa kiinnostaa enää noin miljoonannen mainoksen jälkeen. Mä olen laittanut hirveesti tuotteita nounou-listalle koska niillä on niin pöljät tv-mainokset (mm. dna, Sotka jne :roll: ), eikä huvittanut kattoa Lostiakaan. Sitä tanssitouhua on ehkä pakko vilkasta ainakin sen Jone-jakson verran :P

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat