Iron Maidenin konsertti 14.-15.11 Helsingissä - Viihde ja kulttuuri

kosmetologi

Mitä mieltä olitte kyseisestä?
Itse olin enemmän kuin pettynyt.

Kommentit (10)

ynnej

Mäkin olisin halunnu mennä mut ois tehny niin ison loven mun rahapussiin et oli pakko jättää väliin. Mut poikaystävä siellä parhaillaan moshaa :)

kosmetologi

niih no suunnilleen vuosi sitten ne liput maksoin kun oli hieman parempi raha tilanne :D
konsertti oli mun mielestä tasapaksua paskaa, koska ne soittivat koko uuden levyn alusta loppuun (jossa kaikki biisit huonoja) ja sen jälkeen n. 5 sellaista biisiä, mitkä tunsin.
harmittaa :(

Miffy

Toi on muuten monilla bändeillä tuo, että soitetaan keikoilla uusia tosi paljon. Se harmittaa muakin aika usein, vaikka onhan se tavallaan ymmärrttävää, ettei bändit halua veivata koko ajan samoja, jos uusiakin biisejä on.

ynnej
kosmetologi
niih no suunnilleen vuosi sitten ne liput maksoin kun oli hieman parempi raha tilanne :D
konsertti oli mun mielestä tasapaksua paskaa, koska ne soittivat koko uuden levyn alusta loppuun (jossa kaikki biisit huonoja) ja sen jälkeen n. 5 sellaista biisiä, mitkä tunsin.
harmittaa :(

Miks menit sinne konserttiin jos sun mielestä uus levy on huono ja kuitenkin varmaan tiesit et se kiertua on sen levyn kiertue ? :?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat