Musiikki mainoksissa.. - Viihde ja kulttuuri

Shaitanja

Elikkäs siis tietäisikö kukaan et kenen biisi on tulikivi-takkamainoksessa? Sairaan hyvä biisi mut en ole mistän saanut selvitettyä esittäjää!! :D

[color=red]Musiikki mainoksissa.. keskustelua aiheesta :) figaro[/color]

Kommentit (15)

Jimmy KImmel

Sekotanko nyt johonkin toiseen, mutta onko se se mainos, jossa se koira seikkailee ensin ulkona ja juoksee sitten kotiinsa takan edustalle köllittelemään...? Siinä biisissä lauletaan jotakin tämän suuntaista eli "life isn't such an bad place after all"... (Miffy korjatkoon Englannin oikeaksi) Itte oon kelaillu, että mikäköhän biisi tuo on, kun se jää aina päähän soimaan.

Miffy
Jimmy KImmel
? Siinä biisissä lauletaan jotakin tämän suuntaista eli "life isn't such an bad place after all"... (Miffy korjatkoon Englannin oikeaksi) Itte oon kelaillu, että mikäköhän biisi tuo on, kun se jää aina päähän soimaan.

Mistä sä oot saanut päähäs et olisin jotenkin erityisen hyvä englannissa? En nimittäin oo. Mut vinkiks voin kyllä antaa, että kielet kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.

Lania

En tiä, mut paras biisi on/oli kyllä Reissumiehessä. Ainaki näin äkkiä aateltuna.

Ja sit siinä jossain missä ne remontoi sitä taloo, se joku "on meillä voimaaaaaaa luoda kauniimpaaaaa" tjsp, just sellanen hyvä vammanen tekopirtee talkooveisu.

Sinsemilla

ja WWF:n mainoksessa on aivan ihana biisi...ja se koko mainos on ihana... joskus siellä sivulla kävin repeatilla kattomassa sitä mainosta tippalinssissä... :cry: niisk...

Lania

Se on muuten karu se joku terveyspillerimainos (öö en kyllä muista yhtään mikä se oikeesti on), se missä lopuks ne mustikat menee siihen ympyrään. Se on niin parka se yks mustikka siinä ku se jää vähän siihen piirin ulkopuolelle ja yrittää epätoivosesti kingetä mukaan :( käy aina sääliks sitä :?

Sinsemilla

no voi itku... mie en oo nähny mustikkamainosta... et olis sanonu...nyt rupes tekee milei mustikkaa...olis muutenkin jo vähän nälkä... lurps...

Anonymous
Jimmy KImmel
Sekotanko nyt johonkin toiseen, mutta onko se se mainos, jossa se koira seikkailee ensin ulkona ja juoksee sitten kotiinsa takan edustalle köllittelemään...? Siinä biisissä lauletaan jotakin tämän suuntaista eli "life isn't such an bad place after all"... (Miffy korjatkoon Englannin oikeaksi) Itte oon kelaillu, että mikäköhän biisi tuo on, kun se jää aina päähän soimaan.

Juurikin tuota biisiä haen!! :) Aivan loistava.. Laulajan ääni kuulostaa tosi tutulta kut kun ei saa päähän et mikä se voisi olla! :?

vihollinen
Lania
Se on muuten karu se joku terveyspillerimainos (öö en kyllä muista yhtään mikä se oikeesti on), se missä lopuks ne mustikat menee siihen ympyrään. Se on niin parka se yks mustikka siinä ku se jää vähän siihen piirin ulkopuolelle ja yrittää epätoivosesti kingetä mukaan :( käy aina sääliks sitä :?

Sama juttu mulla :D aina kun nään sen mainoksen, tulee semmonen olo et miks noi toiset ei päästä sitä siihe ympyrää ku se on niin yksin ulkopuolella xD ja se on kuitenki vaan mustikka :D eh.

Tonde
Jimmy KImmel
"life isn't such an bad place after all"...

Nussitaan nyt pilkkuja, se an tulee vaan ennen sanaa, joka alkaa vokaalilla, eli se on such a bad place.

Ja mun mielestä tällä hetkellä ärsyttävin mainos on se joku vatsajogurttimainos, jossa äitillä oli ongelmia mahansa kanssa.

Rixuliini
Tonde

Ja mun mielestä tällä hetkellä ärsyttävin mainos on se joku vatsajogurttimainos, jossa äitillä oli ongelmia mahansa kanssa.

Älä muuta! Sen muijan ilme on niin oksettava kun se syö intoa piukassa sitä jogurttia.. :x

Decor

kyllä mun mielestä kaikkein suurimman häpeä ansaitsevat Sotkan mainokset :lol: ne on mun mielestä vaan ihan järkkyjä, no ne mainokset viel menetteli mis oli se mies ja poika mut voi että kun oli kauheuden huippu kun näin sen missä' se mies on tehny viiniä ja vaimo menee sitä juotuaan oksentamaan vessaan :!: HUH HUH sanon minä :D

Guinevere
Shaitanja
Elikkäs siis tietäisikö kukaan et kenen biisi on tulikivi-takkamainoksessa? Sairaan hyvä biisi mut en ole mistän saanut selvitettyä esittäjää!! :D

Tulikiven sivuilta kopsattua:
"Ruotsalainen Andreas Magnusson sanoitti ja sovitti elokuvan tunnussävelmän ”Life is not a bad place” varta vasten Tulikiveä varten. Kappaleen esittää ruotsalainen Hanif –niminen bändi, joka ei tiettävästi ole vielä levyttänyt kappalettamme."

mtc_crazy

no tietääkö kukaan sitä mainosta missä sille nooralle etsitään aviomiestä? siinä lopussa on joku aivan ihana musiikki, tosi tuttu mutta en saa millään päähäni et mikä se ois ja tuskin tiedänkään...:)
auttakaa joku!!

Janne_S
Shaitanja

[color=red]Musiikki mainoksissa.. keskustelua aiheesta :) figaro[/color]

Laulun esittää Hanif-niminen orkesteri. Laulua ei ole julkaistu muuta kuin Tulikiven mainosfilmissä mutta uusi versio laulusta on bändin seuraavalla levyllä joka on myynnissä keväällä/kesällä 2006.

Hanif on kotoisin Ruotsista, Göteborgista, ja bändin levyyhtiö ei ikävä kyllä distribuoi Suomeen, mutta useella netti-tavaratalolla on Hanifin musiikkia tarjoolla. Esimerkiksi www.cdon.com (cd-muodossa) sekä www.klicktrack.com (mp3-muodossa).

Lisää infoa (toki englanninkielistä) löytyy bändin kotisivulta www.hanif.se

Terveisiä!

/Janne Saaristo - Hanif

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat