Ilmainen majoitus? - Viihde ja kulttuuri

Kati

Miten tämä käytännössä toimii? http://www.couchsurfing.com/surf.html
En oikein ymmärtänyt tätä voisiko joku selittää, vaikka yksärillä? :oops:

Kommentit (6)

Disturbance

Eihan siina muuta kuin etta rekisteroit ittesi, laitat kuvan ja pienen selostuksen kuka oot, mita teet, missa liikut. Omaksi maaksi laitetaan se, missa talla hetkella asut - ma asun taalla Ausseissa, laitoin kyllakin etten pysty just nyt tarjoomaan kellekaan majotusta kun itekin matkustelija olen.

Sitten vaan ettimaan... Sielta mista tarttet ilmasta paikkaa, ja laitat yksarilla luotettavalta kuulostavalle henkilolle vapaamuotoisen selostuksen millon tulossa, kuinka monta, kuinka pitkaksi aikaa ja muuta tarkeeta. Ite oon yleensa laittanu vahan myos itestani ja omasta tilanteestani. Sitten vaan vastauksia odottamaan. Ite oon nahny parhaaksi laittaa vaikka sama viesti kymmenelle eri henkilolle etta olis mahdollisimman hyvat mahdollisuudet saada vastaus!

Toi Couchsurfing ei oo mulle niin tuttu, ite hengaan enemmankin HospitalityClub.org:ssa (olikohan toi se osote).

Toivottavasti tosta oli jotain apua! :)

Miffy

Mun yks kaveri on kanssa mukana jossakin tuommoisessa. Se on jo ota kautta jossain asunutkin (olikohan Latviassa) ja hienosti meni ja sai uusia ystäviä :)

vanja

Mä oon kuullu kans vaan positiivista palautetta noista, kun kerran itsekkin saa valita mihin majoittuu, on mielestäni iso plussa!

Ja varmasti lähen itekki kokeileen kaverin kans, tulee huomattavan paljo halvemmaks reissu ja varmasti kokemusrikkaammaksiki.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat