Last.fm - Viihde ja kulttuuri

marimma

Marimma löytyy samalla nimimerkillä :)
Käytän ja olen rekisteröitynyt :)

Nyt tosin on Radio kausi, joten ei oo biisejä soinut hetkeen :)

Sivut

Kommentit (126)

marimma
miss.
Mää rekkauduin tuonne joku pari viikkoa sitten mutta en oo vielä ihan sisäistäny.. miten voin löytää uusia artisteja/biisejä?

Esim. kun sulla on se Last.fm ohjelma (onhan koneella?) niin sen kautta voi kuunnella nettiradioo johon kirjoitetaan artisti ja se sitten etsii samantyyppisiä biisejä :) Tai esim mitkä on "tagitettu" rockiksi tai popiksi, classiseksi jne :)

SunLion
Celestia
SunLion
ja toisaalta se lista kuunnelluista ei olis oikein toden mukanen koska tätä konetta käyttää myös mun mies ja mun kannettavalla harvemmin kuuntelen musiikkia.

Sen "scrobblaamisen" (eli kappaleiden lataamisen omaan profiiliin) saa aina halutessaan pois päältä, esim. vaikka just silloin jos joku toinen kuuntelee musiikkia samalla koneella[size=20]?[/size] Kätevä myös sillon jos ei halua ihan kaikkia kuuntelemiaan lauluja julkisesti nähtäville :D
äh ei sitä muistais kuitenkaan :p käytetään sekasin tuota.

Nojoo riittää et porukka tietää mitä bändejä kuuntelen..toisaalta en oo koskaan ollut musiikki fanaatikko joten en muutenkaan niin välitä...mutta kiitos vinkistä ;)

Celestia

^ Hmm.. En kyllä oo, yleensä käytän aina tota Media Playeria. Ellei sit lasketa sitä kun oon kuunnellu musiikkia eri tageista ton Last.fm-ohjelman kautta, onhan sekin tavallaan soitin :-k

KataTheBlondi

Mä taas en IKINÄ kuuntele tältä koneelta musiikkia... en ees itse asiassa tiedä missä meijän kaikki musatiedostot on vai tuhoutuko ne ja lens bittiavaruuteen käyttiksen vaihtamisen yhteydessä... pitää kysyä mieheltä.

Celestia

Osaiskohan täällä joku kertoa että minkä takia mulle tulee last.fm:ssä jatkuvasti jotain ihme virheilmoituksia, esim. äsken tuli tämmöinen:

Some tracks you submitted have not been added to your profile for the following reason:
Submitted length out of bounds.

Mitähän tuo meinaa? Vaikka tuossa lukee että osaa lauluista ei oo lisätty mun profiiliin, niin kyllä ne silti kaikki tulee siihen mun recently listened tracks-listaan :-s

Sitten välillä se antaa muunkinlaisia ilmoituksia, mutta en nyt tähän hätään muista että mitä niissä luki.. Tuleeko muille tuommoisia ilmoituksia?

marimma

Se voi olla että jos on esimerkiks vaikka yks konsertti yhtenä pitkänä audiona niin se työntää tota :) Ei se oo oikein muuta kun sitä että se on "ylipitkäraita" joka saattaa jäädä scroblaamatta sivulle asti.

Celestia

^ Aa, voiskin sitten johtua siitä kun äsken kuuntelin ton ohjelman kautta eri musiikkikanavia yhteen pötköön :) Kitoos, tuun taas sit kyseleen täältä jos saan niitä muita ilmotuksia lähiaikoina :D

marimma
miss.
Entä sit ne kaverit, onko joku muukin syy lisäillä kavereita kuin se, et pääsee stalkkaan, mitä toinen kuuntelee? Eli hyötyykö niistä jotenki? :)

Ei niillä oikein ole :) Ainakaan niin että mä oon keksinyt. Mutta sitten voi perustaa julkisia ryhmiä esim. cosmolaisille, jossa on sitten esim oma pienimuotonen "fooru" jne. Turhaa siis oikeastaan :D

marimma

Ei sen ohjelman pitäis tollasta kyllä aiheuttaa.
Mutta tollanen saattaa tulla mm. tilanteesta jossa kiinnittää esimerkiks iPodin tai muun soittimen tietokoneeseen ja jos last.fm soittimensa on päivittänyt jo siihen että se lukee noiltakin tiedot niin saattaa esiintyä tota päällekkäisyyttä.

Hmmm.. Tuleeko tota dated earlieria kovin usein?

SunLion

no en oo koskaan perehtynyt kyseiseen palveluun kunnolla mut tiedän suurin piirtein mikä se on. Ei kiinnosta...ja toisaalta se lista kuunnelluista ei olis oikein toden mukanen koska tätä konetta käyttää myös mun mies ja mun kannettavalla harvemmin kuuntelen musiikkia.

vastasin vikan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat