Kannattaa katsoa! - Viihde ja kulttuuri

Peikko

Sattuko kukaan katsomaan maanantaina dokumenttia ihmisen kehityksestä ennen syntymää? Mä katsoin alkua ja tykkäsin kovasti. Se oli tosi mielenkiintoinen ja hyvin tehty. Siitä tulee myös jatko -osa joskus.

Sivut

Kommentit (124)

Rixuliini

Ja tänään tulee Frasier!!! Se on ihan ehdoton hitti lauantai-illoissa!

[size=7]nyt joku voi ajatella että ompa mulla tylsät lauantai-illat.. :roll: [/size]

Rixuliini

Lostia odotan mielenkiinnolla. Tosin taidan sen ensimmäisen jakson väliin, sillä pelkään jo nyt lentämistä ihan tarpeeksi, enkä halua lisätä sitä katsomalla onnettomuuksia tv:stä..

Tyyliä vai ei on myös hyvä jos on vähääkään kiinnostunut vaatteista ja pukeutumisesta. En tosin ole varma että milloin se tulee ja tuleeko sitä edes enää.. :roll: Hyvät pohjatiedot..

Flavia

Olen toivottoman rakastunut sarjoihin 24 ja Muodon vuoksi. Roolisuoritukset, taitava käsikirjoitus ja pitkälle tähtäävät juonikuviot ovat näiden sarjojen parasta antia. Kaikki suurin piirtein ainakin tietää millaisista ohjelmista on pitemmittä puheitta kyse, joten suosittelen jotain toista ääripäätä.

Nimittäin maanantaisin 22:10 YLE:ltä tulee Mirja Pyykön emännöimä Kansakunnan perilliset.

Ohjelmassa siis keskustellaan vanhoista, jo edesmenneistä suomalaisista julkisuudenhenkilöistä ja heidän elämästään jonkun perheenjäsenen kanssa. Tauno Palo, Laila Kinnunen ja Ansa Ikonen ovat tähtiä, joiden elämää on ohjelmassa ruodittu.

Ohjelma tuo hienolla tavalla esille sen toisenkin puolen tähtien elämästä, monilla ei siviilissä mennyt kovin hyvin.

Katsokaapa joskus. ;)

blaah:)
Jeii
LOST alkaa nyt tammikuussa torstaina 26 päivä ja jatkuu siitä joka to klo. 21 .oo ja on AIVAN LOISTAVA!

Myös itse olen katsonut kaikki tähän mennessä ilmestyneet jaksot... Jää koukkuun aivan varmasti!!!

blaah:)

Kannattaa katsoa One tree hilliä (Sub tv:llä nimellä Tunteet pelissä)

Oc:n tyylinen, mutta ainakin mielestäni paljon parempi...

Itse kerran latasin yhden jakson netistä ja nyt olenb ihan koukussa... Tässä juuri odottelen, että uusin jakso tulee jakoon :)

Sarjassa näyttelee mm. Chad Michael murray!!!!

(Syy siihen, että alunperin sarjaa latasin)

Jzzu

Tuli mieleeni saada aikaiseksi tällaisesta aiheesta keskustelua: mitä katsomisen arvoista tulee tv:stä? Mitä suosittelisit?
Eli mitä tiedät tulevan töllöstä sellaista minkä aiot itse katsoa/minkä olet nähnyt joskus ja mitä ei kannata missata. :wink:
Nyt loppui puhe että "teeveestä ei tule mitään katsottavaa"! :lol:

Minä suosittelen tälle illalle neloselta Stephen Kingin "Sairaala"[size=9](aka Kingdom Hospital)[/size] -minisarjaa klo23:55.
Kaksi jaksoa on jo tullut ja viisi taitaa olla jäljellä mutta vielä pääsee kärryille (jaksojen alussa myös pienimuotoinen kertaus tapahtumista siihen mennessä). :wink:
Enemmän tietoa ohjelmasta kiinnostuneille löytyy http://www.nelonen.fi/sarjat/sarjat.asp?cat=1&SerieId=927 nelosen nettisivuilta.

Rahel

Ja minä puolestani suosittelen tänään klo 21.00 kakkoselta tulevaa suomalaista leffaa Helmiä ja sikoja. Sijoittuu Joensuuhun ja kertoo veljeksistä, jotka koulivat sisarestaan tenavatähteä, jotta perhe saa maksetuksi mafiavelat pois. Hirmu hauska!

Rana

Voi höh, mua kiinnostaisi tuo Kingin sairaala kamalasti, mutta ei jaksa katsoa kun tulee noin myöhään ja herätys on puoli kuusi aamuisin. Sama kävi Carnivalin kanssa.

Mä suosittelen nyt tammikuun alussa nelosella alkavaa Lost-sarjaa. Aivan megahyvä niiden muutaman ensimmäisen jakson perusteella mitä olen sarjasta nähnyt.

Ja muistetaan kaikki loppiaisena tuijottaa subbaria, tulee Simpsonit-maraton. 8)

Daisy

Heh, juuri äsken sain poikaystävältäni viestin (olin vielä nukkumassa, vapaata kun on), että tänään tulee klo 12.05 kakkoselta Monsterit Oy. =)

Suzy

Minä suosittelen ehdottomasti paljon mainostettua sarjaa Täydelliset Naiset, johon itse olen ihan koukussa :oops: Torstaisin tulee SubTv:ltä Veronica Mars, myös sitä kannattaa vilkaista. En ole ihan varma, vieläkö Mtv3 näyttää sarjaa Langalla, joka oli myös katsomisen arvoinen.

Tuossa on muutama sellainen, joista itse ainakin tykkään.. Minä tosin olen kai vähän tv - addikti, että noita hyviä sarjoja löytyisi mun mielestä varmaan kymmeniä :oops:

Jzzu

Tänään kannattaa kakkoselta katsoa Derren Brown: Spiritistinen istunto.

[color=blue]"TV2 torstaina, 29.12.2005

DERREN BROWN:
SPIRITISTINEN ISTUNTO
- hiuksianostattavia hetkiä televisioidussa kokeessa

Englantilainen mentaalitaikuri Derren Brown sanoo suhtautuvansa skeptisesti 1800-luvulla syntyneeseen spiritualismiaatteeseen, jossa otettiin meedion avulla yhteyttä kuolleiden henkiin. Tutkiakseen asiaan liittyviä piirteitä, Brown valitsi 12 nuorta opiskelijaa ja kutsui heidät käytöstä poistettuun itälontoolaiseen lääketieteen oppilaitokseen, jota varjosti synkkä tarina 30 vuoden takaa.

Myös tv-katsojat saattoivat osallistua kokeeseen kotonaan ja kertoa havaintojaan. Pimeäkuvauskamerat ja muut tekniset apuvälineet todistivat koeryhmän järisyttäviä tuntemuksia. Heikkohermoisten onkin syytä jättää ohjelma väliin. "[/color]

Tulee klo22:35. :wink:
Ellen ihan väärin ole ymmärtänyt on sarjan päätösjakso. :roll:

[size=9]tekstit sinisellä lainattu tv2:n ohjelmaoppaasta[/size]

SunLion
Daisy
Heh, juuri äsken sain poikaystävältäni viestin (olin vielä nukkumassa, vapaata kun on), että tänään tulee klo 12.05 kakkoselta Monsterit Oy. =)
aevan ihana leffa!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat