Yksin lomalle? - Viihde ja kulttuuri

Puhelinpervo

Yksin lomalle? -Miksei? :D

Joku rantaloma ihan yksin vois jopa olla mukavaa! Ajattele, vaan omat ajatukset ja lämmin ilma! Se vois olla hyvä idea jos tosiaa kaipaa sitä omaa aikaa ihan omalle itelle! :)

Kommentit (9)

yannah

kyl ma ainaki voisin kuvitella matkustavani yksin jonneki jos tekis mieli eika kukaa vois tulla mukaa....jos o sosiaalinen ja lahtee sil asenteel et olis kiva tutustuu uusii ihmisii ni varmaa sais paljo uusia tuttuja,joissai paikois varmaa niit sais vaik ei haluiskaa=D
en ny oikee osaa ehdottaa mitaa paikkaa mihi kannatais menna ku en oo matkustellu

kevlarsoul

Onko kellään kokemuksia tai tietoa muiden kokemuksista yksin lomailusta? Kuulostaa varmaan tosi surulliselta, mutta tilanne on tämä: minun on nyt yksinkertaisesti PÄÄSTÄVÄ lomalle aurinkoon ja oikeasti rentoutumaan, mutta kellään kaverilla/poikakaverilla ei ole varaa lähteä mukaan. Ymmärrän tietty hyvin, kun ollaan kuitenkin kaikki opiskelijoita, mutta itse olen raatanut koko kesän tehden gradua ja töitä 6 päivänä viikossa ja tuntuu jotenkin tosi turhalta laittaa vaan rahat tilille, kun kuitenkin voisin johonkin lähteäkin :? -

Eli siis, olisiko rantalomailu yksin ihan kauheaa? Säälittävää? Tylsää? Entä mihin tällainen pieni ja blondi (tosin kielitaitoinen ja varmasti hyvin pärjäävä) tyttö edes uskaltaa yksin lähteä? Päätavoitteena kun olisi lomailla lähinnä auringonoton merkeissä ja sitä olen tehnyt yksin jo aika kauan...

KataTheBlondi

Musta siis pelkkä rantaloma ylipäänsä on tylsä. Mutta... Latviaan on halvat lennot varsinkin Ryanairilla ja ihan yhtä turvallinen kuin mikä tahansa muu..., sieltä bussilla Jurmalaan ja wolaa... sä voit yhdistää ranta- ja kaupunkiloman. Siis Jurmalassa on 35km pitkä hiekkaranta, lämmin merivesi (ainaki pari viikkoo sitten oli) ja hirveesti ihmisiä--> vaikka onkin yksin, ei tarvii olla yksin. Jurmalan keskustassa on ihania kahviloita jossa voi viettää iltaa ja istuskella, syödä ihania snacksejä tai ihanaa ruokaa ja vaan nauttia pimenevästä illasta. Kannatan.
Siis ei mun mielestä yksin lomailu ole mitenkään säälittävää. Se saattaisi olla iiiiiihanaakin. Ainut vaan että jos oot rannalla, et voi ottaa rannalle MITÄÄN arvokasta mukaan jos aiot uimassa pulahtaa tai jotain kun heti varkaat vievät jos kamat jättää yksin.

MUOKS: Ja niin... rannallahan VOI ystävystyäkin. pyytää päästä johiki peliin mukaan mitä ihmiset KOKO ajan pelailevat siellä... :D Siitä saa tuttuja ja yksinäisestä lomamatkasta voi tulla hyvinkin sosiaalinen.

kevlarsoul

Minäkin olen lähinnä matkustellut ja lentänyt aina yksin, keväällä lensin siskon luo Saksaan ja toissa kesäksi menin itsekseni töihin Göteborgiin. Göteborgissa tiesin kuitenkin, että saisin paikanpäällä kavereita, toisin kuin rantalomalla, jos lähtisin sinne yksin... :( .

Shiny Me

Mä oon kerran lähtenyt yksin rantalomalle, ihan hetken mielijohteesta, eikä siinä ajassa ehtinyt ketään pyytää mukaan. :lol: Oli kyllä hauskaa ja sai uusia tuttuja. Suosittelen, ainakin jos oot vähänkin sosiaalisempi! ja se on kiva kun saa tehdä juuri mitä haluaa ja mihin aikaan, ei tarvitse kysyä matkakumppanin toiveita.

darkling

Oon lähdössä Maltalle ens kesänä yksin rantalomailemaan sillä asenteella, et voin sit siel koittaa tutustua ihmisiin :) Olen hiukan läheisriippuvainen ni hyvä et joutuu olemaan poikaystävästä ja ystävistä ja perheestä vähän aikaa erossa, et opin pitämään hauskaa ilman heitäkin (ja erityisesti häntä). Hiukan kyl hirvittää :shock:

Lukretia

Voisin lähtee yksin lomalle mutta todennäköisesti nauttisin siellä vain laatuajasta itseni kanssa, ventovieraisiin tutustuminen ei kiinnosta. Saattaisi mulla kyllä vähän sellainen olo, että eikö mulla ole ketään kun yksin täytyy lähteä, mutta ei yksin matkustaminen mitenkään säälittävää kyllä ole.

Suurin ongelma taitaisi kyllä olla mun surkea suunta- ja kartanlukutaito. Jos oisin yksin, varmaan eksyisin sadasti, mutta toisaalta kyllä sitä aina pärjää.

terry

Tää on just näitä "yksin vessakoppiin? yksin kahvilaan? yksin baariin?" -ongelmia. Eli ihan omasta peruserillisyydestä kyse. Sitten kun on tarpeeksi "valmis" ihminen, ymmärtää, että yksin oleminen on kaikkea muuta kuin säälittävää. Puhumattakaan siitä, että se on välttämätöntä. Ihan sama missä maassa tai lämpötilassa. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat