Addiktoivat nettipelit - Viihde ja kulttuuri

Tiger

Nyt on jo kymmenen.. ehkä pitäisi jättää hetkeksi rauhaan niin ajatus kulkisi paremmin..

Sivut

Kommentit (93)

Jzzu
figaro

Minä en ole tänään vielä koskenutkaan :lol: Minua saatte kiittää tuosta addiktoivasta linkistä *kumartelee ja ottaa aplodeja vastaan*

:lol:

Mie en enää kyllä ees yritä.
En usko että siitä 16 oikeesta enää nousee.
Tyhmä mikä tyhmä. :lol:

figaro
Lania
Ei kylläkään mikään peli, mutta... http://www.ilmatar.net/~np/aly/ voi jumalauta. Enää en ees halua elämää, haluan vaan ainakin ne kaks vielä oikein että pääsen ees tohon yheksääntoista.

Säälittävää, mutta totta.

Minä en ole tänään vielä koskenutkaan :lol: Minua saatte kiittää tuosta addiktoivasta linkistä *kumartelee ja ottaa aplodeja vastaan*

:lol:

chinchilla
figaro
Niin se vain etenee.. ;) Osa vastauksista on minusta sellaisia, mitä en olisi koskaan tiennyt. Määrättyjä kirjoja pitäisi olla lukenut :(

Toi on just ihan törkeetä ku ei niitä kirjoista otettuja juttuja voi tosiaan tietää. En mä sit tiiä että miten noi kysymykset mittaa jotain älykkyyttä... :roll: :evil: en oo vielä tänään jaksanu yrittää...ehkä myöhemmin... :wink:

chinchilla

Hyvä hyvä! :lol: ei helpoteta kenenkään urakkaa! :wink: :lol: minä en kyllä enää jaksa pähkäillä....taidan jatkaa huomenna... :roll: :D

figaro

Niin se vain etenee.. ;) Osa vastauksista on minusta sellaisia, mitä en olisi koskaan tiennyt. Määrättyjä kirjoja pitäisi olla lukenut :(

Lizzie
Rixuliini
Okei, tänään tuonne eksyin ensimmäistä kertaa ja puolitoista tuntia olen puurtanut.. :roll: 20/33, ja enää en jaksa!!

Samaan jumitti mulla myös. :evil:

Muoks, nyt 22. Taas jumittaa..

figaro

Minulta saa sitten oikeat vastaukset kaikkiin, jos joku tarvinnee.. Siis tuohon älykkyystestiin :D ;)

(Todellisuudessa oma tulos siis 19.. loput kikkailin ja ongin.. en enää viitsinyt.. ..heeh.. ja sorruin siis näin yösyömmellä :oops:)

figaro
chinchilla
Niihin on myös linkki siellä sivun alalaidassa...huomasin just! :wink: Ja vaikka houkutus onkin suuri, niin en huijaa! :wink: :lol:

Klikkaa ihan rauhassa. Sieltä et vastauksia saa :D

chinchilla

Eikö? No huh...en kyllä ois muutenkaan meinannu kattoo...minä haluan ratkasta nää kaikki ihan yksin! 8) tosin yhteen sain Lizzieltä apua... :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat