Väärin kuullut laulunsanat! - Viihde ja kulttuuri

menthol

Vengaboys (joskus vuonna 999): We`re going to Ibiza... Kuulin: We`re going to eat pizza. Kaverin kanssa sit ihmeteltiin...

Sivut

Kommentit (273)

Kurkkupastilli

[[size=9]quote="
Minä luulin vuosia, että Apulannan 0010 menee "kaupunkimme on tyhjillää, kaivon kannella yksistään", ja oikeasti siinä lauletaan "taivaan kannella yksistään", vai olikohan se nyt toisinpäin, en vieläkään muista :? Tuon huomasin vasta, kun luin Apulannan nettisivuilta väärinkuultuja laulunsanoja, ja joku muu oli luullut samalla tavalla :oops:[/quote][/size]

[size=12][/size]Oho, nyt selvisi sitten minullekin totuus tästä asiasta. Olen tähän päivään asti luullut, että se on kaivon kannella :D

ivoire
Shandril
ivoire
Tää ei nyt liity aiheeseen (pahoittelen kovasti), mutta miten ton yhden viestin on voinu kirjottaa vieras eli rekisteröitymätön kirjottaja? Eikö tänne tarvitse enää rekisteröityä vai mikä on homman nimi?

Minkä viestin tarkalleen ottaen? :shock:

Noi toi myähin viesti sivulla 6. Oonko mä ainoa, joka kiinnitti siihen heti huomiota? :) Siinä lukee nimimerkin alla vieras. Ja nyt mua vaivaa ihan älyttömästi, miten se on mahdollista.

Shandril
ivoire
Tää ei nyt liity aiheeseen (pahoittelen kovasti), mutta miten ton yhden viestin on voinu kirjottaa vieras eli rekisteröitymätön kirjottaja? Eikö tänne tarvitse enää rekisteröityä vai mikä on homman nimi?

Minkä viestin tarkalleen ottaen? :shock:

Lucky Lady
miss nurse
Tää menee kategoriaan esikoiseni 4-vuotta:

Tanssitunnilla harjoittelivat Antti tuiskun "sekaisin" biisib tahdissa. Kotona sitten neiti esitti tanssien ja laulaen mitä on oppinut.

Oikein: Aivan niin kuin oisin, mennyt BIITISTÄ sekaisin..."
Neiti: "Aivan niin kuin oisin, mennyt VINTISTÄ sekaisin..."

Oon sitten varmaan 4-vuotiaan tasolla, mut mä oon koko ajan luullut että se menee vintistä sekaisin. Tai siis, miksei muka vois mennä? Ollaanhan sitä vintti pimeenäkin jne. Vaikka vähän mä ihmettelin että eikö nyt biisiin vois jotain vähän älyllisemmän kuuloista laittaa... :lol:

ivoire

Sinsemilla

tänään just kuulin kwanin(!?) uuden biisin diamonds...kuuntelin vaan kertosäettä ja mietin että on jollain ollu viksut jutut kun laulaa daipöörs,daipöörs... alkaa vissiin olla jo vauvavaihde päällä...ei kukaan nyt tekis biisiä vaipoista... ;)

toinen on sean paulin yks biisi, nimeä en nyt muista, mut kuulin tosi pitkään että siinä kertosäkeessä sanotaan "gimme your virginity" vaik se sanoo kai jotain jostain opportynitysta... ;)

Shandril
ivoire
Noi toi myähin viesti sivulla 6. Oonko mä ainoa, joka kiinnitti siihen heti huomiota? :) Siinä lukee nimimerkin alla vieras. Ja nyt mua vaivaa ihan älyttömästi, miten se on mahdollista.

Aah... kappas vaan :roll: Onpas hassua kerrassaan. Noh, ehkäpä joku eläämäkin viisaampi moderaattori antaa kohta vastauksen tähänkin ihmetykseen :wink:

blaah:)

Minä kuulin Robbie Williamssin Better man- laulussa, että

" Give me yellow summer
Lord I fear the cold
Feel I'm getting bald
Before my time"

Mietiskelin tuota kohtaa aikoinani aika kauankin, kun siinä ei oikein ollut järkeä, mutta kävin sitten selvittämässä asian oikea laidan. Laulussa lauletaan siis:

"Give me endless summer
Lord I fear the cold
Feel I'm getting old
Before my time"

Mulla on näitä ollut aina aika paljon, mutta nyt ei ainakaan muistu yhtäkään mieleen.

Disturbance

Ystavaiseni,

Tehdaanpas taas yksi uusi hauska lista tanne!

Listataan väärin kuultuja laulunsanoja!!

Ma aloitan:

ESITTAJA & KAPPALE: Janet Jackson, Again
OIKEAT SANAT: "I know you did"
VÄÄRÄT SANAT: "And now you're dead"

Tasta tulee hauskaa :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat