Satunnaisia kysymyksiä tv-sarjoista - Viihde ja kulttuuri

Lania
Nannerl
Se vain on niin koomista ku Rooke pamahtaa raskaaksi jokaisesta syrjähypystään :lol:

Toi muaki on huvittanu :D ikänään ei oo tullu mieleen käyttää kondomia (tosin se kyllä pilais sen nat king colella höystetyn hetken karhuntaljalla takkatulen loimusssa), pillereistä ei tosiaan näemmä tietookaan eikä ees jälkiehkäsy oo juolahtanu mieleen. Ja melko hedelmällinenki se on, kun aina kerrasta napsahtaa!

Sivut

Kommentit (85)

*Sandy*
Nannerl
Se oli kyllä mun mielestä kaunareissa herkku juonenkäänne ku Bridget sai tietää että Brooke on raskaana Deaconille, joka oli silloin Bridgetin mies. Ja kas kummaa Brooke synnytti siellä Big Bearin mökillä ja vain Bridget oli auttamassa :roll: Onkohan kukaan muuten koskaan maininnut Brookelle että semmoinen juttu kun e-pillerit on keksitty :roll:

Mut eikös se 'Brooke' siis oikees elämäs oo saanu aika monta lasta? Et siis sen takia olis noin monta lasta.. Mä vaan jostain muistaisin näin lukeneeni..

Nannerl

Se oli kyllä mun mielestä kaunareissa herkku juonenkäänne ku Bridget sai tietää että Brooke on raskaana Deaconille, joka oli silloin Bridgetin mies. Ja kas kummaa Brooke synnytti siellä Big Bearin mökillä ja vain Bridget oli auttamassa :roll: Onkohan kukaan muuten koskaan maininnut Brookelle että semmoinen juttu kun e-pillerit on keksitty :roll:

KataTheBlondi

Etsin aika monilla hakusanoilla aihetta mutta ei ainakaan näilla hakemisilla tärpännyt.mutta siirtäkää jos keksitte mihin kuuluu...

Eli mulla ainakin on jokin tv-sarja mennyt syystä tai toisesta ohi nyt lähiaikoina. Aattelin että tänne vois kysyy esim. tapahtumista ja sit vastata niihin kysymyksiin totta kai.

Elikkäs ensimmäiset kysymykset:

Mitä on Shawnille käynyt Päivien Viemää-sarjassa nyt ihan lähiaikoina? Katoin tän päivän lopun ja se oli sairaalassa jostain syystä. mitä sille on sattunut??

Lania

Ai on! Viimeks kun mä katoin niin se oli jossain häkissä sen yhen hyeenan vankina. Ilmeisesti on päässy sieltä sitte pois ja sairaalaan, en kyllä tiä miks se siellä edes oli :D

KataTheBlondi

ei se ollu bambutyrmä.. .No se väänsi itsensä sieltä metalleista pois, mursi oven, lähti ulos mutta se Jan sai sen kiinni ja niin he menivät katsomaan Bellen ja Phillipin romanttista illallista ja öö... sit en enempää muistakaan mitä tapahtu... :lol:

Nannerl

Taitaa sillä Rooken näyttelijällä olla niitä tenavia ihan kiitettävästi. Se vain on niin koomista ku Rooke pamahtaa raskaaksi jokaisesta syrjähypystään :lol: Mä muuten nauran aina ihan kipeenä kun mumma puhuu kauniiden ja rohkeiden henkilöistä. Hän kun ei osaa yhtään englantia ja lausuu esim. Macyn "Maksy" ja Ridgen "Ringe" :lol:

Lania

Kolme vaan, neljättä on justiin syntymässä :D tosin ne vois iältään olla periaatteessa nyt jo neljää sukupolvee, mut kaikki vaan menee ristiin :lol:

Norma Jean
Lania
Kolme vaan, neljättä on justiin syntymässä :D tosin ne vois iältään olla periaatteessa nyt jo neljää sukupolvee, mut kaikki vaan menee ristiin :lol:

Tä, eiks Bridget tai Rick oo vielä saanu muksuja? En oo minäkään kattonu kaunareita vuosiin, mut oisin kuvitellu et noi ois nakitettu vanhemmiks jo kauan aikaa sit.

Eiku hei! Katoin yhen jakson joku aika sitten, BROOKE oli paksuna BRIDGETIN äijälle! Mites siinä kävi?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat