Huonoimmat tv-ohjelmat / elokuvat - Viihde ja kulttuuri

k87

bruce taivaanlahja...niiiiiiin huono

Sivut

Kommentit (70)

Marika_
Celestia
Hmm..Miksi sitä muka pitäisi hävetä jos on eronnut?? Eiköhän heilläkin oo oikeus uuteen rakkauteen :)

Mun mielestä avioliitosta tehdään taas vähemmän merkittävä asia tällä ohjelmalla. Ihan liikaa jo avioliittoja on tuhoutunut viimeisen 10 vuoden aikana, ja nyt telkkariin pistetään ohjelma jossa [u]mahdollisesti [/u] päähenkilöinä ovat avioeron läpi käyneet naiset ja heidän lapsensa...huhhuh :shock:

xaz
belly
No hitsit ne pulttiboissit ja manitboissit! kuka oikeesti niitä vielä dvd-bokseina ostaa?! kertokaa mulle mikä niissä viehättää? :lol:

komppaan.

ja lisään vielä uuno turhapurot. juma! :shock:

elokuva jota henk.koht. inhoan myös hyvin syvästi on isä sisäkkönä. en ees osaa kertoa mikä siinä niin pistää vastaan, mutta siis.. yök.
ja beetlejuice on toinen, tai miten se nyt sitte kirjotetaanki. anyways.

amm..
viidakkokirja. voi vit. ikinä oo tykänny siitäkään :roll:
ja leijonakuningas kans :roll: [size=9](älkää lynkatko!)[/size]

tätähän tietty tullaan täydentään sitä mukaa ku ajatus kulkee :D näitä inhokkeja on PALJON! :lol: yhtälailla ku suokkareitaki ;)

Sarppa

Espoon viimeinen neitsyt on ehkä maailman paskin leffa. :D

Sarjoista vihaan Päivien viemää ym. tollasia, samoin Emmerdalea. Enkä muutenkaan kovin monista englantilaisista sarjoista pidä.

Ja sit kaikki a-studiot sun muut, en jaksa kattoo semmosta, vaik siin oliski asiaa. Oon varmaan vielä niin nuori, pistetään sen piikkiin. :D Vaik ei mutsikaa niit kyl tykkää kattoa.
Ja samoin se joku Sunnuntaivekkari. Voi luoja. :D

k87

niin. eiköhän se oo suurimmassa osassa louhimiehen tuotantoa samat näyttelijät: malmivaara, edelmánn, frantzen, pääkkönen, kuusniemi, kouki, leppilampi ymsyms. vrt. paha maa

Marika_

Tv-sarjat:

Big Brother
Kaikki soitto ja chat -ohjelmat
Kaikki ruokaohjelmat
Se nelosella alkava sinkkuäideille sulhanen tai mikä ikinä :shock: siis niiiiin älytöntä! Suurin osa varmaan avioerosta selvinneitä epäonnistuneita naikkosia...häpeisivät eikä näyttäisi sitä pärstäänsä ruudussa!
Formulat on aivan älytöntä...

Pulttibois sketsit on just hyviä :lol: En itekään alussa tajunnut niitä, mutta kun kuuntelee tarkemmin niin ne jutut on oikeesti hyviä! :D

k87

tv-sarjoista:
-studio impossible
-manitbois & pulttibois
-team ahma ( :arrow: eli siis jokainen sarja, jossa on pp petelius :lol:)
-myytinmurtajat ja braniacs
-päivien viemää (oikeesti kaunaritkin on parempi)
-jopet show
-sit ihan vietävästi ärsyttää köyhät ritarit :evil: miks ne ei voi laittaa tavallista ruokaa ja kaikki on sit niin ihanaa ja viini on aina niin helevetin hyvää :evil:

elokuvista:
-scary moviet
-teinikauhuleffat
-babel

nyt ei tuu muuta mieleen. pitää sit myöhemmin lisäillä

mimuli

Hyi se subtv:n uusi ja muka niin huippu Sinä -ohjelma. HYIHYIHYI! :x Rasittava kun se tulee aina Sinkkuelämän ja CSI Miami:n välissä, hyppäisin mielellään yli.

Sitten kaikki rahastus ohjelmat ja chatit.

Kaikki muka (en siis ite tykkää) niin hauskat ohjelmat tyyliin Pultti bois ymsyms.

Kaikki, mitkä on jotenki yliluonnollisia: on ufoja ja kuolleistanousseita yms. Ei kiitos mulle!

Paskoja leffoja on mun mielestä ainakin Kylä (The Village) ja joku Skeleton key. En vaan tykänny.

Ja lisää ois vaikka kuin paljo, ei vaan tuu nyt just mieleen. :D

Lukretia

Onks täällä muita, joille Tarantinon Death Proof oli iso pettymys...? Aikaisempien elokuvien perusteella olisi odottanut taas jotain ihan huippua, mutta elokuva olikin kaksi tuntia bimbojen puhetta ja kikatusta. :(

xaz

Mulla ei oikeestaan mitkään action-pätkät kiinnosta ollenkaan :roll: Siis just jotku tyypilliset arnold schössönschössön mikä onkaan, tai sylvester stallone, joo ei kiitos. Tai joku tomppa cruise ajamassa prätkällä kauhee tykki selässä, ei kiitos!

Maaria
belly
No hitsit ne pulttiboissit ja manitboissit! kuka oikeesti niitä vielä dvd-bokseina ostaa?! kertokaa mulle mikä niissä viehättää? :lol:

Ne kyl toistaa itseään hulluna. Mua silti aina jaksaa naurattaa "lady manhattan" :D

Kauhein ja järkyttävin suomi-filmi ever on "Kuutamosonaatti". Suosittelen, koska se on niin uskomattoman kauhee!!

Juoni: Valokuvamalli Anni Stark joutuu lehdistön hampaisiin, joten manageri vie tytön hermolomalle syrjäiseen hiihtomajaan. Sen lähistöllä sijaitsee maatalo, jossa elää Texasin moottorisahamurhat -tyyppinen Kyyrölän perhe. Äite Kyyrölän piiskaama Arvo-poika metsästää hyttysiä ja tirkistelee Annia, isokokoinen Sulo taas mylvii perunakellarissa. Junttihuumori keventää kulunutta kauhukerrontaa.

lähde:http://www.telvis.fi/filmiopas/?m=52576

piff
bananab
Armaggeddon on ehkä paskoin leffa ikinä

Oon täysin samaa mieltä! Joskus tuli katottuu ja sen jälkeen ku sitä on tullu joka tuutista ni oon pitäny telkkarin suosiolla kiinni. :D

Ja sit on nää ikiaikaiset kauniit ja kurpat, stalkkarit (salatut elämät), soittarit sun muut rahastusohjelmat, euroviisut.. Listaa vois jatkaa vaikka kuinka pitkälle.

Epic Moviekin oli ihan pettymys. Ehkä ekat 15min jakso kattoo ja sit nukahdin. :lol:

Nannerl

Kaikki leffat, joissa pääosassa ovat joko ammuskelu ja väkivalta noin yleensä, veren roiskuminen, kaahailu :evil: En esim. menis kattomaan uutta Die Hardia vaikka maksettais...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat