Päivien viemää - Viihde ja kulttuuri

Carmencita

No mitä mä oon sitä sattunut joskus vilkaseen, nii sen verran tiedän, ettei Sami oo päässyt kai vielä Lucasin kaa naimisiin, kun Kate on onnistunut pilaa kaiken. Ja Philip on vieläkin siellä kaukomailla ja Katella ja Hopella oli hurja riita kun Shawn yrittää viedä Philipiltä Bellen :lol: :lol:

Oikeasti tossa sarjassa kaikki liikkuu niiiin hitaasti, siis kun sitä sarjamurhaajaaki etsittiin nii olis voinu olla vuoden katsomatta ja sit avata telkkarin ja tajuta kaiken kun mitään uutta ei olis kuitenkaan ehtinyt tapahtua :lol:

Sivut

Kommentit (22)

des

Mäki kattelen tätä :lol: Tulee aina niin sopivasti ku töiden jälkeen tulee kotiin ja istuu sohvan ääreen syömään :D

Tony DiMera siis muutti Samin mieheksi, sen omalla tahdolla kuitenkin muistaakseni (tosin Sami ei tiedä että Tony on tämän takana :lol: ). Ja nyt Sami pääsee "tuhoamaan" kaikki jotka on aiheuttanu sille ongelmia tai jotain :D

Välillä tulee melkein hakattua päätä seinään kun tää sarja on niin absurdi, naurettava, koominen ja mitä ikinä keksiikään, mutta ehkä just sen takia sitä jaksaa kattoa :lol: Huomaatteko miten mua jo naurattaa kertoa että koko sarjaa seuraan!

JJEMMY

Joo nyt tässä yks päivä hokasin sen :lol: Mut en oo ikinä nähny niitä kohtauksia ku se puhuu sen Tonyn kaa puhelimes, tai siis oon nähny vaa ku se "muistelee" niitä. Oon kyllä missannu aika monesta jaksosta osan :lol: Perkeleen harkat iltasin :evil: :lol:

muoks. Ainii jossai jaksossa Stan/Sam sen puhelun jälkeen mutis itekseen jotain et "Hän on maailman pirullisin henkilö hahahaha" Pitäishän sen jo älytä kuka se on :D Ärsyttävä sarja.

des
JJEMMY
Joo eli des selittikin jo. Mut en tienny et se liittyy kans jotenki Tony Dimeraan. Ei voi olla mahollista, et multa on menny jotain ohi :shock: :lol:

Tonyn kanssahan se Stan aina puhuu puhelimessa :lol: Tosin Tonyki käyttää jotain äänenmuunninta ni Stan/Sam ei tiedä et se on se!

xaz

Joo, ja sehän oli ihan pari viikkoa sitte päässy taas kotiinsa, mut siellä ei ollu ketään, ja Tony joukkoineen tuli taas hakemaan sen takas :lol: Jenniferki oli puutarhassa tai jsn siinä lähellä Patrickin kans :lol:

JJEMMY
KataTheBlondi
Mutta mita helv. On tapahtunut jack Deverouxille??? Sehän jo kerran palasi Jenniferin luokse, siis saaren jälkeenkin. Missä se siis nyt on?

En oo nyt vähään aikaan kattonu et en tiedä nyt tarkkaa paikkaa mis se on, mut siis joo se tuli sinne Jenniferin luo mut se ei ollu oikee Jennifer vaan Tony Dimera oli järjestäny sinne vale-Jenniferin ja sit ne sai Jackin taas kiinni :D

KataTheBlondi

Mutta mita helv. On tapahtunut jack Deverouxille??? Sehän jo kerran palasi Jenniferin luokse, siis saaren jälkeenkin. Missä se siis nyt on?

JJEMMY

Joo eli des selittikin jo. Mut en tienny et se liittyy kans jotenki Tony Dimeraan. Ei voi olla mahollista, et multa on menny jotain ohi :shock: :lol:

Tää on kyllä niin naurettava sarja mut silti vaan pakko kattoa :lol:

KataTheBlondi

:D Minäkin tätä seuraan... tosin en enää niin tiiviisti kuin joskus viime talvena/keväänä kun ei ollut elämää... Nyt mä oon jostain kätköistä jonkinnäkösen elämän löytänyt.

KataTheBlondi

Voi luoja nauroin eiliselle jaksolle kun john ihan pokkana tuhansientuhansien kilometrien päästä antoi käskyjä joukoille :lol: :lol:

xaz

Mää kans oon vissiin jo kolmatta vuotta seurannu aika intensiivisesti, välillä yrittäny irtautua sarjasta ku se todella on niin absurdi, mut sitte aina jonku paussin jälkeen jumittunu takas seuraan sarjaa :lol: mut ihan hyvää ne tauotki tekee, ei tarvii tuskastella miten hitaasti juonet etenee :wink: nyt oon taas lipsumassa takas vanhoille urille, eli seuraan sarjaa.. :lol: sitä ihmettelin et Samantha on yhtäkkiä mies mut se juonenkäänne selitettiinki jo täällä :)

xaz

Siis sarjalla ei ollu omaa ketjua :o

:lol:

Moni on kuiten tunnustanu silloin tällöin vilkuilevansa sarjaa :-k

no mutta, JOKO se Samantha on päässyt avioliiton onnelliseen satamaan? ja miten Shawn-Belle-Philip -triangeli on selvenny?

En oo kattonu sarjaa aikoihin, ja toivon että pääsisin jo irti siittä, (turha toivo) mut nää on asiat jotka on jääny kiusiin mua :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat