IRC-kanava - Viihde ja kulttuuri

figaro

Hooh! Meillä on mies seuranamme irc'issä :shock:

:lol: :lol:

EDIT. En riehu enää.. Nämä kaksi joki_mies ja t-bat ovat piruuttaan mIRC'issä meidän äänestyksessä mainitsemilla kanavilla? :( Tai jälkimmäisestä en mene vannomaan, kun ei puhu mitään.. Toinen jotain sen suuntaista myönsi.

Jos käy niin, että joku "valtaa" nuo äänestyksessä mainitut niin kehitellään varasuunnitelma.. ja toimitetaan halukkaitten kesken yksityisviestein ;) Kjäh!

Mjooh.. En tiedä kitisenkö turhaan, mutta hiukan harmittaa :(

EDIT. Mjooh.. Nyt sit löytää kaikenmaailman trollit tuonne :evil:

Sivut

Kommentit (386)

Kepatäti

ARGH. Anteeks nyt vaan, kun noi kaksi tuolla varmasti on jonkun kavereita, mutta mua ne ärsyttää. Oon varmasti ihan yliherkkä ja kaikkea, mutta ärsyttää, että tuolla ei saa puhua mitä huvittaa ilman, että joku on huutamassa "hitto mitä lapsellisii teinei ootte/oot vaan tyhmä, etkä tajuu mistään mitään" jne.

Hittooko tarttee olla siellä, jos ollaan niin teinejä/tyhmiä/huonompia/ymmärtämättömiä ja vaikka mitä muuta vielä :roll: Kiitos ja näkemiin.

des

Mhh.. mä voisin tulla tonne kattelee jos vaan muistaisin miten nuttylla saa vaihdettua servun Quakenetiks. Käytän vaan Ircnettiä aina.. Vaikka turhaa kai se on jossei siel oo ketään :?

figaro

Heipsistä..

Tuolla yleisissä jorinoissa oli puhetta IRC-kanavasta.

Sen mIRC -ohjelman voit ladata http://www.mirc.com/get.html TÄÄLTÄ

Käyttäkää jotain eurooppalaista mirroria.. (Sveitsi, Saksa tms.)

Ja sit valitkaa serveri.. Minä palloilen QuakeNet'issä.

[color=red]-edit: poistin vanhentunutta tietoa kanavasta, äänestyksen yms. -sunlion-[/color]

Lania

Öhm, mä joskus irkissäkin seikkailen, mutta ircNETin kautta. Oon aika käsi noissa hommissa, eli pitäiskö tonne tullessa olla joku quakeNETin systeemi? Vai kuinka? :? :oops:

figaro

Siinä kun se mIRC options -laatikko tulee näkyviin heti alussa, voit vasemmasta valikosta valita servers ja sieltä quake net'in. Itselläni on QuakeNet, random server.

figaro
*Sandy*
Itsekin sinne menin.. Mutta aika yksinäistä siellä on tällä hetkellä.. Joten porukkaa vaan rohkeesti mukaan!

Minä taas napotan kanavalla.. oli ketään tai ei :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat