Playa Del Inglés - Viihde ja kulttuuri

NightQueen

Onko kukaan ollut Playa Del Inglesissä Gran Canarialla? Minkälainen paikka on? Onko paljon iltaelämää, hyvät hotellit, hyvät ruuat ym?

Sivut

Kommentit (27)

PinkPanther

en ole käynyt, mutta lukenut olen paljon koska uutevuotena 2004-2005 oli tarkoitus lähteä sinne. Iltaelämä on vilkasta, joka paikka on täynnä discoja, bareja ja ravintoloita, maspalomasin hiekkadyynit ovat varmasti näkemisen arvoisia. KAnnattaa hakea netistä tieoa lisää. Ja sex on the beach-drinkki on tuolla päin canariaa aivan omaa luokkaansa, kuulemma...

NightQueen

Joo minäkin olen kyllä lukenut paljon, mutta ajattelin että jos jollain on jotain henkilökohtaisia kokemuksia niin niitä olisi mukava kuulla :)
Maspalomasin dyyneillä olen käynyt ennenkin. Kivan näköiset ovat, mutta kova tuuli vähän haittaa tunnelmaa kun on silmät täynnä hiekkaa :p

Tuo drinkkivinkki oli hyvä :D

NightQueen

Ja minkälainen hintaluokka siellä baareissa on, sekin olisi kiva tietää :? Eipä siellä ihan yhtä kalista taida olla kuin suomessa, toivottavasti :p

SooZ

itse olin reilu vuosi sitten inglesissä. hintataso oli tosiaan hiukan halvempi, ja melkein joka baarissahan on tämä happy hour :D ainakin me käytiin sellaisessa hard rock baarissa ja siellä saatiin aina kaikki tuplana.
itse kyllä tykkäsin. iltaelämää tosiaan on runsaasti ja baareja joka makuun.
me asuttiin bungalowssa (tai miten nyt kirjoitetaan) mutta hintaa en nyt osaa sanoa kun en tätä matkaa itse maksanut ja en muista paljonko hinta oli..
mutta kyllä suosittelen paikkaa!

NightQueen

No sepä kiva :D Hard rock baari voisi olla tsekkaamisen arvoinen, varsinkin jos tupladrinkitkin tulee :D Mihinkäs aikaan siellä menee baarit kiinni?

SooZ

no nää kunnon diskopaikat ym vastaavat tuntu olevan auki aamuun asti. (itse ei kyllä oltu niin kauaa johtuen seurueesta mutta luulisin näin)
tämä hard rock paikka olisi mennyt kiinni jo suht "aikaisin" tällä mitta puulla mutta pitivät paikan auki niin kauan kuin asiakkaita oli :D eli sulkemis aika taisi venya melkein parilla tunnilla kerran.

Vivian

Itse olin tuolla viime talvena kaveriporukan kanssa...muistaakseni drinkkien hinnat olivat suht samat kuin suomessa, mutta viinaa sai moninkertaisesti enemmän. Tai esim 6€ tosiaan kaksi drinkkiä yhden sijasta. Ravintoloitakin oli ihan mukavasti ja erilaisia...lisäksi kannattaa lähteä bussilla suuren ostoskeskukseen, en nyt vain muista nimeä :( ja paikalliset markkinat olivat myös kiva kokemus. Niin ja katamaraaniristeilylläkin olimme :) Se hardrock-paikka oli tosiaan kiva ja silloin kun kävin siellä oli paikalla myös Elvis :)
Eipä siellä nyt niinkään mitään erityistä "nakemistä"ole, mutta viikon siellä viihdyin erittäin mukavasti. En muista matkan hintaa, mutta halvaksi tuli koska olimme kaikki samassa huoneistossa.

NightQueen

Tämä Hardrock baari olikin sitten sieltä kalleimmasta päästä mitä kaupungista löytyi. Jokapaikassa muualla oli paljon halvempaa, ja muutenkin pidin muista baareista enemmän.

nukke

meiän äippä oli just siellä.. sai kuulla iha tarpeeks.. no siellä on aika paljon ruokavaihtoehtoja.löytyy iha suomalaisiakin ravintoloita.. ja sit siellä asuu sikana suomalaisia.. lämmin siellä on.. ja bileet jatkuu seittämään asti miltei..kehe

tiitu

Itse olin Inglesissä viime pääsiäisen aikaan ja tykkäsin kovasti. Tosin vertailupohjaa ei ole, kun tuo on ainut etelän matka jonka olen tehnyt. Drinkit siellä tosiaan saa tuplana happy hour aikaan. :)
Ranta oli kovin ihana muuten, mutta ei siellä tullut aurinkoa otettua juurikaan tuulen vuoksi, joka paikka täynnä hiekkaa. hotellin uima-altaalla sitäkin enemmän sitten. :) Ja niinkuin joku mainitsikin, se sex on the beach-drinkki on omaa luokkaansa. :wink:

Jzzu

[size=9][color=red]Siirretty keskustelun jatkoksi. -Jzzu[/color][/size]

Ninni85
Heip!

Tulipa tässä mieleen, että olisi mukava kuulla muidenkin mielipiteitä kyseisestä lomakohteesta.

- Mikä oli paras nähtävyyskohde?
- Paras bilemesta?
- Shoppailupaikka?

Kertokaa kaikkea mahdollista. \:D/

Sinikka
NightQueen
Onko kukaan ollut Playa Del Inglesissä Gran Canarialla? Minkälainen paikka on? Onko paljon iltaelämää, hyvät hotellit, hyvät ruuat ym?

Olin tuossa joulun aikoihin viikon verra Inglesissä ja lähteminen sieltä oli ehkä tähänastisen elämäni kamalin tapahtuma.
Ihmiset on mukavia, kohteliaita ja palvelu pelaa.
Lähes aina lämmintä ja auringon paisteessa on kiva löhöillä rannalla.
Ilta- ja yöelämä on erittäin vilkasta, baareja on melkein jokasen nurkan takana ja monissa on jotain omia "erikoisuuksia".
Paljon homobaareja, drag queeneja ja muuta mukavaa :D
Ruoka on erittäin hyvää ja sieltä saa ihan mitä vain, pikaruasta erikoisuuksiin.
Niitä hotelleja joita olen nähnyt sisältä ja ulkoa, niin voin sanoa, että hyväkuntoisia on ja mukavissa paikoissa, lähes jokaisen lähistöllä on ainakin joku ostoskeskus ja baareja siis paljon niinkuin jo sanoin...
Suosittelen, kannatta lähteä käymään! :D

Lania

Joskus pikkusena olin tuolla. Dyynit oli kivoja ja spagetti bolognese maistu, mutta baareista tai shoppailusta on turha kysyä :D Lämmintä oli ja iskä viihty ilmeisen hyvillä tenniskentillä.

Pee

Itse olen viettänyt paikassa aikaani useammankin kerran. Aina kaksi viikkoa kerrallaan. Taitaa olla juuri joulukuu-helmikuun alku, kun ilmat ovat kylmempiä ja epävakaisia. Itse olen ollut niin marraskuun puolessa välissä kuin maaliskuussakin ja ilmat ovat aina olleet loisteliaat :wink:
Yöelämää tosiaan löytyy rutkastikin ja pakkohan sitä oli käydä nopeasti pyörähtämässä nämä suomipaikatkin. Irkkubaareja löytyy paljon ja ainakin itse tykkäsin juuri näistä paikoista. Ruokailemassa käytiin joka ilta ravintoloissa ja pari suosikkia löytyikin. Hinnoista sen verran että esimerkiksi monissa kiinalaisissa paikoissa on tarjolla noin 50-100 eri ruokalajikkeen seisoviapöytiä ja hinta on noin 5€..Kauppakeskun Yumbossa on monia hyviä ja edullisia ruokapaikkoja, jotkut sisäänheittäjät voivat tosin olla melko rasittavia. Mitäs vielä..Taksi matkailu on halpaa, meno paikasta toiseen n.2€. Ja tosissaan jos haluaa shoppailla hieman enemmän niin juuri lentokentän vierestä löytyy hyviä ostosmahdollisuuksia, samoin Las Palmasissa on esimerkiksi Benettonin liike, jossa on huomattavasti halvempaa kuin täällä. Myös Berzhcka (?) liikkeessä on mielettömiä vaatteita halvoin hinnoin,Palmasista löytyy myös muita eurooppalaisia ketjuja (Esim Pimkie)joita ei suomessa ikävä kyllä ole. Bussilla pääsee Palmasiin helposti niin Inglésistä kuin Ricostakin.

Saa kysyä lisää :D

Anskuliini
NightQueen

Olen ollut kerran ja nyt olen parin viikon päästä menossa uudestaan ja voin sanoa, että on aivan ihana paikka! iloisia ihmisiä, ihanat ruuat...suosittelen todella lämpimästi ja yöelämääkin löytyy kiitettävästi!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat