GOOM-risteily - Viihde ja kulttuuri

sakura

itse olen käynyt kerran, muutama vuosi sitten. Ihan hauskaahan siellä oli kun yhdessä lähdettiin isolla porukalla. Yksin en kyllä lähtisi, mutta kukin tyylillään. Hauskaa reissua jos päätät lähteä.

Sivut

Kommentit (16)

Annie the Pooh

onko kukaan menossa GOOMailemaan? tai koskaan käynyt? millaista oli?

Itse haluaisin kovasti, mutta kun ei kukaan lähde mun kanssa ja olen tosi huono lähtemään yksinään sinne, siellähän sitä kyllä 3 promillen humalassa tutustuisi, mutta kun se lähteminen..

Santtu

Parivuotta sitten olin, näin, koin enkä mene uudelleen.

Ei siis siksi, että se olisi ollut jotenkin kamalaa tai muuten, mutta ihan niin suunnaton juominen ei taida olla mun juttu. Kivaa siellä on kuitenkin ja ihmisiin tutustuu hyvin vaikka olisikin liikkeellä yksin, meidänkin poukassa oli muutama ennen risteilyä tuntematon ja jäivät myös reissun jälkeen tuntemattomiksi, mutta hyvin solahtivat seuraan risteilyn ajaksi.

Neppis_

Kun mainnoksen näin toistamiseen alkoi jo kiinnostaa. Saattas ollakin hubaa :P . . . tosin saas nähdä Paljon se sit maksas. Nii ja Kuinka paljon on lippuja. ... veikkaan et aika moni on jo varannut omansa.

Juu, oishan tuo hauska kokea, hee :D

Rahel
blaah:)
Mistä siis on kysymys??

GOOM on sellanen opikelijoitten (sikailu)risteily. Kestää muutamia päiviä. En oo ite ollut, enkä mene. Näin kerran siitä tehdyn dokkarin ja meno näytti aika karmeelta. Sellaselta juodaan, riehutaan ja naidaan kaikkea mikä liikkuu -touhulta...

Lania
Rahel
Näin kerran siitä tehdyn dokkarin ja meno näytti aika karmeelta. Sellaselta juodaan, riehutaan ja naidaan kaikkea mikä liikkuu -touhulta...

Eli perinteinen risteily, missä vaan sattuu oleen paljon tuttuja ihmisiä :P

Jimmy KImmel
Rahel
Sellaselta juodaan, riehutaan ja naidaan kaikkea mikä liikkuu -touhulta...

Melkein mikä tahansa Jimmyn "viihde" viikonloppu voidaan asettaa tähän kategoriaan... :D Suotta sitä laivalle asti lähtee, tosin torstaina taas menossa... :oops:

annika

Mä olin Goomilla silloin joskus AMK-aikoina, vuonna 2002. Ja oli aivan sairaan hyvä reissu!! Ei kuitenkaan tullut lähdettyä enää uudelleen, kun löytyi samaiselta reissulta mieskin muutamaksi vuodeksi :wink: Kyllähän noilla reissuilla jonkun mielestä sikaillaan, mutta kun ottaa sen asenteen että aivot narikkaan ja hauskanpitoon, niin suosittelen kyllä lämpimästi :)

Annie the Pooh
annika
Kyllähän noilla reissuilla jonkun mielestä sikaillaan, mutta kun ottaa sen asenteen että aivot narikkaan ja hauskanpitoon, niin suosittelen kyllä lämpimästi :)

Mie en ole koskaan mitään aivot narikkaan ja sikailemaan-juttuja harrastanut, niin kovasti tekisi mieli kokeilla, mutta eipä sinne yksin viiti lähteä...

edit.. ja sitten kun tuo miehenturjake on jo elämässä, niin ei oikein voi mitään vapaata seksiäkään sinne lähteä harrastaa... ei se kuitenkaan olis kivaa.. en ole kyllä sitäkään kokeillu..

sopuli
annika
Mä olin Goomilla silloin joskus AMK-aikoina, vuonna 2002. Ja oli aivan sairaan hyvä reissu!! Ei kuitenkaan tullut lähdettyä enää uudelleen, kun löytyi samaiselta reissulta mieskin muutamaksi vuodeksi :wink: Kyllähän noilla reissuilla jonkun mielestä sikaillaan, mutta kun ottaa sen asenteen että aivot narikkaan ja hauskanpitoon, niin suosittelen kyllä lämpimästi :)

Mulle toi risteily olis ennen ollut varmaan ihan unelma (ja olis vieläki...), varmaan vähän samanlaista koheltamista, kuin jossain festareillakin :D No, mutta varattuna en taida viitsiä lähteä... On joskus ollut hieman ongelmia tuon itseni hallitsemisen kanssa monen promillen humalassa, ilman, et oma poikaystävä mukana jne. Jos joskus vielä sinkuksi joudun, niin sit heti ;)

Jemina

Aivan samoilla linjoilla olen annikan kanssa. Taisin jopa samana vuonna olla goomilla itsekin! :lol: Onhan siellä menoa ja meininkiä, ja viina virtaa. Mutta kerranhan sitä vaan nuoria ollaan. Loisto reissu, suosittelen!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat