Mistä halvimmat lentoliput USA:han? - Viihde ja kulttuuri

marvel

Eli onko teillä tietoa mitä kautta saisin halvimmat liput USA:han?

tällä hetkellä halvimmat oon löytäny expedia.com:sta, mutta sieltä ei saa e-lippuja joten pelottaa vähän tilata ne liput. Onko kellään kokemuksia expediasta?

Kommentit (6)

Rixuliini

Yritä vertaa.fi.

Varmaan edullisimmaksi tulisi lentää jollain halpisyhtiöllä esim. Lontooseen, ja varata sieltä jatkolento USA:han, sis etukäteen tietenkin..

Cass

Kilroy on aika kallis nykyään ja vertaa.fi:ssä valikoima on suhteellisen pieni (vertaa vain muutaman sivun hintoja). Itse olen tilannut matkaporssi.com:in kautta ja nyt viimeksi keväällä KLM:n nettisivuilta suoraan. Riippuu vähän mihin päin USA:ta lentää ja koska.

marvel

kiitoksia, taitaa tosin edelleen olla halvimmat tuolta expedia.com:sta. Sieltä maksoin 450euroja ja noissa muissa on sellaseen 600 euroon.

Kiitoksia kumminkin!

Aya

Mä kävin pari vuotta takaperin New Yorkissa ja liput tilasin e-bookers:ta, siellä oli kylläkin jokin erikoistarjous, liput ei maksanut kuin alle 300 €, muistaakseni tarkalleen joku 260 €...

Niin ja lentoyhtiö oli muuten KLM Hki-Amsterdam-New York

amnika

Hinnat ovat alhasia, kunhan ostat ne tosi ajoissa :) Kullan yks kaveri oli saanut 20 lennot Lontooseen, ku oli tilannut paljon aikasemmin :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat