Provinssirockiin liput - Viihde ja kulttuuri

Peikko

Suunnitteilla olis lähteä kesäkuussa Provinssiin ja liput pitäis varata, jotta ne varmasti sais. Ongelmana on nyt se, että jos varaa liput etukäteen ja joutuu perumaanki varauksen, pitääkö peruutuksesta maksaa jotain?

Kiitos näin etukäteen :)

Kommentit (11)

Maruchka

Katsoppa Provinssin tai Lippupalvelun, kuka niitä lippuja myykään, varausehdot/palautusehdot... yms. Sieltä löytyy varmastikin maininta asiasta.

Miffy

Mun mielestä noita lippuja ei kovin pitkäksi aikaa saa varata.. Eli siis jos tänään varaat niin suurella td.näkösiyydellä sun pitää lunastaa se lippu noin viikon aikana. Eli ei suurta hyötyä...

Ja jos nyt ostat lipujn etkä pääsekään Provinssiin, melko varmasti saat myytyä lippusi jollekin...

Maruchka

Niin, Lippupalvelulla taitaa esimerkiksi olla kolmisen vuorokautta varausaika. Tosin kyllähän joissain saa lunastettua liput vasta ovelta.

Peikko

Okei, kiitos :) Koitin käydä katsomassa lippupalvelun sivuilta tästä, mutta en löytänyt vastausta. Voipi kyllä olla etten kovin tarkasti katellut :roll: On se kuitenki minulle melko suuri hinta menetettäväksi jos en pääsekään ja en saa lippua myytyä.. Mutta pitää kai ottaa riski 8)

vanja

enkä jaksa uskoa että tänä vuonna provinssin liput menis loppuun. ite oon ostanu aina aiempina vuosina lipun heti kun tuli myyntiin, mut tänä vuonna (jos lähden), ostan vasta kesäkuussa.

kivutar

Lippupalvelu ottaa toimitusmaksua itselleen 1 euron per lippu. Varausmaksukin voi olla erikseen. Saat varmasti kyllä myytyä Provinssin liput sitten myöhemmin eteenpäin mikäli et itse pääse. Huuto.net on hyvä paikka kaupata lippuja. Itsekin olen sieltä yhden festarilipun viime kesänä ostanut, kun liput olivat loppuunmyyty jo keväällä.

kerttu

mun käsittääkseni niitä lippuja ei voi varata, ainakaan Ilosaareen ei voinut. En sitten tiedä onko se yleinen käytäntö festareiden kohdalla..

miima

En ymmärrä kyllä tuota, että lippuja myydään tietty määrä, alueethan on yleensä isoja, ja sinne kyllä mahtusi porukkaa enemmänki, nii miks pitää olla vaan tietty määrä niitä lippulappuja..:o

figaro
miima
En ymmärrä kyllä tuota, että lippuja myydään tietty määrä, alueethan on yleensä isoja, ja sinne kyllä mahtusi porukkaa enemmänki, nii miks pitää olla vaan tietty määrä niitä lippulappuja..:o

Juuri siksi, että alueetkin ovat tilavuudeltaan rajallisia. Ilosaarirockin aluettakin on laajennettu pari kertaa ja sen myötä lippujakin myyty enemmän. Alkaa mennä vain tuokin alue vähän ahtaaksi..

Järjestäjien vastuulla on myös festariväen turvallisuus eikä ylettömässä tungoksessa voi taata turvallisuutta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat