Pelit ja muut kivat - Viihde ja kulttuuri

figaro

Onko joku muukin, joka on höyrähtänyt esim. nettipeleihin tai konsoleihin?!

Itse pelailen aapeli.com'issa aikasen paljon ja etsin välillä uusiakin "palikkapelejä" :lol:

Nyt sitten haksahdin ostamaan Play Station 2:en ja siihen TANSSIPELIN (se, jossa hypitään nuolilla tv-ruudun näyttämien nuolien mukaan...)!!! Ihanata ihanata! Tehokasta liikuntaa hauskassa muodossa - oikeasti muuten kalorit palaa huomaamatta :D Miespuoleinen kaveri hankki xboxilleen ja rakastuin heti ;)

Ja uottakkeeha kuha mie hommoon Crash Bandicotit ja Raymanit tänne ni johan pomppas! :lol:

Sivut

Kommentit (33)

holly

Sama täällä, aapeliin eksynyt ja siellä pelailen poksia tai timangia :)

Samoin tuo oman koneen vapaakenttää tulee välillä pelattua :)

MiuMiu*

Nettipelejä ei kovin paljoa tule pelattua...mutta Sims on aivan huippu :D Pleikkarikin myytiin jokunen vuosi sitten pois, mutta tykkäsin pelata myös Crasheja ja Raymaneja, nyt harmittaa kun varsinkaan Crasheja ei voi pelata...

Tiger

Yleishyödyllisiä vinkkejä, vai mikä sen nimi nyt olikin (: oli joku linkki sivulle missä oli kaikkia hauskoja(turhia) juttuja, ja olen hurahtanut sinne :D Pleikkaria en omaa, eikä tietokoneellakaan ole muuten pelejä ):

*Sandy*

Netissä en niinkään pelaile juurikaan mitään (paitsi omalta koneelta miinaharavaa :oops: )

Poikaystäväni kanssa olemme innostuneet pelaamaan lautapelejä ystäviemme kanssa, mutta niitäkin on rajoitettu määrä tällä hetkellä. Olisiko kellään suositeltavana jotain hauskoja pelejä, jotka jaksaisivat viihdyttää pitkään? Rappakaljasta olen kuullut että se olisi hauska, mutta en yhtään tiedä millainen se on.. Jos joku tietää niin olisi mukavaa jos voisi jakaa sen tiedon :)

kivutar

Itse olen kiinnostunut tietokoneella pelattavista roolipeleistä. Mutta kuitenkin hyviä pelejä on niin vaikea löytää varsinkin kun, vanha tietokone rajoittaa aika paljon. World of Warcraftin haluaisin kauheasti itselleni, mutta kun tietokone ei sitä pyöritä.

Aniara

juuh..tuleehan sitä pelattua kaikenlaisia pelejä mm lautapelejä ja nettipeleistä mm roolipelejä ja sitten strategia rakennus pelejä kuten Master Of Olympus..ja tietty kaiken maaliman final fantasyt ps1 ja 2 :oops: ...hehe...lähdempäs tästä..

figaro

Niin.. Olin niin täpinöissäni tuon uutukaisen konsolini kanssa, kun tämän threadin pistin aluilleen, jotta en edes ajatellut lautapelejä :oops: Pelailen niitäkin oikein mielelläni ja suosikkejani ovat mm. Alias, Rappakalja (oikein hauska isolla porukalla!!!), Pictionary ja vanha kunnon Trivial Pursuit. Pelattiinpa tuossa joku aika sitten muuten pitkästä aikaa Afrikantähteäkin.. Nostalginen lautapeli :D

Venice Queen

Poikaystävän kanssa tykätään pelata kaikkia pelejä; nettipelejä, lautapelejä, korttipelejä ym. Joku kysyi millainen peli on Rappakalja, vastaan siihen että loistava! Kavereiden kanssa on tullut pelattua ennen baariin lähtöä, se on kyllä todettu, että mitä enemmän on ottanut, sitä huonompi pelissä on... Siinä on kyse oikeastaan kekseliäisyydestä, että osaa keksiä hauskoja lakeja, sananselityksiä, selityksiä sille, miksi joku henkilö on kuuluisa, jne. Suosittelen.

|sanna

Hei, hei, hei...!
Kertokaahan mulle paljonko toi tanssipeli maksaa?
Mä oon haaveillu siitä jo pitkään. Joskus aikoinaan pelasin Tennispalatsissa samantapaista ja ihastuin täysin :lol:

figaro
|sanna
Hei, hei, hei...!
Kertokaahan mulle paljonko toi tanssipeli maksaa?
Mä oon haaveillu siitä jo pitkään. Joskus aikoinaan pelasin Tennispalatsissa samantapaista ja ihastuin täysin :lol:

Taitaa osua hinta johki 35 - 55 euron väliin.. Riippuen mistä ostaa ja miten vanhan :) Matto maksaa ainakin Gigantissa 19e/kpl (kannattaa ostaa kaksi, jos kavereita ilmaantuu kylään ;) tai rupeat harjaantumaan proksi :lol:), on niitä myös 30 euron hintaan ollu jossain myynnissä...

SUOSITTELEN!!! :D

miss nurse
*Sandy*
Netissä en niinkään pelaile juurikaan mitään (paitsi omalta koneelta miinaharavaa :oops: )

Poikaystäväni kanssa olemme innostuneet pelaamaan lautapelejä ystäviemme kanssa, mutta niitäkin on rajoitettu määrä tällä hetkellä. Olisiko kellään suositeltavana jotain hauskoja pelejä, jotka jaksaisivat viihdyttää pitkään? Rappakaljasta olen kuullut että se olisi hauska, mutta en yhtään tiedä millainen se on.. Jos joku tietää niin olisi mukavaa jos voisi jakaa sen tiedon :)

Alias on ihan paras lautapeli, joskin meidän taloudessa siitä joskus tulee myös hieman linaa (tyyliin"etsä nyt v**** tajua mitä mä tarkotan, ootko vähän tyhmä...!!!")

trivial pursuit on kans ihan paras, ja niinkin perinteinen kun monopoli :)

cosmo21

Meillä on myös Playstation 2, tuli aikanaan ostettua se omaksi ilokseen ja nyt sitte miehen kans pelaillaan ja kattellaan leffoja. Kätevää ja hyödyllistä. :lol: Uusin peli on Tekken 5. Hakataan sitä ihan intona. :wink:

Äsken tossa just miehen kanssa pelattiin taas Pleikalla ja mietin, että onkohan täällä keskustelua tästä aiheesta ja sit ku tulin koneelle niin zimzalabim siinä se onkin. Ilmiselvää telepatiaa. :D

Meiltä löytyy myös Trivial Pursuit ja lisäks myös korttipeli Maciq The Gatheringia tulee pelattua.

Neppis_

JEP! *nostaa katönsä ylös*

..ei sillä, oon tykännyt/koukussa siitä 8 vuotiaasta asti. huijui. :P
Taidan olla meijän kaveripiiristä ainut naispelaaja. Kyl nuo miekkoseni kaverit on hiukan vierestä oudoksuttaen katselleen kun näpsytten pc.llä Unreal tournament. tia .. hii, näpsyttelyn alotin vast vuos sitten. muuten konsolit "hallussa" .. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat