Euroviisut - Viihde ja kulttuuri

Jzzu

Asiaa hieman sivuten:
Ei kai täällä vaan kukaan diggaillu sitä Laura Voutilaisen biisiä "Addicted To You" [size=9](vai mikä lie olikaan)[/size] mikä oli tuossa joku vuosi sitten viisuissa ja millä piti tulla "varma voitto Suomelle"??? :lol:

Harvoja biisejä henkilökohtaisesti vihaan yhtä paljon. :P

Sivut

Kommentit (369)

MiuMiu*

Kyllä mä sivusilmällä/korvalla seuraan viisukarsintoja ja euroviisuja, välillä tulee aivan käsittämättömiä kappaleita, että tulee mietittyä "eikö ne nyt p***le tajua, ettei tuollaisilla biiseillä pärjää!"...Mutta onhan nuo viisut kuitenkin nykyaikaistuneet viime vuosina, ettei ole pelkkiä iskelmiä...voi, että kun nauroin silmät vetisinä, kun katsoin silloin joulun aikaan sitä viisuhistoriaa, varsinkin ne Alatalon esitykset...ei jeesus millasilla Suomea on joskus edustettu :lol: :lol:

Jzzu

Joskus jaksoin seurata viisuja, nykyään ei kiinnosta kun tietää jo ennakkoon että menee ihan saman kaavan mukaan: etenkin Suomen osalta.
Herättää lähinnä myötähäpeää tuo Suomen edustus tähän mennessä... :roll:

figaro
Lania
Eihän nykyään enää mitään välivuosia tuu. Finaalissa vaan ei olla koskaan.

Minäkin muistelin, että joku uusi käytäntö.. En vain muiista tarkalleen :roll:

SunLion
Lania
Eihän nykyään enää mitään välivuosia tuu. Finaalissa vaan ei olla koskaan.
en tiedä onko muuttunut, mutta mä oon saanu sen käsityksen että listan huonoimmat eivät pääse seuraavana vuonna kilpaileen.

SunLion
Jzzu
Asiaa hieman sivuten:
Ei kai täällä vaan kukaan diggaillu sitä Laura Voutilaisen biisiä "Addicted To You" [size=9](vai mikä lie olikaan)[/size] mikä oli tuossa joku vuosi sitten viisuissa ja millä piti tulla "varma voitto Suomelle"??? :lol:

Harvoja biisejä henkilökohtaisesti vihaan yhtä paljon. :P

siellä katsomossa muuten Lauran biisi sai huikeat suosion osotukset, liekkö sit vaan ollu paljon suomalisia.

kyllä se musta suomelle oli harvinaisen hyvä edustus...tango for two oli esim aivan kaamee.

SunLion

mä oon ollu paikan päällä 2 kertaa ;) Tunnelma siellä oli AIVAN mahtava! mutta kotoa ei sen jälkeen oo maistunu telkusta katsominen :D

En tajua miks suomi itse pintasesti lähettää artisteja jotka ei menesty siellä..on meillä nyt parempaaki tarjontaa! Sitten tulee aina yks välivuos kun ei ole suomalaisia :(

figaro
SunLion
figaro
Tuolla tavoin se oli ennen, mutta joku juttu muuttui :roll: En saa päähäni enkä jaksa nyt tähän hätään ryhtyä etsimään tietoa..
hmm..mun mielestä viel ainakin -04 vuonna oli noin..et ehkä sit viime vuonna tuli joku muutos.

No, en käy inttämään, kun en voi vannoa.

SunLion
figaro
Tuolla tavoin se oli ennen, mutta joku juttu muuttui :roll: En saa päähäni enkä jaksa nyt tähän hätään ryhtyä etsimään tietoa..
hmm..mun mielestä viel ainakin -04 vuonna oli noin..et ehkä sit viime vuonna tuli joku muutos.

figaro
Rixuliini
Tiedä minkälainen villitys tulisi jos laitettaisiin Suomen edustaja laulamaan nuotin vierestä ja leikittäisiin että se on joku perinnejuttu täällä.. :lol:

:lol: Voishan tuo olla.. Eikös joikaaminen jo mene vähän tästä tai Värttinä :lol:

maaruli
Toi Janekin on niin ponneton.. Siis niin tylsää ja teennäistä, niissä ei vaan jotenkin oo potkua.. Ällöö sanon minä! :evil:

Jooh.. Tosin se jatkoon mennyt biisi voisi olla taas sellainen, joka iskisi näissä "yhtä pitävissä" etelän maissa.. Vähän sen sorttista olin kuulevinani.

Eklundin ekassa biisissä tämä Bond-teema oli jees. Muuten hyvin perinteinen viisubiisi..

Ja prkl! Tottakai pliisumpi Kilven biisi meni läpi.. Mummot valitsee oikein :x

Rixuliini

Tiedä minkälainen villitys tulisi jos laitettaisiin Suomen edustaja laulamaan nuotin vierestä ja leikittäisiin että se on joku perinnejuttu täällä.. :lol:

figaro

Voi jessus! Vähänkö käkätin, kun näin ne asut! Muistin, että jotkut "korsetit", mutta kaukana siitä :lol:

Mjooh.. Eklundin toinen biisi varsinkin meni ihan penkin alle. Nuotin vierestä osaan minäkin laulaa ;)

maaruli

Mun mielestä Eklundin laulu oli jotenkin väkinäistä ja kireetä... Mut tykkäsin kaikista eniten siitä Shanghain valoista. Mutta tuskinpa se Suomi taaskaan pärjää. Tuli kyllä niin nostalginen olo siitä Bye Bye Babysta, se oli mun lemppari sillon joskus! :D Aivan uskomattomat ne niitten mummoalusasut mitkä niillä oli siellä Dublinissa päällään :lol:

figaro

Niinpä. Kerrankin, kun olisi mennyt paikalle erikoisempi ja yleisö olisi tykännyt (suomalainen yleisö siis) niin eikös tuomaristo heittänyt matkaan jonkun pliisun p*skan suoraan sanottuna.. Muistatteko, kun Nightwish jäi toiseksi?! Otti päähän.. :( Siinä olisi voinut ollakin potentiaalia.

Mjooh.. Tämänkertaiset biisit :roll: Eklundilta ja Janelta ensimmäiset biisit. Kilpi onkin sitten kinkkisempi, ei iskenyt oikein kumpikana. Menevämpi parempi eli silloin ensimmäinen, mutta mummoihin iskee rauhallisempi ja ehkä "iskelmän kaltaisempi" eli silloin jälkimmäinen :roll:

Ei mikään hyvä ehdokas.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat