Liian epätoivoista? - Deittailu ja yöelämä

d&c

Eivät ainakaan nuo muiden ehdottamat jutut susta stalkkeria tee. Tulee Pasilan jakso mieleen ja siinä ainakin stalkkeri oli PALJON pahempi. ;)

Kommentit (8)

Tyttö21

Jokin aika sitten näin erästä miestä usein kuntosalilla. Mies oli selkeästi kiinnostunut minusta. Minäkin olin kiinnostunut hänestä, mutta seurustelin tuolloin vielä toisen miehen kanssa, joten annoin varmasti hyvin ristiriitaisen kuvan itsestäni. En siis "voinut" suoranaisesti flirttailla, vaikka olisin halunnutkin.

Nyt olen kuitenkin vapaalla jalalla, mutta emme voi törmätä enää salilla. Mies on tunnetuhko urheilija, joten tiedän hänen nimensä ja sitä kautta selvitin myös puhelinnumeron.

Kysymys kuuluukin: onko liian epätoivoista lähestyä miestä viestitse, vaikkei olla ikinä ennen edes puhuttu eikä mies ole numeroaan antanut? Olisiko se liian tungettelevaa ottaen huomioon, ettei mies tiedä edes nimeäni?

Tyttö21

Ehkä pelkään vaan sitä, että annan itsestäni ihan stalkkerin ja epätoivoisen kuvan, kun oon suorittanut vähän "taustatyötä"...
Toisaalta, se ei ainakaan voi ottaa muhun yhteyttä, koska ei tiedä mun nimeä.

nele

Nyt riippuu paljolti myös siitä, mitä tarkoittaa "jokin aika sitten" eli koska olette viimeksi nähneet?
Jos aikaa on jo useampi viikko, voi hyvinkin olla, että hän on kerinnyt tässä ajassa kiinnostua jostakin toisesta ja on jo unohtanut sinut. Tiedätkö yhtään onko hän flirttailevaa tyyppiä? Jos on, et varmaankaan ollut samaan aikaan ainoa kenelle hän on hymyillyt.
Ja toisekseen, jos ette ole edes puhuneet, voit tietysti vaikuttaa epätoivoiselta, jos olet hänen numeronsakin hankkinut. Mies voi tästä olla sitten mitä mieltä tahansa.

Kauhean negatiivinen viesti, mutta yritän asettaa itseni miehen asemaan. Hän voisi kuitenkin olla otettu huomiosta, joten sanonta "aina kannattaa yrittää" on hyvä pitää mielessä.

Tyttö21

Noin viikko sitten viimeksi törmättiin. Ihan sattumalta mies tuli kaupungilla vastaan; hymyili ja tervehti :)
Vaikea tietysti sanoa, koska en häntä tunne, mutta ei hän miltään pelimieheltä vaikuta. Tulee sellainen mielikuva, että hän on sellainen tunnollinen kunnollinen urheilija :)

Nyytikki

Minä mieluiten ottaisin yhteyttä vaikkapa Facebookiin kaveriksi lisäämällä, jos mahdollista tai ihan kasvotusten, mutta en viestillä... tosin jos häntä ei muuten näkisi niin sitten voisi viestiäkin laittaa!

nele

Suosittelen itse samaa.
Eli jos vain jaksat vaikka hetken odotella ja seuraavan kerran kun törmäätte kadulla tai missä lie, niin pysäytät miehen ja kysyt suoraan kahville tms.
Tai sitten etsit Facebookista, jos sieltä löytyy.

Mikäli et häneen törmää hetkeen, viesti lienee ainoa vaihtoehto.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat