Mitä tekisitte/ajattelisitte, jos sinulle kävisi seuraavasti - Deittailu ja yöelämä

Orange^^

En tiedä mille keskustelualueelle tämä kuuluisi, mutta laitoin tämän nyt tänne. Pitkä juttu tulossa!

Yli 1½ vuotta sitten eräs saman ikäinen nuori mies, minua muutaman kuukauden nuorempi, vastasi mailivaihtoilmoitukseeni.
Tämä henkilö kertoi hakevansa uusia kavereita. Hän asuu toisella puolella Suomea, välimatkaa meillä on yli 400 km. Hän kyllä tietää millä paikkakunnalla asun ja välimatka ei taida haitata häntä, kun joskus hän lähettää mailin kysyäkseen kuulumisia vaikka en ole ehtinyt hänelle vielä vastata. Lähetti sähköpostiin joulukortin ja syntymäpäiväkortin.
Hän on pyytänyt muutamilla nettisivilla minua kaverikseen kuten esim. facebook.

Joskus olemme muutaman kerran jutelleet mesessä jotain pientä small talkia kuulumisten vaihtoa, kun satuimme olemaan siellä samaan aikaan. Alle puoli tuntia vain kesti ei edes sitä ja kertoi lähtevänsä. Hän oli silloin aika vähän aikaa mesessä, tuli käymään vain ja lähti melkein heti pois. Jos huomasi minut siellä niin tuli tietysti juttelemaan, mutta muuten ei kauan aikaa ollut.
Kerran pari juttelimme siellä jopa pari tuntia, silloin hän ei vaan käynyt mesessä ja lähtenyt samalla pois vaan jäi pidemmäksi aikaa.

Emme ole tähän mennessä tavanneet vielä lainkaan, emmekä ole kuvia vaihdelleet. Olen häneltä kyllä kysynyt, mutta hänellä ei ole kuvia missään. En ole itsekään sitten viitsinyt lähettää omaa kuvaani, jos ei toisella ole kuvaa itsestään.
Hän ei ole ottanut oma-aloitteisesti puheeksi lainkaan tapaamista niinkuin muut miespuoliset nettituttavani ovat aina ottaneet puheeksi milloin tavataan jne. heiltä en ole viitsinyt sellaista kysyä, koska olen hieman ujo. Muutamien kanssa heistä olen vielä yhteydessä ja joidenkin en enää ole. En tiedä sitten onko tämä ko. henkilö vain ujo vai mikä, mutta olen saanut sellaisen vaikutelman että hän ehkä voisi olla vähän ujo luonteeltaan.

Kysymys:
Yksi asia tässä on mihin haluaisin teiltä mielipiteitä on se, että joskus hän kysyi mailin kautta neuvoja erääseen asiaan, joka oli se miten hän voisi tutustua yhteen tiettyyn tyttöön josta hän on kiinnostunut. No, neuvoin häntä, en tiedä teinkö oikein mutta en tiennyt silloin mitä olisin siinä tilanteessa tehnyt ja jos en olisi neuvonut niin se olisi tuntunut ehkä hieman törkeältä tms. Mesessä (joskus) hän kysyi hetken kuluttua siinä miten hän kertoisi tytölle tunteistaan, että on todella ihastunut häneen. Jotenkin vähän minua ihmetyttää tällainen. Mitä mieltä olette tällaisesta? Onko kokemuksia?

Toinen kysymys:
Vielä olisi toinen kysymys, joka ei liity edelliseen henkilöön. Asia, jota olen miettinyt on se, että uskaltaisiko antaa miespuoliselle nettituttavalleni oman kotiosoitteen jotta hän voisi lähettää minulle oman kuvansa. Minulla ei ole salaista numeroa vaan yhteystietojen kautta saa numeroni.
Hänellä ei siis ole millään nettisivulla kuvaa eikä koneella vaan hänen pitää lähettää kuvan VAIN kirjeellä postitse. Minä olen näyttänyt oman kuvani jo yhdeltä nettisivulta hänelle ja ei tainnut olla kuvani mitenkään paha hänen mielestään sillä vastasi vielä mailiini.
Tämä mieshenkilö on minua kolme vuotta vanhempi ja tänä vuonna tulee täyteen pari vuotta siitä, kun aloitimme mailinvaihdon. Hän asuu jotain n. 90-100km päässä minusta, toisella paikkakunnalla. Ei siis kovin kaukana.
Emme ole toisiamme nähneet, hän on kyllä tapaamisen itse ottanut puheeksi
Hän on kysellyt monesti, että voitaisiin alkaa lähettelemään tekstiviestejä (kysellyt numeroani) ja moneen kertaan on kysynyt sukunimeäni.

Välillä on mielessä käynyt että, jos hän yrittää saada vaikka tuolla tavalla numeroni selville. En tiedä.

(Kerran esitti todella suoran ja henkilökohtaisen kysymyksen; kuinka monta kertaa olen seurustellut, johon en vastannut mitään.)

Mitä olette tästä mieltä uskaltaisiko antaa osoitteen, jotta hän saisi lähettää kuvansa. Ottaa se riski että kun ei tiedä lainkaan minkä näköinen hän on, voi olla niin ettei kuva miellytä lainkaan ja sillä henkilöllä on jo yhteystietoni.

Onko kellään kokemuksia?

Kommentit (3)

BabyPhat

Tuohon kysymykseen nro2 sanoisin, että älä anna yhteystietojasi! Ei voi olla suuri vaiva (tai ainakaan suurempi!!) laittaa kuviaan esim. irc-galleriaan tai facebookkiin, kuin lähettää kuvaansa etanapostilla! Jotakin hämärää tuossa kuulostaa olevan. Ole varovainen.

(otsikko on todella huono, ei kuvaa AIHETTA mitenkään. En jaksa edes etsiä olisiko tästä aiempia keskusteluita.)

aapo

Lievästi neuroottinen kuva tuli kyllä tän ketjun aloittajasta. Sinäkö et mitään elämältä halua? Miehet vaan tulee meseen juttelemaan mukavia ja ihmettelet kun eivät jää pidemmäksi aikaa. Et sitten "viitsinyt" lähettää mitään kuvaakaan. Hän ei osannutkaan lukea ajatuksiasi, eikä oma-aloitteisesti tehnyt kysymystä jota olisit toivonut. En minäkään jaksa sinua auttaa. Koita kasvaa aikuiseksi.

darkling

Kysymys 1: voi toki olla että hän on ihastunut kysyyn ja selvitteli siksi, miten hänen pitäisi ilmaista asia sinulle, tai koitti ottaa selvää, harmittaisiko sinua ettei hän olekaan kiinnostunut susta.

Kysymys2: kun sinua selvästikin epäilyttää, ei kannata antaa kotiosoitettaan tai puhelinnumeroaan. On se vähän kummallista, jos kuvan laittaminen nettiin on liian vaikeaa!

En kyllä haluais olla tekemisissä oikeassa elämässä sellaisten netissä tavattujen miesten kanssa, jotka eivät voi näyttää kuvaansa :? tulee väkisinkin mieleen, että ovat sitten valehdelleet iästään, ulkonäöstään yms.

Mutta mitä törkeää tai suoraa siinä on, että kysyy toiselta, kuinka monta kertaa tämä on seurustellut? :D en tajua mitä hävytöntä siinä on. Onhan se sellainen kysymys, josta voi kohteliaasti kieltäytyä vastaamasta, koska se voi joillekin olla todella henkilökohtaista, mutta ei se nyt mielestäni mitenkään röyhkeää ole :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat