Miten lähestyä vapaata, vanhempaa miestä? - Deittailu ja yöelämä

Tipitii

Moi,

ja heti aluksi pahoitteluni, jos tästä on keskusteltu aiemmin jossain. Kokeilin hakea kaikilla mahdollisilla mielestäni aiheeseen liittyvillä sanoilla vanhoja viestiketjuja, mutta tuloksetta.

Ongelmani on siis seuraavanlainen:

Olen tuntenut erään itseäni 12 vuotta vanhemman miehen ( olen itse vähän reilu 20-vuotias) suhteellisen pitkään yhteisten harrastusten ja tuttujen kautta. Meillä on aina ollut hyvät välit, tulemme hyvin juttuun ja vitsailemme keskenämme. Olemme myös matkustaneet ympäri Suomea samassa porukassa useasti, joskus myös kaksin.

Välillämme on myös aina ollut jonkinlaista flirttailua ilmassa, mutta aiemmin olen ollut itse varattu. Nyt kuitenkin olen myös itse sinkku ja kyseinen mies tietää sen. Onkin ollut havaittavissa flirttailun tiivistymistä, mutta kumpikaan ei ole mennyt tätä pitemmälle ja luulen, ettei mies myöskään uskalla tehdä sitä peläten luultavasti reaktiotani juuri ikäeron vuoksi ja varmasti siksikin, että jos torjuisin rohkeamman lähestymisen, olisi jatkossa melko kiusallista nähdä toista, ja tätä näkemistä ei voi millään estää.

Kysyisinkin nyt vähän mielipiteitä, miten tässä tilanteessa kannattaisi edetä?

En välttämättä hae mitään tasaista ja varmaa parisuhdetta ja tiedän, että kyseinen mieskään ei sellaista etsi. Tämä mies on vain armottoman hyvännäköinen ja muutenkin loistotyyppi ja myös melko kuuluisa tietyistä kyvyistään. Haluaisinkin siis lähinnä sellaisen, jopa salaisen seksisuhteen hänen kanssaan.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat