kun orastava suhde kaatuu huonoon ajankohtaa. Kokemuksia? - Deittailu ja yöelämä

Sub

Liekkö v-mäisin asia, johon lupaavalta näyttänyt tapailu voi kaatua on se, että toisen osapuolen kohdalta elämäntilanne on sellainen, että juttu joudutaan viheltämään poikki..
Nyt sen sai sitten itsekin kokea, ja kyllä harmittaa ja itkettää ja vaikka sun mitä muuta.
Tässä hetki sitten selvisi, että mies kenen kanssa olimme tapailleet jo jonkin aikaa haluaa olla vain kavereita. Jonkin aikaa olin jo havainnut hänestä pientä viilenemistä, minkä takia otinkin asian puheeksi ja sain samalla vastauksen.. Hänen elämänssään on tällä hetkellä sellainen tilanne, että haluaa pysyä vain kavereina. Itse jäi hieman kaivelemaan, joten kysyinkin että haluaako hän puhua niistä asioista, ja sain kielteisen vastauksen.Itsellä tuli mieleen, että asiat voisivat liittyä joko terveyteen tai sitten koskettaa jotenkin perhettä.. :/

Muillakin on varmasti samanlaisia kokemuksia, että suhde on jouduttu laittamaan jäihin huonon ajankohdan takia. Joten haluaisinkin kuulla mitenkä teillä asiat etenivät, tuliko teidän välille ikinä muuta kuin ystävyyttä vai oletteke kuulleet hänestä enää päätöksen jälkeen?

Kommentit (4)

Baby-G

Totatota.

Olin joskus hirmuisen kiinnostunut yhdestä heebosta, tapailtiin muutaman kerran ja tunsin saavani vastakaikua tunteisiini. Sitten tarkemmin 'suhteemme tilaa' tiedustellessani mies vastasi, ettei nyt kerkeä seurustella elämäntilanteensa takia. Kuulemma niin paljon kaikkea muuta ajateltavaa.

Muutama viikko myöhemmin sitten oli uus tyttö kainalossa, ja kuulemani mukaan he myös seurustelivat. Että joo, mun tapauksessa mies ei vaan yksinkertaisesti ollut kiinnostunu musta, ja luuli säästävänsä mua kun väitti esteen syyksi elämäntilanteensa. :) Kavereille miehet sanoneet myös paljon tota samaa, ettei nyt vaan voi seurustella tms, ettei liity mitenkään tähän tyttöön.

Tässä mun kokemukset, mut en tietenkään sano ettei sun kohdalla tilanne olis toinen. :? Jos et suoraa vastausta mieheltä saa, niin on vähän vaikea lähteä mitään syitä arvaileenkaan..

lydia

Joo ihan just kävi samalla lailla.. Oltiin tosin tapailtu vaan muutamia kertoja mutta oltiin puhuttu vaikka mistä ja mun mielestä meillä synkkas tosi hyvin ja oli myös paljon kaikkee yhteistä. Mies oli näyttänyt tosi selkeitä kiinnostuksen merkkejä ja ei ollut edes yrittänyt mitään seksiin liittyvää, kaikkea sellasta pientä romanttista vaan. Nyt sitten yhtäkkiä otti itse asian msn puheeksi ja kysyi että mitä mä odotan siltä. Kerroin että haluisin vielä nähdä ja se sanoi että sekin tahtois vielä nähdä mua mutta ettei välttämättä halua mitään vakavaa juuri nyt.. ja vastasin et otetaan vaan ihan rauhassa ja se oli sitä mieltä että se käy.

En kyllä tiedä et miten tohon pitäis sitten suhtautua? Jos nään sitä vielä lisää ni tää ihastus vaan syvenee ja sit jos se ei haluakkaan mitään sen kummempaa.. mutta mitä se sitten haluaa? Kun ei tää nyt siihenkää viittais et se vaan seksiä tahtois. Ja se sais sitä varsin hyvin varmasti muualtakin ku on aika vetävä tapaus.

brazen

Minulle on kans valitettavan usein käyny nuin, että ensin sanotaan, "ettei seurustelu kuulu sen hetkiseen elämäntilanteeseen" ja sitten parin viikon päästä miehellä on uusi tyttö ja sitten ihan seurustellaan. Että liekö joillakin vain "kohtelias tapa" torjua tyttöystäväehdokas, kun ei uskalleta suoraan sanoa, ettei kiinnosta? :x

Mutta uskoisin, että nuita tilanteita on joskus ihan oikeastikin, esimerkiksi eron jälkeen tai just jos on perhepiirissä sattunut jotain vakavaa tai ei vaan muilta asioilta (opiskelu, työ, harrastus yms.) ehdi/jaksa panostaa suhteeseen.

ManeatersAnonymous

Tapasin nykyisen avokin jokunen kuukaus ennenkuin oli tarkoitus lähteä vuodeksi ulkomaille. Seurusteluksihan se siitä meni vaikka ei tosiaankaan mitään järkeä tuossa seurustelun aloittamisessa tuossa vaiheessa ollut. Erottiin sitten jonkinajan kuluttua aika sekavissa tunnelmissa johtuen juurikin tuosta ulkomaille lähdöstäni, vaikka sain kylläkin sen kuvan että miestä ei edes kiinnostaisikaan. Nähtiiin muutaman kerran sattumalta mutta fiilis oli aina vähän outo. Itsellä oli tunteita ja jälkikäteen sain tietää että oli tuolla miekkosellakin edelleen.

Kumpikin päästiin mukamas yli toisesta mutta jokunen kuukausi ennen suomeen palaamistani ruvettiin viestittelemään taas. Vaihdettiin välillä kuulumisia yms. Jossain vaiheessa tuo sitten pamautti pommin ja kertoi ajattelevansa minua ja kaipaavansa. Lupasin sitten että kotiin palattuani mentäisiin kahville ja puhuttaisiin asiat halki. Jostain syystä en osannut ottaa tosissaan ja kovasti väitin itselleni että ei mua mikään seurustelu enää kiinnosta. Kotiin palattuani juteltiin tiiviisti, nähtiin muutamaan otteeseen ja kuukauden suomessa olon jälkeen oli pakko myöntää itselleen että kyllä tuo ihminen kolahtaa edelleen ja kovaa. Ja tässä sitä edelleen ollaan, yhdessä asumista reilu vuosi jo takana.

Väittäisin että jos ainoa este orastavalle suhteelle on vain se huono ajankohta niin myöhemmin voi sitten kuitenkin onnistaa ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat