Mitä mies tarkoittaa ja miten lähestyisin? - Deittailu ja yöelämä

nesayem

Hei!
Olen pidemmän aikaa miettinyt, miten lähestyä yhtä suloista ja urheilullista nuorta miestä. Näemme yleensä tietyissä tapahtumissa, missä meillä ei ole mahdollista jutella, mutta saamme välillemme pitkiäkin katsekontakteja. Mies on aina tavatessamme töissä, joten juttelu ei ole mahdollista ja sitä paitsi miehen kuuluisi keskittyä työtehtäväänsä. Työskennellessään hän aina tietää, missä olen ja ''pitää silmällä''.
Tiedän, että hän seurustelee, mutta en haluaisi lamaantua siihen. En tiedä suhteen laadusta muuta kuin, että se on kaukosuhde. Olen ollut voimakkaasti kiinnostunut jo niin kauan, etten jaksa odottaa. Olen ajatellut lähettää tekstiviestin.
Näin kyseisen miehen muutama päivä sitten kaupungilla, eräässä vaateliikkeessä. Olin ystäväni kanssa ja mies oli kolmen muun miehen kanssa, jotka sattuvat olemaan hänen kollegoitaan. Sisällä vaateliikkeessä kaikki miehistä huomasivat minut ja sain nauttia aika monen silmäparin uteliaasta tuijotuksesta, mutta ihastukseni ei ottanut kuin muutaman vilkaisun. Olin hieman ihmeissäni, koska aiemmin olimme vaihtaneet tavatessamme pitempiäkin katsekontakteja.. En tiedä, menikö hän jäihin törmätessään minuun lähemmältä etäisyydeltä? Vai halusiko vain ohittaa?
Mies kuitenkin jäi sovittelemaan peilin eteen, kun muut miehestä etenivät.. En halunnut paljastaa omaa ''haurauttani'' ja uteliaisuuttani liikaa, joten etenin viileästi, vaikka yritinkin hakea kontaktia. Pitäisikö miehelle viestittää, ja vääntää kiinnostus rautalangasta? Esittäkö mies olevansa tietoinen charmistaan?
Lopuksi miesporukka tuli ohitseni kierrettyään putiikin takaosaa, ja olin itsekseni selailemassa rekillä olevia vaatteita. Miehet puhuivat paljon ja minusta tuntui, että herätin hieman levottomuutta (huomasi mm. naurunremakkojen voimakkuudesta ja hätäisistä liikkeistä). Koko porukka käveli ohi n. metrin etäisyydeltä. He jäivät vähän matkan päähän taakseni, ihastukseni ja kaverinsa sovittelivat vielä jotakin, ja sen jälkeen ihastukseni kysäisi ''lähdetäänkö?'' Oliko tuo merkki, ettei kiinnostanut jäädä, vai alkoiko tilanne hermostuttaa?

Tunnen itseni hölmöksi, koska olen kiinnittänyt näin paljon huomiota yhteen mitättömään tapahtumaan.. Mutta palan halusta tutustua mieheen! Osaisiko kukaan ehdottaa, millä mielellä mies on liikkeellä? Epäröin toisaalta yrittää... mutta rohkeutta ehkä löytyisi.

Kommentit (9)

Baby-G

1. Mies on varattu.
2. Hän saattaa hyvinkin katsella sinua, muttei tarkoita sillä mitään.
3. Miehet kiinnittävät huomiota hyvännäköisiin naisiin, tottakai.
4. Tossa vaateliike-keissi ei mun mielestä osoittanut mitään kiinnostukseen viittaavaa.
5. Se mies on varattu.

Tsein

^Oonpa muuten jokaisesta kohdasta harvinaisen samaa mieltä. Mikään tuossa ei osoita, että mies olisi todellakin kiinnostunut mistään muusta kuin pienestä flirtistä tai katselusta. Ja erittäin painokkaasti: mies on varattu.

Et haluaisi lamaantua siihen, että hän seurustelee? Jonkinlaista kunnioitusta ja ystävällisyyttä kanssaihmistä kohtaan osoittaisi se, ettei ehdoin tahdoin pyrkisi tuhoamaan kahden ihmisen parisuhdetta. Todellakin suunnittelet, miten pilaat toisten parisuhteen. Paljon halveksittavampaa ihmistyyppiä en keksikään.

Emilie

Mielestäni tilanne kuulostaa siltä, että ihastuksissasi alat kuvitella enemmän kuin olisi tarvis. Jotenkin tyypillistä naisilta, olen monet kerrat saanut todistaa baareissa vastaavia tapahtumia. Komea mies vilkaisee ohi mennen tyttöporukkaa ja miehen mentyä ohi alkaa kamala pulputus siitä ketä tämä mies mahtoi "tsekkailla". Silmäpelistä puhuisin vasta siinä vaiheessa, jos mies katselee herkeämättä monta kertaa illan aikana ja yrittää selkeästi hakea katsekontaktia. Kyllä sen flirtin tunnistaa, kun se eteen sattuu. Ei tuo minusta kuulosta siltä.

Heräsi myös kysymys, miksi haluat yrittää varattua miestä? Eikö se olisi kaikkien etujen mukaista, että itse tyytyisit näkemään päiväunia tästä miehestä ja antaisit homman jäädä siihen. Lisäksi et tiedä tästä miehestä juuri mitään, kannattaisi siis pistää jäitä hattuun. Suosittelen siis unohtamaan koko henkilön ja keskittymään siihen mitä vapailta markkinoilta mahtaa löytyä.

nesayem

Kiitoksia vastauksistanne.
Ihastuneena sitä näkee vain aina yhden näkökulman asioissa. Ei tässä jutussa ole järkeä.
Tsein:lle vaan sen verran, että en kyllä ala tässä itseäni halveksimaan. Ne ''ihmistyypit'', jos näin ihmisiä halutaan lähteä luokittelemaan, liittyvät mielestäni muihin asioihin..

Baby-G

Hyvä että tajusit tän kertalaakista!

Mutta siis kyllä mäkin todellakin halveksun naisista eniten (ja ehkä ainoastaan) niitä, jotka toisten miehiä tahallaan sekä tietoisesti yrittävät iskeä. Alhaisinta mihin naiset ja miehet kykenee.

Voikun kaikilla varattuihin ihastuneilla olis senverran korkea moraali, että tajuais tän asian kuten sinä.

Tsein

Ei siun tarvi ittees halveksia. Mie en vaan löydä kaunista sanottavaa ihmisistä, jotka suunnittelee toisten parisuhteen rikkomista. Mie en sellasia ihmisiä pidä paljon p*skankaan arvoisina. Mutta jos aiot jättää asian sikseen, niin ethän sie sitten kuulu siihen ryhmään. Haaveilla saa, sillä ei ketään satuta, mutta jos tieten tahtoen lähtee tunkemaan toisten väliin... sitä en hyväksy millään tavalla.

marjutti

onhan aivan eri asia olla ihastunut varattuun mieheen ja vaihtaa katseita, ja ehkä toivoa jotain vastakaikua, kun että oikeen tyrkyttää itteään ja yrittää rikkoa toisten parisuhteen.

eli en näe alottajan jutussa mitään pahaa. vaikka halveksin myös ihmisiä, jotka tahallaan tekee kaikkensa, jotta rikkois jonkun suhteen.

Baby-G

^ Eikö se sun mielestä ole ihan tarkoituksellista yrittämistä, kun kirjoittaja suunnitteli ja kyseli vinkkejä miten voisi mieheen tehdä parempaa tuttavuutta?

marjutti
Baby-G
^ Eikö se sun mielestä ole ihan tarkoituksellista yrittämistä, kun kirjoittaja suunnitteli ja kyseli vinkkejä miten voisi mieheen tehdä parempaa tuttavuutta?

noo ei oikeestaan. asia ei edenny mihinkään ja alottaja sanoi että ymmärtää että ei ole järkeä. ja ei siinä et haluais tehä tuttavuutta ole mun mielestä niitä piirteitä, jotka on niitä halveksuttavia. eli minä tarkotan sillä ittensä tykyttämistä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat