seksikäs naapuri - Deittailu ja yöelämä

zipi

mouu :) oon ihan "rakastunu" mun naapuriin. Kerran ollaan nähty baarissa ja pari sanaa vaihdettu, mutta hän oli niin kännissä niin siitä puhumisesta tullut yhtään mitään... . se asuu viereisessä rapussa joten en voi sokeriakaan mennä lainailemaan siltä. kertokaapa vinkkejä miten voin iskeä sen hienovarasesti jos se vaikka antaiski pakit ja joudun näkemään sitä joka pvä.

Kommentit (8)

Mirve

^Miten se sun "rakastettu" reagoi siihen paritukseen? Oliko se ihan torjuvalla kannalla, vai otiko se sen hyvin, ku eikö siitä olis sitte hyvä lähtee? =)

Tsein

Miksipä sinne naapurin oven taakse ei voi mennä kyselemään, että tulisko hän kahville siun luokse? Sano vaikka humoristisesti, että keitit liikaa kahvia ja olet nyt kiertänyt kyselemässä naapureilta, tulisko joku kahville, mutta vielä toistaseks kukaan ei ole suostunut. Jos ei ymmärrä tuota huumoria, niin ihan huono mies muutenki.

Jos tulee pakit niin mitä sitten? Se nolostuminen on sitten sinun päässäsi. Hän tuskin ajattelee, että olipa nolo tilanne ja ketään muita tuskin on näkemässä ja kuulemassa.

marjutti

mulla oli joskus samantyylinen tilanne, viereisessä rapussa asu namu bemarikuski :D

en tehny asian eteen oikeen mitään, muutaku huudeltiin joskus kavereiden kanssa kännissä sen parvekkeelle, ku se oli sielä kavereittensa kans... :roll: :lol:

mut jos oikeesti haluat tutustua, ja tiiät et se on vapaa, niin tuo tseinin ehdotus on hyvä. ohan hyvin mahdollista et se lähteeki :) vois arvostaa noin rohkeaa lähestymistä.

zipi

Olihan se ihan mukana siinä mutta ite lähin siitä tilanteesta pois, kun eksä tuli siihen jotain mussuttamaan :oops: hyvä vinkki täytyy kokeilla tota kahvi juttua :) tai sit meen humoristisesti kokeilee tota sokerin laianusjuttua :wink:

Tsein

^Siitä sokeristakin voit sanoa, että omassa rapussasi asuu joko tv-lupatarkastajaa pelkääviä tai ihmisiä, jotka ei vaan oo kotona, ku kukaan ei avaa. Siinä on vaan se mahdollisuus, että ko. ihminen ottaa tuon kirjaimellisesti, hakee sinulle sokeria ja toivottelee hyvät jatkot. Mutta sitten voit tietysti leipoa jonkun piirakan ja käydä tarjoamassa piirakkaa hänelle (ite ootte kaksmielisiä).

Onhan näitä vaihtoehtoja. Rohkeesti vaan. Ei siinä mitään häviäkään, mutta voittaa voi paljonkin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat