miten mies pokataan? - Deittailu ja yöelämä

skorppari89

siinä se kysymys onkin :wink: oon ite ujo elikkä en oo ikinä yrittäny iskeä miestä koska en tiedä miten sen aloittaisin, ja minua peljättää että jos toinen ei kiinnostukkaan minusta tai on varattu niin miten siitä sitten pitäisi jatkaa? :?
eli neuvoja kiitos :D

Sivut

Kommentit (16)

heica

Jaa a, mä oon itekin tosi ujo mutta lähestulkoon aina joutunu tekemään aloitteen. Reippaasti vaan, ei siinä mitään menetäkään. Sen enempää en osaa sanoa :D tai no ehkä sen verran, että sitten kun Hänet tapaat, niin asia voi kääntyä niin että se aloite on pakko tehdä, jos haluaa herättää toisen huomion. Ja sen alotteen tekee sillon ihan mielellään..
Jos miestä ei kiinnosta tai on varattu, parempi että jättää sitten ihan omaan arvoonsa. Tai ainakin minä näin asioista oppineena tekisinn, niin säästyy turhanpäiväsiltä murheilta ja petollisilta miehiltä. Jos olisin sillon ihan nuorena tajunnut mitkä seuraukset voi olla jos toisessa alkaa roikkumaan vastoin hänen tahtoaan tai jos tunkee hölmönä kolmanneks pyöräks, olisin jättänyt kaikki iskemiset sun muut sekoilut väliin. Paljon on siis kantapään kautta opittu... :?

nele

Jos mies on varattu ja sen kohteliaasti ilmoittaa, niin en näe asiassa ongelmaa. Siinä tapauksessa voit joko jäädä jutulle muuten vaan, jos miestä kiinnostaa keskustella tai toivottaa hyvää jatkoa ja lähteä.

Onko sinulla kiikarissa joku tietty mies kenet haluaisit iskeä vai kysytkö muuten vain neuvoja miesten iskemiseen vaikkapa baareissa?

skorppari89
nele
Jos mies on varattu ja sen kohteliaasti ilmoittaa, niin en näe asiassa ongelmaa. Siinä tapauksessa voit joko jäädä jutulle muuten vaan, jos miestä kiinnostaa keskustella tai toivottaa hyvää jatkoa ja lähteä.

Onko sinulla kiikarissa joku tietty mies kenet haluaisit iskeä vai kysytkö muuten vain neuvoja miesten iskemiseen vaikkapa baareissa?

ihan muuten vaan kyselen neuvoja, ei oo tällä hetkellä ketään kiikarissa :roll: enkä haluaisin edes tapailla varattuja miehiä, en todellakaan halua olla kolmas pyörä
kiitos vinkistä :D lisää saa antaa

Baby-G

Mä olen nyt taas hetken aikaa sinkkujonossa ollessani huomannut et parhaan 'tuloksen' saa kun ei yritä yhtikäs mitään. Antaa ihmisille, ja varsinkin miehille, sen kuvan ettei todellakaan ole haku päällä, pitää vaan hauskaa ja elää siinä hetkessä. Ei lähde vartavasten iskemään, että ottaa onkeensa sit jos on ottaakseen. Sen oikeesti näkee ulospäin jos tyypillä on haku päällä.

Ennen yritin iskeä. Strategioin ja pelasin, suunnittelin ja analysoin. Nyt kun oon luopunut tosta kaikesta niin vientiä on enemmän kuin ikinä, oikeesti :)

Tätä on tosi vaikee selittää, mutta siis yleisesti vaan luopuu kaikista taktiikoista, ja on vaan oma luonnollinen ihana itsensä niin kyllä niitä miehiä tulee, jonossa ;)

Mirve
Baby-G
Mä olen nyt taas hetken aikaa sinkkujonossa ollessani huomannut et parhaan 'tuloksen' saa kun ei yritä yhtikäs mitään. Antaa ihmisille, ja varsinkin miehille, sen kuvan ettei todellakaan ole haku päällä, pitää vaan hauskaa ja elää siinä hetkessä. Ei lähde vartavasten iskemään, että ottaa onkeensa sit jos on ottaakseen. Sen oikeesti näkee ulospäin jos tyypillä on haku päällä.

Ennen yritin iskeä. Strategioin ja pelasin, suunnittelin ja analysoin. Nyt kun oon luopunut tosta kaikesta niin vientiä on enemmän kuin ikinä, oikeesti :)

Tätä on tosi vaikee selittää, mutta siis yleisesti vaan luopuu kaikista taktiikoista, ja on vaan oma luonnollinen ihana itsensä niin kyllä niitä miehiä tulee, jonossa ;)

Toi on niin totta! Ei ketään kiinnosta jos on liian "tyrkky", ei sillalailla tyrkky, vaan sillain etä näkee että "jaahans, tolla on haku päällä".. Kai se menee niin että miehetki tykkää itse saada sen huomion naiselta, ei niin että nainen tuo sen suoraan tarjottimella nenän eteen. :)

venny

Aina välillä huomaan itestäni, että eijei nyt oon liian tyrkky ja vaihdan käytöstäni hillitymmäksi :wink:

Tuo mitä Baby-G kirjoitti, on kyllä ihan totta.

Merilyn

Eniten miehiä mulla riitti sinkkuaikoina silloin kun olin edes hetkisen yksikseni jossain. Usein joku tuli juttelemaan, ja vaikka 80% näistä jotka tulivat, eivät olleet varteenotettavia niin kyllä sinne joukkoon muutama helmikin mahtui. Ei vaan pidä näyttää liian syrjäänvetytyvältä, vaan siltä että olet yksinäsi muttet häpeile sitä. huom! usein miehet kiinnostuivat etenkin siinä vaiheessa, kun esimerkiksi istuin baarin rokkipuolella yksin, ja mies tulee sitten juttelemaan "ootko sä yksin täällä" ja vastaan "en mutta kaverit ovat diskopuolella mutten tykkää siitä musiikista niin tulin tänne". Se antaa varmaan itsenäisen kuvan jotenkin. Ja huom. tuo on siis usein mun kohdalla ollut totuus, en ole valhdellut :D
Ja joskus olen pokannut/yrittänyt pokata miehiä ihan vain ensiksi luomalla katsekontaktia ja joskus esim. baaritiskillä olen jotain sanonut ihan vain 'muina naisina' mutta se voi poikiakin ihan kunnon keskusteluun. Ja kavereiden poikaystävien kaverit ovat myös "helppoja nakkeja". Haha.

venny

Hitsi vieköön mä innostuin taas miesten bongailusta. Ens viikonloppuna olis taas luvassa baari-ilta, tällä kertaa vois yrittää hengailla yksin drinkki kädessä ja testata moniko tulee jutteleen :D Ottaa semmonen "oi voi kaverit on tanssimassa oon nyt vähän yksinäinen"- ilme. Mutta ei siis saa olla liian yksinäisen näkönen.

leeah

Samaa mieltä Baby-G:n kanssa!

Monet kerrat olen lähtenyt baariin sanoen että en kyllä miestä lähde etsimään, mutta silti kuitenkin se mielessä ollut ja jossain vaiheessa havahtunut siihen ku tuijottelen ympärilleni.. Sitä on niin haku päällä kirjaimellisesti :lol:

Kun sitä on liikkeellä ihan kaveriporukalla ja kaikkea muuta mielessä, kuten nyt viimekerralla kun ihastukseeni törmäsin.. niin sitä löytää ympäriltään vain ja ainoastaan hyvännäköisiä yksilöitä :roll: Ihastukselleni loin muutaman pitkän katseen, en tarkoituksella vaan vahingossa, hän vaan sattui olemaan niin hyvännäköinen että silmät vaan jumittu.. :wink: Hän tietty huomasi, koko loppuilta meni siihen että tuijoteltiin tosiamme, käveltiin tosi läheltä ja hymyiltiin, ihan ihan loppuillasta hän sitten uskaltautui tehdä sen ratkaisevan liikkeen.. eli käveli ohi ja piirteli viivoja sormella mun selkään ja seuraavalla kerralla sitten jutteleen ja tanssiin jne.

Kaikist ihanin on lähtä baariin kun on jo ihastunut, ei minkäännäköistä tarvetta millekään etsimiselle, pystyy keskittyä tanssimiseen ja ihan tosissaan nauttii siitä baareilusta.. Jep, mulla on vaan aina näköjään haku päällä kun sinkkuna baariin lähtenyt, vaikken sitä myöntäny niin aina vaan oli kakka fiilis kun yksinään lähdin kotiinpäin tallustelemaan :lol:

d&c

Olen aina pitänyt itseäni pirun tasaisena tyyppinä, joka ei sattumaltakaan haluaisi irtosuhteita tms. :roll: Nyt mä olisin jopa valmis yhden tyypin kanssa vähän "avoimempaan" suhteeseen, suoraan sanottuna jopa ns. pelkkään seksisuhteeseen (kuulostaa kamalalta sanoa ääneen, jotenkin karua..). Tiedän, ettei tyyppi halua sitoutua, eikä mullakaan ei ole ikävä omaa kultaa. Pidän ihmisestä vain hirveästi ja kaipaisin jännitystä ja hänen seuraansa. Ilmeisesti tällä ihmisellä on käsitys, että mä olen juuri perusesimerkki vakavan suhteen haluavasta neidistä. Heh, ei ole nähty pitkään aikaan ja miten ihmeessä voi sanoa puhelimessa tai tekstarilla, että en mäkään halua mitään vakavaa - vain sänkyyn sun kanssa.

Olipas pohdinta tauolla..

aapo

Vähän ihmetyttää nämä neuvot jotka kehottavat passiivisuuteen ja odottelemaan, että ympärilläolevat tekisivät aloitteen. Minun mielestäni naisen osakkeita nostaa kyllä oma-aloitteisuus ja aktiivisuus tässäkin asiassa. Joistakin ihmisistä saa vain puristaa sitä reaktiota irti. Ehkä naiset vain kasvatetaan sellaisiksi, että miehet tekevät kaiken heidän puolestaan.

kirahveli

No mutta se odottelu toimii :)
Yleensä eniten on vientiä kun olen iloinen ja nauravainen perusitseni, ja hiukan silmäpeliä voi pitää kiinnostuksen kohteeseen..;)
Ja tietty jos uskallusta riittää ja toinen näyttää kiinnostuneelta niin ihan vaan juttelemaan, mutta en kokeilisi perus iskurepliikkejä. Itse tosin en muista koskaan tehneeni aloitetta, mutta sosiaalisempia kavereitani seuranneena olen todennut senkin tuottavan tulosta.
Yleensä olen kuitenkin "tositarkoituksella" seuraa etsimässä, ja luotan siihen että jos mies on tarpeeksi kiinnostunut niin kyllä se tulee tekemään tuttavuutta..

nougatte

Suosittelen sitä, että kun on tanssimassa, ni tanssii ihan kunnolla eikä vaan ujostellen ja pienesti. Ita harrastan kyllä tanssia, ja olen siinä ilmeisesti aika hyvä, sillä lähes aina on miehiä ympärilläni tansiessani, mutta uskon, että se toimii kaikilla, kunhan vaan uskalataa yrittää:) Ja samalla kattelee avoimesti ympärilleen ja hymyilee:)

Merilyn
aapo
Vähän ihmetyttää nämä neuvot jotka kehottavat passiivisuuteen ja odottelemaan, että ympärilläolevat tekisivät aloitteen. Minun mielestäni naisen osakkeita nostaa kyllä oma-aloitteisuus ja aktiivisuus tässäkin asiassa. Joistakin ihmisistä saa vain puristaa sitä reaktiota irti. Ehkä naiset vain kasvatetaan sellaisiksi, että miehet tekevät kaiken heidän puolestaan.

No tyhmempää olisi vaivautua jos voi olla vaivautumatta 8)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat