Aloitteen tekeminen ihastuksen kanssa -Mahdontonta minulle - Deittailu ja yöelämä

Shyguy

Minulla on salainen ihastus. Ihastuksen kohteeni, nuori videovuokraamossa työskentelevä kaunotar on tosin edelleen autuaan tietämätön henkilöllisyydestäni Tähän saakka olen yrittänyt ilahduttaa häntä viesteilläni, joita olen piilottanut palauttamieni vuokraelokuvieni koteloiden sisään. Huvittavin noista viesteistäni oli ehkäpä tekemäni Austin Powersin kuvalla varustettu kortti, jossa luki: ”Do I make your horny, Baby?” :D Ihastuksen kohteeni on tietysti mitä todennäköisimmin tarkastanut nimeni ja osoitteeni videovuokraamon asiakkaiden tietokannasta, mutta tuskinpa hän on osannut yhdistää nimeä oikeisiin kasvoihin puhumattakaan siitä että olisi viitsinyt alkaa jäljittämään viestien lähettäjää, joka selvästikin vaikuttaa naivilta. :cry:

Pohdin eilen kuumeisesti sitä mikä voisi olla seuraava liikkeeni ihastukseni suhteen. Sain idean että voisin viedä hänen kotiovelleen kukkakimpun, kun en uskaltanut lähestyä häntä millään tavalla kasvotustenkaan. :idea: Selvitin hänen nimensä ja osoitteensa netissä olevan auton rekisterinumeropalvelun ja Facebookin avulla. Kukkien toimitus anonyyminä hänen kotiovelleen onnistui. Kolme pientä vaaleanpunaista ruusunkukkaa antoivat hyvän mielen sekä antajalle että varmasti myös saajalle, vaikken vielä päässytkään tutustumaan häneen. Lisäksi alan pikkuhiljaa varmistua että tämä neito on todellakin vapaata riistaa.

Mikä voisi olla seuraava liikkeeni naisen suhteen? :?: Kuten tästä viestistä ilmenee, olen äärettömän ujo naisten kanssa, en siis ole mikään trolli.

Sivut

Kommentit (25)

Shyguy
niina
puhu sille face to face.
kokemuksesta voin sanoa, että ihailijoista rasittavimpia on juuri olleet nämä "salaiset ihalijat".

Sepä siinä, kun ei small talk oikein onnistu. Pitäisi kuitenkin löytää joku hienovarainen lähestymistapa.

Sledge

No kannattais ainakin lopettaa toi stalkkerointi. On rehellisesti sanottuna aika hiton outoa, että jätkä rupeaa vainoamaan jotain videovuokraamon työntekijää. Ootko sä edes sanonut sille mitään kun oot palautellut videoita?

Joka tapauksessa, koska oot ujo oletan että et oo kovin vetävä, joten sun ainoa mahdollisuus taitaa olla se että otat itseäsi niskasta kiinni ja menet heittämään läppää. Jos se on ylitsepääsemätöntä, voit unohtaa koko jutun.

riinaF

Mun silmissä ois miehen mahikset menneet jo tuossa vaiheessa, stalkkaaminen on ahdistavaa, ei puoleensavetävää tai kiinnostuksen herättävää :? Se kasvotusten puhuminen on valitettavasti ainut mahdollisuus tuossa tilanteessa ottaa selvää naisen ajatuksista

Sledge
Shyguy
Heh, kiitos suorista sanoistanne. Taidanpa jättää homman tähän. Alkuperäinen tarkoitukseni kai olikin pysyä tuntemattomana.

No yritäs nyt löytää miehuutes. Ethän sä koskaan saa mitään jos sä hyväksyt ongelmas ja elät niiden ehdolla. Jos sä oot ujo niin sun ei vaan pidä ajatella sitä. Meet vaan puhumaan, et sä voi hävitä mitään. Sähän oot jo nolannut ittes noilla kukkasilla. ;) Vaan silloin häviää, jos ei edes uskalla yrittää. :)

selma

Älkää nyt olko noin tuomitsevia :( Onhan toi kuitenkin ihan kiva idea, siis toi kukkien lähettäminen. Mutta tosiaan, sun kannattaisi paljastaa henkilöllisyytesi NYT. Mä olen sitä mieltä, että kaikki toivo ei ole vielä mennyt. Mä olisin ainakin otettu jos joku haluais stalkata mua :D Mutta liika on liikaa.

Tsein

Minun silmissäni kaikki toivo olisi kyllä jo mennyt, jos joku minua noin ahdistelisi. Lause Austin Powersista on ehkä elokuvahistorian kuvottavin ja viesti jätettynä minulle... joo terve.

Vai että vapaata riistaa. Puhut kuin jostain eläimestä, jonka yrität metsästää itsellesi. Kyseessä on kuitenkin ihminen.

Hienovarainen lähestymistapa. Sinä vuokraat leffoja, hän vuokraa niitä ulos. Ei tarvi olla kovin suuri järjen jättiläinen keksiäkseen, mistä kannattaa keskustelu aloittaa.

Jesssi-

Ajatus siulla on kyllä ollut tosi hyvä.Mutta se toteutus ei.Tuollainen on nimittäin varmasti aika ahdistavaa jos tulee jotain kukkia ovelle eikä tiedä yhtään keneltä ne on.Suosittelen ehdottomasti että jos todella olet ihastunut siihen ihmiseen ni otat itseäsi niskasta kiinni ja menet juttelemaan ensi kerralla kun vuokraamoon menet.

Tsein

Kukkia ovelle :arrow: "Joku tietää missä asun. Toivottavasti se on joku ystävä tai tuttu. Entä jos ei ole? Entä jos joku sairas pervo on selvittänyt osoitteeni jostain kautta ja kyylää ikkunoiden takana iltaisin?"

Tämä olisi minun ajatteluketjuni aiheesta. Tuo on enemmän ahdistavaa kuin romanttista ja ihanaa.

riinaF
Tsein
Kukkia ovelle :arrow: "Joku tietää missä asun. Toivottavasti se on joku ystävä tai tuttu. Entä jos ei ole? Entä jos joku sairas pervo on selvittänyt osoitteeni jostain kautta ja kyylää ikkunoiden takana iltaisin?"

Joo mulla pyöris ihan samat ajatukset päässä. Tosin pitäisin tuota sairasta pervoa todennäköisimpänä vastauksena, kaikki tuttuni tietävät etten pidä kukista. Senkin takia musta vähän uskaliasta alkaa kiikuttamaan kukkia naiselle, jonka mieltymyksistä ei tiedä mitään.. Pahimmassa tapauksessa nainen on allerginen ja kukat päätyy suoraan roskiin :D

Shyguy

Joo, kyllä tämä sairas pervo heittää nyt lusikan nurkkaan tämän jutun suhteen ja palaa asiaan ehkä sitten kun on kasvanut isoksi ja saanut itsetuntonsa kuntoon.

Kadafi

No älä ny, meet sinne vuokraamoon ja kun olet saanut maksettua tai olet muuten vaan lähdössä juuri, kysyt että onko hän saanut kukkia? Jos vastaa "ei", lähdet pois, jos vastaa "joo", kysyt että lähteekö hän kahville. *Muista nauraa itsekin kummassakin skenaariossa

Ja vaihdat vuokraamoa.

Shyguy
Kadafi
No älä ny, meet sinne vuokraamoon ja kun olet saanut maksettua tai olet muuten vaan lähdössä juuri, kysyt että onko hän saanut kukkia? Jos vastaa "ei", lähdet pois, jos vastaa "joo", kysyt että lähteekö hän kahville. *Muista nauraa itsekin kummassakin skenaariossa

Ja vaihdat vuokraamoa.

Hitsi, tossa olisi kyllä kokeilemisen arvoinen ehdotus :) Harmi vaan että tässä pikkukaupungissa on vain yksi videovuokraamo, joten ei onnistuisi tuo vuokraamon vaihtaminen itsensä lopullisen nolaamisen jälkeen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat