Miten herättää jo kiinnostuneen jätkän kiinnostus uudestaan? - Deittailu ja yöelämä

Kadakas

Oon vähän umpikujassa tän tilanteen suhteen joten meinasin pyytää täältä neuvoa.. Tutustuin viime syksynä kolmen jätkän porukkaan joista yksi ihastui muhun heti mutta tein kyllä selväksi etten ole kiinnostunut ja nyt ollaan kavereita. Vähän sen jälkeen toinen jätkä samasta kaveriporukasta alkoi lähetellä mulle silloin tällöin viestejä viikonloppuna joissa se kyseli missä baareissa mennään kavereiden kans ja et olis mukava nähdä jne. En tuolloin tajunnut ollenkaan että tää kyseinen jätkä oli kiinnostunut musta, olin melko varma että ne kaikki viestit tuli vaan kaveripohjalta. En tiedä tiesikö tää jätkä ollenkaan siitä että sen kaveri oli yrittänyt mua. Tuota viestittelyä ja mesekeskusteluja kesti ehkä kuukauden ajan mutta sitten se loppui uudenvuoden aikoihin kuin seinään, osittain senkin takia et harvoin tein itse aloitteen keskusteluun eikä se jätkä sitten enää ottanut yhteyttä ja siten ei oo tullu nyt viestiteltyä tai meseteltyä. Me nähdään kuitenkin lähes joka viikonloppu, asutaan sen verran pienessä kaupungissa et naamat baarissa on lähes aina samoja :) Aina moikataan ja vaihdetaan muutama sana kavereina tai enemmänkin eli on hyvät välit. Muutama viikonloppu sitten sen toinen kaveri yritti mua täyskännissä ja annoin sille suorat pakit koska ei kiinnosta, osittain myös koska pikkuhiljaa tässä viimeisen kuukauden aikana on alkanut kohota kiinnostus tota viestitellyttä jätkää kohtaan.. Sitten yksi päivä luin sattumalta noita muutama kuukausi sitten läheteltyjä viestejä ja iski sellainen fiilis että ne ei välttämättä olleetkaan ihan kaveripohjalta vaan että siel oli kiinnostusta takana, viesteissä luki vähän väliä mm "olis ollut kiva tulla sua taas kattelee" jne joita olin silloin viestittelyaikoina pitänyt ihan neutraaleina kaveriviesteinä enkä ollut kiinnittänyt siihen niin paljon huomiota. Kun kerroin tästä jutusta kaverilleni joka myös tuntee kyseiset jätkät, oli hänen ensimmäinen mielipiteensä että tää jätkä oli yrittänyt mua mut vaan hienotunteisemmin kuin sen kaverit, eli ei suoraan livenä kännissä tullut laittamaan kättä perseelle vaan laittoi noita viestejä ja odotti aina et nähdään baarissa ja jutellaan.

Ongelmana tässä on nyt vaan, että viestejä ei ole tullut muutamaan kuukauteen ja uskon että jätkän kiinnostus on saattanut jo hiipua koska saatoin vaikuttaa torjuvalta kun käyttäydyin jatkuvasti vaan peruskaverimeiningillä. En myöskään tiedä tietääkö hän noista kavereiden iskuyrityksistä mua kohtaan ja mun antamista pakeista, mutta se saattaa entuudestaan lisätä sen epävarmuutta jos se ajattelee että annoin pakit sen molemmille kavereille niin ehkä sitten sillekin.. Tiedän kuitenkin että jätkä on edelleen sinkkuna, vaikken olekaan täysin perillä onko hänellä mahdollisesti säätöä kenenkään kanssa, ainakaan en oo nähnyt ketään muijaa muuten kuin kaverina hänen messissä baareissa. En tiedä miten rohkaisisin tätä jätkää ja osoittaisin kiinnostusta nyt kun tilanne meni oikeastaan jo ohi, en osaa sanoa mitään hänelle suoraan (tiedän että se olisi helpointa mut olen kuitenkin niin epävarma itse että en osaa kuvitella itseäni tilittämässä tätä suoraan sille muuten kuin korkeintaan parin promillen humalassa) ja toisaalta pienet vihjailut ei varmaankaan enää riitä kun jätkä taitaa jo olla varma etten ole kiinnostunut eikä halua nolata itseään yrittämällä mitään flirttiä livenä. Mitään vinkkejä miten voisin edistyä asiassa? Jätkä asuu pienessä lähikaupungissa noin 15 km mun luota eikä me nähdä missään muualla kuin viikonloppuisin baareissa, eli baarissa tän välien lähenemisen täytyis jotenkin tapahtua, mikä vaan vaikeuttaa asiaa kun alkoholilla on kumminkin yleensä osuutensa edes jommankumman puolelta.

Kaduttaa että en tajunnut yhtään aiemmin noita hienovaraisia flirttejä.. mut minkä sitä ihminen tyhmyydelleen voi :D Ja anteeksi näin pitkä tilitys, en millään osannut selittää tuota asiaa yksinkertaisemmin ja lyhyemmin :oops:

Kommentit (3)

ManeatersAnonymous

Jos teillä on ihan hyvät välit voisit itse ottaa yhteyttä ja tehdä aloitteen viestittelyyn itse. jos jätkä vastailee ihan normaalisti ja näin voisit myös jossain vaiheessa ehdottaa ihan kaverillisesti tapaamista. Lähteä ihan kaverillisesti tutustumaan enemmän taas ja pitämään yhteyttä ja katsella sitten miltä näyttää ja etenisikö se siitä mihinkään. :)

nougatte

niinpä, laita vaan viestiä! Sitäpaitsi se on jo kerran rohkastunu laittamaan sulle viestiä, joten ei oo mahollista, että nolaisit ittes, kun tekstaat sille:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat