Puheenaiheet vähissä.. - Deittailu ja yöelämä

khölm

Tutustuin vähän aika sitten IRC galleriassa (kuulostaa kyllä typerältä) yhteen poikaan. Juteltiin kyseisessä paikassa suhteellisen paljon ja myöhemmin vaihdettiin sitten mesetkin. Nyt kuitenkin mesessä ei ole tullut juteltua juurikaan yhtään, ainoastaan kuulumiset yleensä vaihdettu.

Haluaisin tutustua tähän poikaan vähän paremmin, mutta en vaan tiedä mitä pitäisi tehdä kun juttua ei näytä tulevan ollenkaan. Olen itse suhteellisen ujo ja varmasti tämä on yksi syy siihen, mutta olisko jotain hyviä keinoja miten tehdä tilanteesta "ei niin kiusallista" ja saada juttua tulemaan lisää? Vähän kummallista, että hän pyysi meseä mutta sitten en itse kuitenkaan juttele. Olen kyllä kuullut, että pojat eivät ole yleensä kovinkaan aktiivisia mesessä.

Olisi kiva jos jollain olisi jotain vinkkejä tähän hieman kiusalliseen tilanteesee. Vaikka jotain juttuaiheita tai jotain =)

Teksti taitaa olla vähän mitään sanomaton mutta kyselkää toki jos on jotain kysyttävää :)

Kiitti jo etukäteen vastauksista =)

Kommentit (5)

maddja

Jos miulle käy sillai, et tulee kiusallisen hiljaane hetki niin heitän siihen jtn typerää läppää, tyyliin: ''on se ilmoja pielly'' ja siitä sit yleensä miulla & seuralaisella lähteny tuas juttu luistaan 8)

Baby-G

Hmm. Voisit vaikka (jos loppuviikko kyseessä) niin kysellä onko viikonloppusuunnitelmia. Jos siihen poitsu vastaa jotain erityistä niin helppo kysellä lisää. Ja joo kannattaa kyllä aloittaa keskustelu juuri tämäntapaisilla kysymyksillä, sen jälkeen voit sitten kysellä vaikka:
"Harrastatko muuten mitään?"
"Onks kiva kun joulu tulee? Mitä meinaat tehdä lomalla?"

Joulu nyt vielä kun kerkee niin on aika hyvä keskusteluaihe, siitä keksii vaikka mimmosta juttua. :) Ja voipi olla että poikakaan ei itse tiiä mitä sulle sanois. Kannattaa vaan ottaa ohjat käteen ja tutustua rohkeesti! Niin annat itestäs myös helpostilähestyttävän kuvan ja hän toimii samoin sua kohtaan :)

khölm

Kiitti paljon hyvistä neuvoista =) mietin vaan, että eikai se nyt kamalasti ahdistu jos kokoajan pommitan kysymyksillä :D mutta kaipa se siitä sitten lähtee.. harmi vaan kun olen itsekkin sen verran ujo niin jännittää "ottaa ohjat käteen", mutta kai sitä pitää vaan rohkaista itseään :) ja kyllä varmasti jos oikeasti synkkaa niin sen jutun pitäis lähtee luistamaan parin juttu kerran jälkeen :) alku on aina vain niin hankalaa..

Ja kaikkein inhottavinta on jos kysyy jotain (niinkun olen nyt jo vähän kysellytkin) niin vastaus on tosi lyhyt ja mitäänsanomaton ja saattaa vielä olla että siihen vastaamisesessakin on kestänyt tosi kauan, niin tuntuu että kiinnostaakohan sitä ihan oikesti edes jutella kanssani..
Mut olishan se hassua, et olis pyytäny meseä ja sitten ei haluakkaan jutella. Ehkä poika ei ole vaan niitä mese ihmisiä, mikä on kyllä harmi kun olisi niin mukava tutustua häneen.

Emmily_
khölm
mietin vaan, että eikai se nyt kamalasti ahdistu jos kokoajan pommitan kysymyksillä :D

Sitten kun sä rupeat jutteleen sille ja kyselemään siltä kaikkea, niin eiköhän sekin ala kyselemään sulta ja muutenkin juttelemaan enemmän, eikä sun kysely silloin vaikuta miltään pommittamiselta. Ja taas jos hän käyttäytyy välinpitämättömästi eikä vastaile sun viesteihin, niin hän ei varmaan oo kiinnostunut kuitenkaan..

d&c
Emmily_
khölm
mietin vaan, että eikai se nyt kamalasti ahdistu jos kokoajan pommitan kysymyksillä :D

Sitten kun sä rupeat jutteleen sille ja kyselemään siltä kaikkea, niin eiköhän sekin ala kyselemään sulta ja muutenkin juttelemaan enemmän, eikä sun kysely silloin vaikuta miltään pommittamiselta. Ja taas jos hän käyttäytyy välinpitämättömästi eikä vastaile sun viesteihin, niin hän ei varmaan oo kiinnostunut kuitenkaan..

Lisäksi jätkille voi olla vähän vaikeaa tehdä aina aloitteita, jos he eivät oikeasti ole puheliaita. Puheenaiheen keksiminen voi välillä olla jopa kiusallista ja noin yleensä se taitaa onnistua hameväeltä helpommin kuin kaksilahkeisilta. ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat