Mies säikähtää? - Deittailu ja yöelämä

Emma-!

Olen niin hämilläni tästä tilanteestani että on pakko kysyä täältäkin apua :)

Eli ihastuin entisessä työpaikassani työkaveriini jonka kanssa oli flirttiä ja mies osoitti tunteensa selvästi. (Muutkin työpaikalla olivat huomanneet meidän välisen kipinän..)
Lopetin työpaikassa jonka jälkeen mies laittoi minulle tekstarin ja pyysi kanssaan oluelle. Lupasin lähteä. Mies sanoi palaavansa asiaan kun työvuorot sallivat (tekee ilta- ja yövuoroja myös).
Mies otti uudelleen yhteyttä samalla viikolla ja tekstasi small talkin lisäksi "ois kiva nähdä, jos haluat :) ". Mä vastasin: "Tottakai haluan nähdä sut :)". Jonka jälkeen miehestä ei ole kuulunut MITÄÄN. Luulin että puhelin on rikki ja yritin soittaa parin päivän päästä, ei vastannut. Sen jälkeen en ole ottanut yhteyttä. Tiedän että hänellä on ollut vaikeuksia puhelimensa kanssa mutta puhelin kuitenkin hälytti kun yritin soittaa siihen...

Kysymys kuuluukin, VOIKO MIES SÄIKÄHTÄÄ TUOTA VIESTÄNI ja pitää minua jotenkin "yli-innokkaana"? Itse kuitenkin ehdotti oluelle menoa enkä itse kertaakaan ottanut mieheen yhteyttä, paitsi soitin kun hänestä ei kuulunut mitään. Tapanani ei ole jäädä roikkumaan yhteenkään mieheen mutta tämä asia jäi vaivaamaan kovasti. Ja nyt kyseessä on 30v mies eikä mikään teinipoika...

Mielipiteitä kehiin, kiitos! :)

Kommentit (8)

BabyPhat

Oho! Ompa todella kummallista! :shock: siis todella..
Teillä on ollut flirttiä, mies ITSE kysyy haluatko nähdä.. :roll:

En keksi muuta, kuin että puhelin temppuilisi, koska ei kukaaan(!!) voi tuosta sun viestistä säikähtää..? Mitä se sitten odotti kun txtasi sulle, että et halua nähdä..? Outoa

Mutta hyvä, jos olet voinut olla pitämättä yhteyttä, ettet vaikuta liian innokkaalta. Ja jos se mies susta on kiinnostunut, niin kyllä se yhteyttä ottaa, selitysten kera! :)

Taffel

En usko että mies sinun tekstariasi säikähti,ei ainakaan minu korvaani kuulosta yhtään yli-innokkaalta! Varmasti joku hyvä selitys löytyy!

BabyPhat

hahah, tai sitten mies esittää vaikeasti tavoiteltavaa? ;DD (sitä se totisesti ainakin byt on, sanojen jokaisessa merkityksessä)

Emma-!

Kiitos teille vastanneille! Mitä enemmän tätä tilannetta miettii, sitä uskomattomammalta tää tuntuu... Kun muistaa kaikki sen viestit, sen pitkät katseet töissä jne.

Lisää kommentteja?

jennajenna

En mitenkään voi saada viestistäsi yli-innokasta! Näkeminenhän oli miehen ehdotus! :shock: mitä tässä enää uskaltaa miehelle vastata, jos tuollainen tulkitaan yli-innokkuudeksi :D

Toivottavasti hän ottaa yhteyttä piakkoin ja selittää, mistä tuo johtuu :?

Emma-!

Mies oli ottanut mun numeron findista ja muita samannimisiä ei töissä ole. Ja viesteissä oli meidän "omaa läppää" ja kyseli henk kohtaisia juttuja joista tietää vain hän.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat