Alaks oleen? - Deittailu ja yöelämä

KooKoo

Kadehdin ihmisiä jotka saavat sen näyttämään ja kuulostamaan niin helpolta. Inhottaa kun kuitataan aina että sullahan on ollut miehiä vaikka kuinka, kun ei huomata sitä että kyllä niitä on OLLUT, mutta yhtäkään ei ole jäänyt käteen vakavammassa mielessä.

Kaiken alussa tuntuu että jokapäiväinen tekstailu ja soittelu tai yleensäkin yhteyden pito tukahduttaa koko homman alkuunsa, mutta sitte toisaalta en ymmärrä sellaista kummaa härnäystä, että ollaan viikko, puolitoista kaikessa hiljaisuudessa, niin että alkaa jo miettimään että ahaa nää on taas näitä juttuja, että se taisikin sitten olla siinä ja pang taas tulee jotain viestiä/soittoa vakavammassa mielessä ja taas pari päivää pelkkää hiljaisuutta. Ja kaiken kukkuraksi kun sitä hiljaisuutta lähtee rikkomaan viestillä, niin ei vastausta. Ja näin tapahtuu melkeinpä aina.

Ja uskokaa tai älkää olen yrittänyt kaikkea. Olen yrittänyt vasta taktiikkana että jos sä et kerta aina vastaa mulle niin en mäkään vastaa sulle ja usein tämä toimii. Mutta ei pitkälle. Olen välillä ollut se hiiri ja välillä se kissa. Välillä olen ollut se joka yrittää, välillä olen antanut miehen itse päättää mennäänkö vaiko eikö mennä. Kerran homma oli jo pitkällä ja mieskin puhui jo vakavammasta jatkosta, sitten tuli taas kummaa hiljaisuutta pientä viestittelyä ja lopulta väsyin niin että kun kysyin että joko ollaan tai ei olla, mies vastasi että ollaan. Pelipä ei siitä muuttunut, olin viikonloppuisin miehen luona ja hän minun luonani, mutta suhde pysyi ennallaan, ei soittoja, viestien vastaukset muuttuivat tylyn ytimekkäiksi ja silti hän vakuutti että halusi olla kanssani. Ei siitä tullut mitään.

Lopulta olen todennut että tätä peliä en todellakaan osaa pelata.
Olen vain alkanut ihmettelemään miten se homma alkujaankaan tapahtuu. Kysymykseni onkin millä pidätte miehen mielenkiinnon yllä kun haluatte enemmän taikka vähemmän muutakin kuin vain yhdenillan juttuja?

Kommentit (7)

BabyPhat

Miten pitää miehen mielenkiinto yllä? hmm.. Ei mitenkään, ellei kemiat kohtaa. Hommasta tulee teennäistä, ja jos on mielenkiintoa puolin ja toisin, ajatuksetkin tuppaavat kulkemaan samaa rataa ja molemmat pitävät yhteyttä fifty-fifty..

Mielestäni on typerää ajatella toista "saaliina". Ensin hänet kalastetaan syötillä, ruokitaan erinäisin vihjein ja lopulta koko homma kaatuu siihen, kun saaliseläimen ja saalistajan mahat on täynnä, toisesta ei saa mitään enää irti ja homma kuolee.. :roll:

Kyllä sen huomaa (ITSE ainakin), kun homma voi toimia ja toisessa on jotakin spessua. Ei kannata lähteä sellaisen ihmisen matkaan, joka ei sytytä, vain sen tähden että onpahan joku siinä..

Essih

Pohdintasi osuvat täysin yksiin omieni kanssa...
En ymmärrä minäkään, miten tuollaista miestä tulkitsisi...

Tällä hetkellä itsellä nimittäin sellainen tilanne, että selkeästi on molemmin puolista vetovoimaa, olen myös yöpynyt miehen luona, nähnyt häntä useammankin kerran ja mies on selvästi kiinnostunut...
Tätä on jatkunut jo useamman kuukautta.
Mutta sitten se ongelma...
Jos minä en tee aloitetta joko vietillä tai soittamalla ja kysymällä voitaisiinko nähdä, miehestä tuskin kuuluisi mitään.
Hiljaisuutta saattaisi kestää useammankin viikkoa.
Olen välillä erittäin väsynyt tähän kissa-hiiri leikkiin, ollakko vai eikö... Siihen kun yhteyden pito ei ole molemmin puolista jatkuvaa, niin että tietäisi missä mennään. Itsekkin kokeillut pitää pelkkää hiljaisuutta, vaikka kuulkaas mitä...

KooKoo

Tällä hetkellä olen tapaillut erästä miestä ja yöpynyt muutaman yön tämän luonaan ja meillä on ollut oikein mukavaa.

Näemme kyllä joka viikko, ja todellakin olen nyt alkujaisiksi antanut jutun luistaa ihan omalla painollaan ja odottanut miehen aloitetta. Mutta kun uskalsin sitten viime tapaamisemme jälkeen lähettää viestiä ihan omin neuvoin niin eipä vastausta kuulunut. Muutenkin on yleensä niin että viikot on hiljaisia mutta viikonloppuna yhteyden otot ovat yleisiä ja olemme yhdessä. Tosin tähän viikon hiljais eloon vaikuttaa varmaan paljolti miehen työ koska hän on kalastaja ja viikot merillä. Inhottavinta on että viikonlopun jälkeen saat aina kauhulla odottaa että kuuleeko miehestä enään mitään vai ei.

Nyt olen kyllä ajatellut, että jos mies todella haluaisi muutakin hän ehkä ottaisi yhteyttä sinnikkäämmin myös viikolla, silloin kun on kotosalla. Tai sitten syynä voi myös olla se ettei itsekään ole vielä ihan varma mitä tuleman pitää. (olemme nähneet nyt vasta neljästi) Toinen syy on varmasti seksi, juuri siksi että yhteyden otot ovat viikonloppuisin. Puheet ovat kuitenkin muutakin kun olemme asioista jutelleet.

Noh, olen kumminkin päättänyt, että nyt annan olla, että ottakoon yhteyttä jos kiinnostaa ja jos ei ota niin eipä sille sitten voi mitään.

Pirpana

Samaa mieltä BabyPhatin kanssa. Todellista kiinnostusta ei tarvitse arvuutella, siihen vain luottaa ja sen tietää ja yhteydenpito käy kuin itsestään. Silloin ei tarvitse pelata vastaamisella ja vastaamatta jättämisillä. On tunne että voit laittaa vaikka keskellä yötä viestiä ja tiedät että hän vastaa viimeistään seuraavana päivänä. Koska itse ainaki vastaan AINA tärkeille viestin lähettäjälle (jos on aihetta) ja aina siihen löytyy aikaa, ennemmin tai myöhemmin. Työväsymysselityksiä ei tämä pimatsu enää hyväksy syyksi olla pitämättä yhteyttä, kertakokemus nysväilijän kootuista selityksistä riitti :roll:

Olen nykyään nihkeä laittamaan minkäänlaista viestiä ylipäätään enää vaikka olisi kuinka ihastus, ihan yliarvostettu tapa selvittää toisen kiinnostusta. Odotan vain jos satun näkemään tyyppiä vielä kunnes asian tiimoilta purjehditaan jo selvemmillä vesillä.

marjutti

^ niin just. jos oikeeta kiinnostusta löytyy molemmin puolin, ei tarvi miettiä leikkiskö vaikeesti tavoteltavaa ja et voinko nyt vastata tuohon viestiin...
jos oikeesti kiinnostaa niin kylläpä kumpikin taitaa viesteihin ihan mielellään vastata ja toiselle soittaa :)

eli on vaan oma ittensä, ei pelaa mitään..

KooKoo

No tapailimme seitsemän kuukautta, kunnes lopulta väsyin koko touhuun. Kyllä se vain niin on että homma toimii jos se toimii, vaikka kuinka tykättäisiinki toisista. En ymmärrä sitä miten molemmat olimme todella ihastuneita toisiimme, mutta mies ei kuitenkaan halunnut seurustella ja lopulta minäkin olin sitä mieltä etten koskaan voisi tehdä suhteestamme vakavempaa kuin mitä se on.

Aikaa ei ole tuhlattavana ja minä päätin, että en tuhlaa sitä ainakaan ihmiseen josta en saa muuta irti kuin mukavia sunnuntai päiviä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat