inttipojat seksin perään? - Deittailu ja yöelämä

tourniquet

Elikkäs, olen tutustunut yhteen inttimieheen. Olemme tässä noin puolen vuoden ajan päätyneet aina joinakin iltana hänen luokseen. Nyt kuitenkin olen alkanut epäilemään, että mitäköhän tuo haluaa.. Vaikka menisimmekin baariin porukalla niin tuo saa minut kotiinsa. Pitääkö mua vaan niin kevytkenkäisenä/helppona, että ei tartte nähdä niin paljon vaivaa? Haluuaako tuo inttimies vain p****a?

En osaa selitellä tätä tilannetta oikeen hyvin, mutta jos osaisitte nyt vastata eden noihin kysymyksiin niin kerron sitten lisää :)

edit: otsikko by sunlion

Kommentit (7)

Baby-G

Tästä jää vähän epäselväks että ootteko jo siis olleet sängyssä vai mietitkö että yrittäiskö hän nyt vain sitä?

Jälkimmäisessä tapauksessa mä toimin niin, että kun kyseenalaistan miehen aikeet, en anna sitä piparia. :) Esim. entisellä oli aika kova pelimiehen maine kun alettiin tapailla, ja varmistuakseni siitä ettei hän ollut vain seksin perässä, annoin hänen odottaa, en siis lähtenyt mukaan kun hän humalassa kysy et tuunko yöks.

Pidemmällä tähtäimellä mies kyllä antaa olla ja lopettaa piirittämisen, jos ei oo kiinnostunut ku siitä yhestä jutusta. Kuka nyt jaksais iäisyyksiin vongata.

tourniquet

juu, siis ollaan oltu sängyssä oikeestaan nää kaikki kerrat kun ollaan nähty. Tuo vei neitsyydenkin tuossa viime syksynä..

Täsä vaan mietityttää se että ku luin tuota "mistä tunnistaa pelimiehen?" ja siellä luki lista jostain teorioista niin "pelimiehellä on aina yksi varalla." Tai mistä edes tunnistan onko tuo peluri? Koska erästä hänen kaveriaan sanotaan peluriksi, mutta häntä en ole kuullut sanottavan siksi. Kuitenkin hänen siskonsa sitten sanoi sen olevan hieman kaverinsa kaltainen..

Olen niin sekaisin päästäni nytten kun kuulin viimeisen lauseen "se on peluri". Sitten oon miettiny että kysyn suoraan tuolta miehen alulta että "oon kuullu juttua et oisit peluri. onko totta?" mitenköhän tuohon sitten reagoi? Sitten taas pelottaa se, että jos sanoo olevansa niin minä sanon tietenkin että "Sorono!" mutta alkaako hän sitten levittämään meidän sänkypuuhista koko kaupungille? Noo, onneksi muutan puolen vuoden päästä pois kaupungisa :)

Susannna

Hmm. Olisiko miehellä ylipäätään pokkaa sanoa suoraan että "joo, kyllä mä itse asiassa olen peluri."?
En mä oikein osaa sanoa tähä muuta, alkoi vain epäilyttämään että olisiko kysymisestä oikeastaan mitään hyötyä. :roll:

Baby-G

Aahaaa.

Niin, no ei kannata kyllä kysyä että "ootko peluri", vaan vaikka että "mitä mä olen sulle?" Se on hyvä kysymys, ei painosta miestä seurusteluun tai kuulosta että epäilisit että hän leikkis sun tunteilla. Sano haluavas tietää missä mennään, mikä on miehen mielestä teidän suhteen laatu.

tourniquet

mm, toi on kyllä aivan totta.. Kertokaapa vinkkejä miten saan sille pienet hiivat suuhun, muttei kuitenkaan sillain etten loukkaisi hirvittävästi? Kaverit tässä painostanun puhumaan sille, mutta jokin minua pidättää siinä.. Onko se sitten se että en haluis menettää sitä mitä nyt on? vaiko se että edellisten kanssa puhumiset oli päätyny mun kyyneleten vyörymiseen? Vaiko se etten itekään tiedä mitä haluan tai mihin olen valmis?.. pitäisi varmaan mennä kallonkutistajalle :D

aapo
Baby-G
Pidemmällä tähtäimellä mies kyllä antaa olla ja lopettaa piirittämisen, jos ei oo kiinnostunut ku siitä yhestä jutusta. Kuka nyt jaksais iäisyyksiin vongata.

- Ajattelet asiaa vain omalta kantiltasi. Miehenä vastaavassa tilanteessa rupeaisin vakavasti miettimään, että haluanko seurustella jääkaapin kanssa, joka ei mitään halua eikä mistään syty. En ymmärrä minkä takia naisilla on ylipäätään hirveä syyllisyys seksin suhteen.

Aloittaja: jos olitte sängyssä ja kummankin mielestä homma on okei niin mikä tässä on ongelma? Koetko että sinulla tulisi olla oikeus seksin varjolla kiristää mieheltä kaikkea muutakin ja harmittelet tässä sitä kun et vain tajunnut asiaa?

tourniquet

^ En mä nyt mitään halua kiristää. Tilanne on ok, mutta mua vaan ihmetyttää tän miehen käyttäytyminen nykyään. Joo, saatan tässä samalla harmitella kun en tajua, oot siinä oikeassa..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat