Kiinnostunut tosissaan vai ei? - Deittailu ja yöelämä

Varietease

Musta toi kuulostaa ihan siltä, että mies on sinusta kiinnostunut. Hänhän saattaa itsekin olla vähän häkeltynyt; sanoithan itsekin, että yhteydenotot on tapahtuneet lähinnä hänen aloitteestaan. Jos olet hänestä kiinnostunut, niin miksipä et toisi sitä ihan rohkeasti esille? Jos seksi noin kovasti mietityttää, niin ota ihmeessä se puheeksi hänen kanssaan.

Kommentit (10)

lellu_83

Olen tapaillut erästä miestä nyt lähes 2 kuukautta. Hän on todella kiireinen työn puolesta, joten emme näe kovinkaan usein: joskus saattaa vierähtää viikkokin tapaamisten välillä, mutta kuitenkin olemme tässä välissä aina yhteyksissä, yleensä miehen aloitteesta.

Olen ollut pari kertaa yötä miehen luona, mutta emme ole harrastaneet seksiä. Mies olisi kyllä ollut valmis, minä en, mutta hän tuntui ymmärtävän asian ja sanoi, ettei aio painostaa minua asiassa. Hellyyttä suhteessamme sen sijaan on: halailua, lusikassa nukkumista, suutelua, sylikkäin tv:n katselua. Minusta meillä synkkaa tosi hyvin, ja viihdymme toistemme seurassa. Meillä on yhteisiä ystäviä, joiden kanssa vietämme joskus aikaa porukassa. Olemme sanoneet tykkäävämme toisistamme, mutta muuten tunteista tai suhteen laadusta ei ole puhuttu.

En ole kovinkaan kokenut seurusteluasioissa, ja minua mietityttääkin miten "vakavissaan" mies tässä suhteessa on mukana?? Emme tosiaankaan näe kovin usein, joten tuntuu ettei juttu juurikaan etene. Onko tämä "normaalia" tässä vaiheessa? Tuskin hän kuitenkaan olisi jaksanut roikkua mukana näinkään kauan, jos haluaisi vaan seksiä tai satunnaista seuraa? Mies on sen verran hyvännäköinen, että löytäisi seuraa esim. baarista silmänräpäyksessä. Itse haluan edetä hitaasti seksin tasolla, mutta tavata voisimme mielestäni useamminkin...

Toinen mieltäni askarruttava asia on, että miehellä on ollut menneisyydessään kaksi vakavaa, pitkää seurustelusuhdetta. Itse taas en ole oikeastaan ikinä seurustellut, joten lähtökohdat ovat meillä aivan päinvastaiset. Luuletteko, että tästä tulee käytännön tasolla isokin ongelma? Mies tietää seurustelemattomuudestani, mutta ei juuri kommentoinut siihen mitenkään. On kuitenkin pitänyt yhteyttä tämän "tunnustukseni" jälkeenkin. Mies on pitkien parisuhteiden vuoksi myös kokenut seksuaalisesti, kun minä taas olen neitsyt. Tätä mies ei vielä tiedä, enkä tiedä miten uskaltaisin kertoa... Onkohan tällä suhteella edes mitään toivoa?? Mies olisi minusta ihan täydellinen, ja toivoisin että tästä tulisi jotain oikeasti vakavaa! Pelottaa vaan niin pirusti edetä ja "heittäytyä", erityisesti seksuaalisen kokemattomuuteni vuoksi.

Kommentteja?? Tuntuu, että olen itse jo niin sokea koko jutulle, etten osaa sanoa onko tämä koko sähellys aivan tuhoon tuomittu vaiko alku vuosisadan rakkaustarinalle :)

leeah

En nyt menis kertaheitolla tuomitsemaan.

Jos teillä kerta hyvin synkkaa, niin miksipä ei :wink: Ehkä mies aavistelee kokemattomuutesi ja sen takia on itsekin epävarma tunteistaan sinua kohtaan. Voisitko vaikka ottaa asian puheeksi, kertoa että sinusta olisi hienoa jos voisitte nähdä useammin ja tutustumisen myötä sinun varmuutesi kasvaisi ja ehkä seksuaalisesta kokemattomuudestasi puhuminenkin sujuisi luontevammin.. mutten välttämättä vielä noin alkuvaiheessa pamauttaisi asiaa miehelle, vaikkei sillä minun mielestäni merkitystä olekaan.

casey

Paljon helpommalla selviäisit, kun kysäisisit asiaa miekkoselta :roll:

En kylläkään ymmärrä miksi seurustelemattomuus/neitsyys tmt. olisi minkäänlainen este suhteellenne. Teidän juttunne kuulostaa toimivan hyvin, eikä mies ole ainakaan pelkän seksin perässä. Jospa hän ei ota yhteyttä kovin usein, koska toivoo että sinä tekisit vuorostasi aloitteen? Jokainen meistä on/on ollut kokematon ja neitsyt jossain vaiheessa, ei sen pidä antaa tulla minkäänlaisen rakkaustarinan eteen :D

blik0

Taas ongelmia. Kiinnostanko miestä tosissaan?
Noin kuukaus sitten meillä oli yhteinen melko kuuma ilta eräissä bileissä, sen jälkeen viestittelyä pari viikkoa. Sit jätkä "löysi" toisen, ja ei kuulunut mitään. Nyt näimme taas viikonloppuna ja jätkä oli selvinpäin. Suutelimme, juttelimme ja muhinoimme. Jätkä sanoi et on vapaa. Tyttö oli halunnut jatkaa entisensä kanssa. Laitoin sille eilen viestii vastas muutamaan ei viimeisimpään. Nyt oottelen et jos vastausta alkais kuulua tänä päivänä.
Eli siis sitä mä vaan mietin, et kun jätkä kuitenkin oli selvinpäin ja me oltiin kyllä yhdessä monta tuntia tuona iltana ja hän oikeastaan teki aloitteen. Voisiko jätkä nyt olla oikeesti kiinnostunut? Vai halusiko hän vain laastarin?

maddja
aapo
Tuhoon tuomittu juttu. Ihan selvästi.

Höpönlöpön...

Miksei olisikin kiinn. Mutta hänen pitäisi vähentää kyllä sitä harrastusta. Mutta eriasia onnistuuko ja pystyykö hän siihen..

blik0

Mä oon aivan pihalla. Miehestä ei oo kuulunut koko päivänä mitään.
Ja voinko mä laittaa sille viestin? Mähän se laitoin eilenkin viimeisen viestin, johon ei tullut vastausta. Mitä mä voisin laittaa? Mitä mä teen? Voiko hän oikeesti olla kiinnostunut vaikka ei otakkaan yhteyttä? Koko päivän oon oottanut, että joko joko, mut ei.
Milloin mä voisin sille laittaa viestiä? Tänään jo? Olisinko liian tungetteleva?
Ei kai se voi oikeasti noin tehdä? Perjantaina oli niin ihana. Laittoi ihania viestejä ja oli muutenkin ihana. Nyt ei mitään. Mun on pakko saada mun ajatukset selviksi!

tourniquet

Koin, että tämä kuuluu tähän topikkiin :D

Tunnen erään miehen, kaverini veli. Mies on nyt intissä, joten nähdään melko harvoin. Melkein aina kuitenkin kun on lomilla niin on yhteinen yö meillä. Mies oli aluksi seksin jälkeen kylmän oloinen. Siis käänsi selkänsä minulle eikä sanonut mitään kun lähdin aamulla. Nyt kuitenkin parin viimeisen kerran hän on kuitenkin kietonut kätensä tiukasti ympärilleni. Baarireissunkin jälkeen päädyttiin heille, vaikka olisi varmasti saanut baarissa jonkun toisenkin naisen. Sängyssä sanoi että haluaa tuottaa minulle hyvää oloa vaikken saisikaan, ja että en varmaankaan saa kun ei tunneta niin hyvin..

Eniten tässä ihmetyttää vaan se, että miten se nykyään tulee samoihin porukoihin missä itse olen. Miten se tekee aina aloitteen. Ja tämä, että nykyään tulee lusikka-asentoon kun nukutaan. Ja vielä sekin, että hänkään ei ole ennen saanut vasta kun nyt viimekerralla.
Onko tämä vaan vakipano-suhde? Vai onkohan tuo mies alkanut jotenki kiinnostumaan?

Sitten tässä on sellainenkin ongelma mun osalta, että en uskalla kysyä mitä mieltä hän on meistä, sen verran monta kertaa oon tullu torjutuksi, että en enää haluaisi kokea sitä nöyryytystä jne. Ja vieläpä sekin, että ollaan joskus kesällä puhuttu siitä ettei kumpikaan haluasi mitään vakavaa suhdetta, että haluaisi mieluummin olla sinkku. Puhetta ei ollut meistä mitään kun ei ollut vielä tapahtunut mitään.. Välitän tästä herrasta jonkin verran, mutta pelkään alkaa mihinkään muuhun hänen kanssaa vaikka tunteeni ovatkin syvemmät kuin ennen.. Tiedän, satutan vain itseäni tässä pelissä...

tourniquet

Ja taas tuo äijäke sai jotenki mut mukaansa..

Oltiin baareilemassa. Muuten ei tuo minun mielestä kiinnittäny mitää huomioita muhun. Sitten ku oltiin lähössä ni johan alko flirttailemaan.

Jotenki tullu tuostaa vaan sellanen, että jos hän ei saa ketään muuta illalla mukaansa niin sillon saa mut kaadettua sänkyynsä. Ei sillain, et mua ny hirmuseste se haittais, mut ku on tullu hieman tunteita tuohon mieheen kuitenki nytten. Sitten taas en pysty kysymää häneltä, että mitä se haluaa, jokin pidättää mua.

Ivie

Mulla on melkein samankaltainen ongelma! :shock: paitsi etten ole enää neitsyt...no enpä nyt kauheasti osaa sanoa tuohon mitään,antakaa aikaa suhteelleenne.mekin näemme vain viikonloppuisin,kun mies on töissä ja itse opiskelen vielä toisella paikkakunnalla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat