Mies baarista ja mitä sitten... - Deittailu ja yöelämä

Nellaa__

Pakko kysyä arvon Cosmo-naisilta apua asiaan.

Noh viikonloppuna tuli tavattua jätkä baarissa. Tanssin hänen kanssaan loppuillan. Baarissa ja ennen taksiin menoa suudeltiin, ihan kielareita. Puhelinnumerot vaihdettiin ja olin niin varma että jätkästä ei kuulu mitään. Heti kun pääsin kotiin niin tuli viesti. Nyt siis ollaan tekstailtu ja olen itse ihastunut tuon yhden illan perustein. Myös jätkä osoittaa kiinnostustaan. No nyt perjantaina sitten tavataan. Mutta huonon itsetunnon takia pelkään että jätkä muistelee mut ihan erilaiseks ja pettyy... Eli jotenkin pelkään tulevaa tapaamista hirveästi.

Nyt on teidän vuoronne kertoa kokemuksia ja ajatuksia tästä.

Kommentit (7)

mminea

Eihän tuossa muu auta muu kuin katsoa ja nähdä. :wink:
Nyt itseluottamusta vaan korkealle ja positiivisella mielellä perjantaina sinne treffeille !

Nellaa__

Unohdin aiemmin kirjoittaa tossa, että oon 18-vuotias ja koskaan en oo seurustellu enkä ollu treffeillä. Joten tilanne tuntuu extra jännittävältä. Oon ollu monesti ihastunu, mut enpä oo jätkiä sytyttäny näköjään.

Tsein

Itse olin vastaavassa tilanteessa ja jännitin ihan samalla tavalla. Mitä jos se ei muista mua oikeesti? Mitä jos se muistaa, että näytän ihan erilaiselta, mitä ehkä baarissa oon näyttänytkin, ja on pettyny kun nähdään uudestaan? Mitä jos...?

Eihä siinä mitä. On seurusteltu 5 vuotta. Nykytilanne epäselvä, mutta noin niinku ensitapaaminen ja sitä seuraava olivat ihan onnistuneet.

SunLion

no siis mitä sä sillä menetät...jos ei uudestaan tavates sytytä, ni sit ei sytytä. Ei kannata lannistua...sellanen suhde kannattaa joka oikeasti herättää tunteiden paloa :)
Treffailussa selvin päin on sama juttu...tapaillaan ja voi alkaa tuntuakkin ettei viihdy toisen seurassa.

Koita olla vaan oma itsesi..jos oot kauheen jännittynyt ja mietit mitä kaikkea voisit vältttää mokaamasta ja miten miellyttäisit toista, et annakkaan hyvää kuvaa itsestäsi..kyllä kaikki tulee ajan kanssa selville, turha on yrittää esittää jotain muuta kun mitä on. :)

trandi

Itellä oli viime vuonna sama tilanne. Kumpikaan ei muistanut kunnolla miltä toinen näytti(mitä kumpikaan ei tietenkään myöntänyt ennen tapaamista), mutta nähtiinpä kuitenkin. Pakkohan se on myöntää, että jännitti näkeminen, vaikka olimmekin puhuneet miehen kanssa paljon puhelimessa niiden neljän päivän aikana mitä tapaamisten välissä oli.
Varmuudeksi halusin, että näemmä paikassa, jossa ei voi erehtyä toisesta (eli ei missään baarissa sisällä).
Eli rohkeasti vain tapaamaan miestä, mitään et voi kuitenkaan hävitä (:

Nellaa__

No eilenhän sitä nähtiin...Jännitti ihan hirveesti kun se tuli hakemaan mua. Juttu lähti kyllä heti kulkemaan, vaikka se jännitys olikin takana. Ajeltiin aika paljon, välillä pysähdyttiin ulos seisoskelemaan. Kummatkin vaan seiskeltiin aika jähmeinä eikä kumpikaan uskaltanu tehdä minkäänlaista aloitetta. Loppuen lopuksi se heitti lähelle mun kotia, ja halasin häntä sitten ja tuli paritkin suutelut vaihdettua. Sitten hän halusi heittää mun ihan kotio, jossa vielä suuteloinnit 8) Tuli kyllä illasta tosi hyvä fiilinki, vaikka en oikein jätkästä tiiäkään haluaako enää nähdä :?

Nellaa__

Voisin jatkaa tätä juttua vielä nyt kun lisää tiedän. Lauantai aamuna laitoin jätkälle viestiä ja vastaus oli ihan perus, hieman tökerö. Arvasin että nyt ei oo kaikki niin kuin haluais. Laitoin eilen illalla sitten viestiä että no haluatko vielä tavata vai mikä fiilis sulle jäi? HErra laittaa että hän ei tiedä mitä haluaa.
Tietenkin tuo harmittaa kun itse ehkä liikaakin tästä jo innostuin ja kun toinen ei tiedä mitä haluaa...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat