Miten pitäisi toimia? - Deittailu ja yöelämä

inssiopiskelija(n)

Olin tuutoroimassa ykkösiä (itse opiskelen kolmatta vuotta) ja tapasin erään pojan johon olin ihastunut lukioaikonani. Käytiin samaa lukiota, mutta ei oikestaan olla juteltu. Eli en tunne sitä poikaa kovin hyvin, mutta se vaikuttaa hyvälle tyypille ja on hyvännäköinen.

Nyt tapasin sen sattumoisin koulun käytävällä ja vaihdetiin muutama sana, sillä mulla oli vähän kiire. Juttelu alkoi sen pojan aloitteesta. Eräissä bileissä menin juttelemaan sille pojalle, mutta tietty myös sen luokkatoverit jututti mua. Kun se poikaporukka oli vaihtamassa paikka ne halus mun lähtevän mukaan.

Kun ollaan hieman juteltu olen tajunnut kiinnostuneeni siitä pojasta uudelleen. En vaan tiedä mitä mun pitäisi tehdä? Miten voisin tehdä siihen vaikutuksen?

Kommentit (7)

inssiopiskelija(n)

Niin tottakai mää meen jutteleen. Mutta aattelin vaan että johtaako pelkkä juttelemaan meneminen koskaan mihinkään.

Mietin vaan että pitäiskö tehdä aloite? Ja miten voisin aloitteen tehdä?

tata
inssiopiskelija(n)
Niin tottakai mää meen jutteleen. Mutta aattelin vaan että johtaako pelkkä juttelemaan meneminen koskaan mihinkään.

Voi se johtaakkin :) Ja tuosta alotteen tekemisestä, kysyt vaikka ulos tms? Tai tämä nyt riippuu ihan hirveesti tilanteesta, että miten kannattaa lähestyä. Kerran tehny ite kunnolla alotteen (tai ehkä kaks) just tässä pienen ajan sisällä, mut siltikään ei oo mitään hienoja vinkkejä :? :lol:

inssiopiskelija(n)

Juttelin tilanteesta erään hyvän ystäväni kanssa. Ystäväni mielestä kyseessä on ihan kohtalo. Itse en oikestaan usko kohtaloon. Voiko kyseessä olla kohtalo? Tuntuu vaan että jotain pitäs tehdä kun kerran sain uuden mahdollisuuden ottaa selvää voiko mun ja sen pojan välille ikinä kehittä mitään.

tata
inssiopiskelija(n)
Tuntuu vaan että jotain pitäs tehdä kun kerran sain uuden mahdollisuuden ottaa selvää voiko mun ja sen pojan välille ikinä kehittä mitään.

Kyllä tää vähän kohtalon sormen osumalta vaikuttaa ;) Ja kannattaa kattoa mitä tapahtuu, ei siinä mitään menetäkkään :)

shazzer

Mie uskon että kaikella on tarkoituksensa. Kohtaloa? En tiedä, voi olla :)
Mutta mitään et menetä jos vaikka kahville pyydät :) Tsemppiä!

inssiopiskelija(n)
shazzer
Mie uskon että kaikella on tarkoituksensa. Kohtaloa? En tiedä, voi olla :)
Mutta mitään et menetä jos vaikka kahville pyydät :) Tsemppiä!

Niin, kyllähän sitä sanotaan että kaikella on tarkoituksensa. Mutta tuntuu vaan että tällaisessa tilanteessa on epävarma sen suhteen että onko uudelleen tapaamisella mitään tarkoitusta.

Sain sen pojan facebook profiilista selville, että hän on sinkku. Jes, tällä kertaa en siis haaveile varatusta kundista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat