Miesten tekosyyt jättää - Deittailu ja yöelämä

Carmelita

En tiedä oliko tämmöistä aihetta vielä, mutta ajattelin että olis kiva lukea oudoimpia selityksiä vastakkaisen sukupuolen suusta siitä miksi "tästä ei tuu nyt mitää".
Omalla kohdalla taustalla on yksi aika värikässuhde jolloin jätettiin petettiin vihattiin rakastettiin palattiin yhteen ja jätettiin taas sun muuta. En oikeen tiedä itsekkään enää miksi olin niin hulluna tähän poikaan, mutta kai rakkaus sokaisee tms. Ensimmäisellä kerralla hän jätti minut koska muistutin kuulema liikaa hänen exää; flirttailin miesten kanssa ja minulla oli paljon miespuolisia ystäviä(!?!?). Lopulta sain ylipuhuttua hänet siitä, että ne tosiaankin ovat vain ystäviä, ettei ole mitään syytä stressata jne. Seuraavana kertana hän jätti minut koska olin liian kiintynyt häneen ja hän pelkäsi satuttavansa minua. Viimisenä kertana hän paljasti että on luonteeltaan erittäin mustasukkainen, ja että hän on kateellinen suosikkinäyttelijälleni!!
Kaverihan oli ihan friikki, luojan kiitos en enää ole hänen kanssaan tekemisissä. :D
Mutta mitäs teidän kohdalle on sattunut?

Sivut

Kommentit (45)

ina^

Mut jätetiin koska meidän seurustelu ei ollu sellasta ku pitäs. :D
En sit tyhmä pystyny kysyyn et no millasta sen sitte sen mielestä pitäs olla. :?

TaskuMyy

-''Oot tosi ihana, kaunis jne.. mutta et ole mun makuun''
-''Musta tuntuu etten pysty, jotenkin haluun elää sinkkuna vielä, vaikka käytiin treffeillä''

Pirpana

Minusta nuo kuullostavat ihan tavallisilta ja realistisilta syiltä, en huomannut noissa mitään teennäistä.. miten se pitäisi sanoa? Syitä jättämiseen voi olla monia ja siinä yrittää sitten sopertaa niitä kaikkein vähiten haavoittavimpia.. ainoa asia minkä tuossa vaiheessa tietää on se ettei yksinkertaisesti tahdo enää olla yhdessä. Parempi että yrittää edes jotenkin perustella kuin että jättäisi esim. kännykkään vain viestin että "mä jätän sut. tsau".

On minullekin sanottu että "ei johdu sinusta" ettei halua seurustella. Uskon sen, koska olen itse sanonut noin parille ja kyse oli siitä että halusin olla ilman, vaikka he totta vie olivat mahtavia tyyppejä noin muuten.

olematon
shazzer
"Et arvosta minua tarpeeksi"
Saman tien muutto toisen muijan luo.
Kusipää.. :twisted:

Kyllä mun mielestä olis oikeesti ok syy jättää että haluaa olla yksin, mutta kun se on niin onnettoman sälittävä tekosyy, kun sitten heti onkin jo toinen eukko kierroksessa. :roll:

nomani
riinaF
"Mä haluan nyt olla yksin."

Sinänsähän tuo on oikein kelvollinen syy jättää, mutta eksä ei ihan vakuuttanut tuolla kun kolmen päivän päästä erosta olikin jo uusi nainen kainalossa :D

Aikalailla sama. Mies vaan sano "Että en halua nyt seurustella kenenkään kanssa" ja kuitenkin oli jo vielä meidän yhdessä ollessa tavannut tämän uuden, jonka takia jätti.

Mun mielestä kun erotaan, on hyvä kertoa totuus, eikä tekosyitä, oli syy sitten mikä tahansa. Ehkä se satuttaa, mutta miksi valehdella.

tata
nomani
riinaF
"Mä haluan nyt olla yksin."

Sinänsähän tuo on oikein kelvollinen syy jättää, mutta eksä ei ihan vakuuttanut tuolla kun kolmen päivän päästä erosta olikin jo uusi nainen kainalossa :D

Aikalailla sama. Mies vaan sano "Että en halua nyt seurustella kenenkään kanssa" ja kuitenkin oli jo vielä meidän yhdessä ollessa tavannut tämän uuden, jonka takia jätti.

Mun mielestä kun erotaan, on hyvä kertoa totuus, eikä tekosyitä, oli syy sitten mikä tahansa. Ehkä se satuttaa, mutta miksi valehdella.

Juurikin näin! Molempiin kohtiin! Vaikka eksä ei jättänytkään mua toisen takia, kehitti silti nopeesti monta treffikaveria ja sit suhteen. Ja tahto olla yksin ja pitää hauskaa pitkään? :roll: Selevä...

Manteli

miut jätettiin yhen kerran sanoilla "ahistaa, oon ollu nii kaua yksin etten osaa olla kenenkään kanssa" okei no oli sit oikee syy tai ei ni ei miulle pahemmin tarvii selitellä jos vaan ei nappaa.
toinen kerta oli "vituttaa olla muijien seurassa :lol: haluun olla yksin et saan ajatukseni selvitettyä" viikonpäästä uus.. eli siis vitutti vaan olla miun seurassa.

mut on miut jätetty ihan oikeallakin joka oli mielestäni jopa kiva kuulla "en haluu tällä hetkellä suhdetta, haluun vaan seksiä" kivan rehellistä.

aapo
nomani

- En minä ainakaan haluaisi, että joutuisin vihaamaan toista lopun elämääni niistä kataluuksista mitä hän on tehnyt, saati sitten lähteä ihan tarkoituksella pettämään, jotta erolle olisi jokin syy. Jos ei nappaa seurustella niin sen pitäisi olla ihan riittävä peruste lopettaa suhde.

tata
Manteli
toinen kerta oli "vituttaa olla muijien seurassa :lol: haluun olla yksin et saan ajatukseni selvitettyä" viikonpäästä uus.. eli siis vitutti vaan olla miun seurassa.

Eksän versio tästä oli, että tahtoo pitää hauskaa eikä seurustella. Ai ei seurustella, herra varattu taas? :roll:

Tsein
aapo
nomani

- En minä ainakaan haluaisi, että joutuisin vihaamaan toista lopun elämääni niistä kataluuksista mitä hän on tehnyt, saati sitten lähteä ihan tarkoituksella pettämään, jotta erolle olisi jokin syy. Jos ei nappaa seurustella niin sen pitäisi olla ihan riittävä peruste lopettaa suhde.

Näinhän tuossa edellä ja muissakin viesteissä on juuri sanottu, että jos ei nappaa, niin se on ihan riittävä peruste, mutta valehtelu eron syistä on sitten perseempi juttu. "ei nappaa seurustella" on hyvä syy, jos se on tosi. "ei nappaa seurustella" ja seuraavalla viikolla uusi tyttö/poika kainalossa, ei ole hyvä syy vaan tekosyy.

zera

Musta huvittavin tekosyy on "Mä en ansaitse sua. Oot mua niin paljon parempi!" Oikeesti ihmiset on sen verran itsekkäitä, että ei jättäis itselleen rakasta ihmistä vain koska ei "ansaitse" häntä. :lol:

napalm
zera
Musta huvittavin tekosyy on "Mä en ansaitse sua. Oot mua niin paljon parempi!" Oikeesti ihmiset on sen verran itsekkäitä, että ei jättäis itselleen rakasta ihmistä vain koska ei "ansaitse" häntä. :lol:

Olen itsekin kuullut tämän :roll:
Sitten oli yksi tapaus, kun mies jätti omien huumeongelmiensa takia, etten minä joutuisi kärsimään, ja vajaan kuukauden päästä tämä oli muuttanut yhteen uuden tyttöystävänsä kanssa... Silloin se tuntui järkyttävän pahalta, mutta nyt kun ajattelee niin parempi niin, koska löysin paremman ;)

Yksi mies ei koskaan edes varsinaisesti jättänyt. Hankki vain uuden tyttöystävän ja sain muilta sitten tästä kuulla ja kun mieheltä sitä kysyin, niin sain vastaukseksi kauhean vihaisia viestejä ja sellaista ällöttävää marttyyritouhua ja kun vastasin näihin huutoihin, hän yhtäkkiä anoi että voisimmeko olla ystäviä :lol: Kaikista säälittävintä on, että kun tämä uusi tyttöystävä jätti hänet, kääntyi hän taas minun puoleeni! Oli vallan ihanaa käyttäytyä kylmästi ja välinpitämättömästi kun hän uikutti tulleensa jätetyksi ja ryyppäävänsä yksin himassa :twisted:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat