Uusi mies VS vanha mies - Deittailu ja yöelämä

eLLu

Elikkäs mulla on tämmönen ongelma, jonka kanssa oon paininu kauan ja haluaisin mielipiteitä ulkopuolisilta..

Tapasin netissä (IRC-galleria) yhden pojan pari viikkoa sitten ja ollaan siellä kirjoteltu joka päivä... Se pyysi mun numeron ja annoin sen kun halusi tavata yksi lauantai baarissa. Baarissa oli ihan kivaa ja saattoi vielä yöllä bussillekin kun olin kotiin menossa. Erittäin mukava poika ja muuta, mutta mulla on koko sen ajan mitä ollaan tunnettu ollut semmoinen outo olo, et en tiedä haluanko tän kanssa mitään vakavaa kuitenkaan.. Toisaalta tekee mieli olla yksin ja toisaalta ei. :roll:

Mun ex pyörii vieläkin mun mielessä ja se haluaisi mut takaisin. Otinkin sen viikoksi takasin, mut mua alko ahdistaan sitten se koko juttu kun mieleen tuli kaikki asiat mitkä meiltä ei onnistunu ja mikä johti eroon. Ei nähty viikkoon koska sanoin miettiväni asiaa ja olla yksin. Mesessä kerroin sille, että en halua jatkaa koska en tunne mitään...

Nyt ex olisi tulossa käymään mun luona tänään, koska pyysin. Oon ihan kujassa näiden kanssa.. välillä haluan olla yksin ja välillä haluan exäni takaisin, koska se antais mulle ne asiat mitä haluankin (perhe, asunto, avioliitto). Mutta mua pelottaa että mitä jos se meneekin pieleen taas? Vanhempani ei pidä exästäni yhtään.

Ehkä kyse saattaa olla läheisyyden kaipuusta... tuttu ja turvallinen ex. Jotenkin mä inhoon sitä fiilistä mikä on aina uuden miehen kanssa, en tiä miks. Pidän siitä deittailu-asiasta enemmän kuin siitä itse seurustelusta tämän uuden tuttavuuden kanssa. Pikkuhiljaa alkaa tuntua siltä, että musta tulee joku miesten hyväkskäyttäjä :lol: liikaa miehiä ympärillä aina sillon kun haluis olla rauhassa.....

Mitä mun kannattais nyt tehdä? Kannattaisiko mun vaan sanoa suoraan tälle uudelle, että en eti nyt mitään vakavaa ja mulla ei oo semmosta fiilistä mitä joskus ennen on ollut....

Kommentit (2)

KooKoo

älä ota kumpaakaan, vaan selvitä ensin oma pääsi ja se mitä sä oikein itse haluat. Muista että tässä on kyseessä myös muutkin kuin oma elämäsi.

elba

Exän kanssa asiat on aina hiukan vaikeita... Oman kokemuksen perusteella, selvitä ensin välisi exän kanssa. Kuulostaa siltä että teidän suhde on ollu ja nähty,eikä se enää toimi. Ja jos hän pystyy antamaan sinulle lapset ja talon,mutta ei kunnollista suhdetta,niin eihän ne paljon auta? Mielestäni exän pitäisi kunnioittaa mielipidettäsi,kun sanot että sua ahdistaa eikä juttu toimi. Maailmassa on niin paljon hyviä,kunnollisia miehiä,trust me :) oot vielä nuori,ei se jää siihen yhteen,kahteen tai kolmanteenka mieheen. Eikä koskaan kannata jäädä suhteeseen/ottaa exää takaisin vaan sen takia että olis tuttu ja turvallinen. Sen jälkeen kun oot selvittäny välit exään (ollut ehkä hetken aikaa sinkku) kannattaa kartoittaa mahdolliset miehet. Tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat