Asioita, jotka sinkkuna ovat vähän helpompia - Deittailu ja yöelämä

Sea horse
Jesssi-
Ihan kaikenkaikkiaan on varmaan se monesti sanottu vapaus.Ei sekään aina ole hirveän kivaa mutta ite ainakin pidän siitä kun ei tarvitse kysellä keneltäkään mitä saa tehä ja mitä ei.Mie oon vielä sellanen että ahistais jos liikaa joutuisi raportoimaan tekemisistään.

Aamen. :D

Sivut

Kommentit (52)

Fenii

Hämmästyin suuresti kun tajusin, ettei täällä Cosmopolitanin keskustelupalstalla ole omaa Sinkku-osiota niin kovasti mietin mihin tämän tyrkkäisin :lol:

Eli siis.. Jotkut asiat ovat sinkkuna helpompia kuin parisuhteessa/treffailu asteella. Blogissani olen pohtinut muutamia.

Ensinnäkin nukkumisen helppous [url]http://fenii.vuodatus.net/blog/1455650
Saa käyttää sängyn pinta-alan ja peittonsa miten haluaa, saa nukkua miten haluaa, saa valvoa miten haluaa ja ei tarvitse työntää lemmenkipeää miestä minne haluaa :D

ja toisekseen syömisen helppous [url]http://fenii.vuodatus.net/blog/1461612
Saa mässätä, ahmia, mussuttaa, röyhtäisiä, ahtaa ja syödä koska haluaa, mitä haluaa ja miten haluaa. :D Ilman, että tarvitsee miettiä antaako itsestään fiksua ja tervettä kuvaa deitti-kumppanille.

Vakaassa parisuhteessa noilla asioilla ei enää ole väliä, mutta alkavassa suhteessa sitä lähes neuroottisesti varoo tekemisiään :D

Eli tuleeko teille mieleen muita perusasioita, joita on sinkkuna/yksin helpompi tehdä kuin se, että kumppani olisi lähellä/talossa

Snaelaug

:lol: Mulla ainaki oli kauheen vaikee suhteen alussa käydä sillä isommalla hädällä vessassa, jos poikkis sattu oleen mun luona. Nyt kun ei ole sitä Toista täällä niin voi helkkari vaikka käydä ovi auki vessassa!

Syöminen siellä jo mainittiinkin..

Oi sit oli se jännä asia missä aattelin olevani ainoa laatuaan. Musiikin kuuntelu. Oli joitain biisejä tai esittäjiä joita poikkis ei oikeesti pystynyt/halunnut/sietänyt kuunnella, joten mä jouduin tavallaan luopumaan osasta "itseyttäni" [size=9](taisin kehitellä uuden sanan..)[/size] Mut en mä oo ainoo, koska uusimmassa Kotivinkissä joku kolumnisti kertoi et sillon kun hän muutti miehensä kanssa yhteen niin sekin jätti jonkun musiikin kuuntelun.. Joten sanoisin et sinkkuna [size=7]tai yksin[/size] sä saat kuunnella ihan mitä lystäät!

Emmily_

- yleensäkin tehä mitä lystää!!! Olla vaikka koko päivän koneella jos huvittaa! :D [size=7](niinkuin silloin tällöin tuppaakin käymään... :oops:)[/size], syödä kun huvittaa, nukkua kun huvittaa,...

ina^

Opiskelupaikan/paikkakunnan valinta.
Ei tarvitse tehdä monimutkaisia järjestelyjä ja uhrauksia tai pohtia, miten suhde tulee kestämään (inttivuoden jälkeen), jos molemmat asuu eri paikkakunnilla.

nanni

ei tarvitse miettiä tuleeko poikaystävä omien kavereiden kanssa juttuun ja toisinpäin.

niinkin on joskus käynyt että mies ei pitänytkään ystävistäni eikä sen puoleen ystäväni miehestä. :roll:

shazzer

Näitähän on paaaljon. Tärkeimmät varmaan mainittukin.
Tosiaan voi mennä ja tulla miten haluaa, tehdä mitä vaan ja liikkua kenen kanssa haluaa. Olla vapaampi joka asiassa. Näin se on :)

TaskuMyy
olematon
voi tapailla vaikka useaa miestä jos huvittaa. :lol:

Joo, eikä tarvii selitellä miks tapas ks. miehen..

:arrow: saa olla sottapyttynä, ei oo puoliso valittamassa
:arrow: saa tehä ruoaks mitä ite haluu, ei tarvii ottaa toista huomioo :D

Jennana

* Ei ole mitään tilivelvollisuutta kenellekään. Kukaan ei kysele "Missä olit,
kenen kanssa, milloin, miksi, mitä tapahtui, mä oon ollu täällä niin huolissani!".

* Kukaan ei myöskään valita rahankäytöstäsi / ajankäytöstäsi / syömisestäsi.

* Suunnitelmia on huomattavasti helpompi tehdä kun ei tarvitse ottaa toisen menoja huomioon.

* Aikaa jää enemmän ystäville (mikä on mielestäni tärkeää).

Jaa. No, siinä nuo minun mielestäni.

agarina

Ei tarvitse ajatella asioita "me"-muodossa vaan voi rohkeasti olla "minä".

Voi flirttailla tuntematta siitä sitten syyllisyyttä.

Ei tarvitse kuulla olevansa ajoittain hankala, voi tuudittaudua pitämään itseään vain ja ainoastaan ihanana ja mahtavana saaliina.

Ei tarvitse lähteä kotoa pois silloin kun tahtoo olla yksin - ei tarvitse ylipäätänsäkään selittää, miksi tahtoo olla yksin.

Kuten jo mainittua, saa kuunnella juuri sitä musiikkia, mitä tahtoo. (Itselläni on ollut pientä kriisinpoikasta, kun olen pari vuotta joutunut luopumaan sisäisestä rockpoliisistani miehen lähellä - auta armias, kun tapaa kuuman miespuolisen, jonka kanssa voi puhua musiikista tuntiakausia!)

JJEMMY
agarina
Ei tarvitse kuulla olevansa ajoittain hankala, voi tuudittaudua pitämään itseään vain ja ainoastaan ihanana ja mahtavana saaliina.

Tää oli aivan mahtavasti sanottu! :)

Snaelaug
:lol: Mulla ainaki oli kauheen vaikee suhteen alussa käydä sillä isommalla hädällä vessassa, jos poikkis sattu oleen mun luona. Nyt kun ei ole sitä Toista täällä niin voi helkkari vaikka käydä ovi auki vessassa!

Ja tätäkin komppailen!

Muuta nyt ei tuukkaa mielee, tietysti nää perusjutut saa mennä miten huvittaa yms.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat