Missä kädet hitaiden aikana? - Deittailu ja yöelämä

niiskuneiti2

Missä pidätte käsiänne kun tanssitte hitaita? :)
Ja haluatteko viestittää käsien paikalla jotain sille toiselle osapuolelle

Kommentit (7)

Disaster

No enpä ole muutamaan vuoteen tanssinut, mutta yleensä niin että mun kädet on miehen niskassa ja sit nojaan mieheen. (Mies ollut siis aina sen verran pidempi.) Miehen kädet sitten mun alaselässä, ihan siinä pepun yläpuolella.

olematon

ihan siellä miehen kaulassa...eli vähän samalla periaatteella kuin halais. Silleen niinkun ne yleensäkin pidetään. Se on sit eriasia jos haluu toista jotenkin silitellä tai jotaki.

Tsein

Riippuu siitä kenen kanssa tanssii. Kädet miehen persauksella tai käsien alta lapojen kohdalle pujotettuna ovat minulle huomattavasti intiimimpiä käsien paikkoja kuin kädet kaulalla. Oman miehen kanssa intiimit paikat ovat hyvät. Sinkkuaikoina etäisyys eli kädet kaulalla (ehkä vielä kädet aika suorina, mutta ei sentään se limudisko-asento) oli parempi.

olematon
Tsein
Kädet miehen persauksella tai käsien alta lapojen kohdalle pujotettuna ovat minulle huomattavasti intiimimpiä käsien paikkoja kuin kädet kaulalla.
Totta.

Merilyn

Joskus niskan takana, joskus alaselällä. Joskus paritanssiasennossa, jota harrastan lähinnä kaveripoikien kanssa :P
Jos tanssitaan ihan lähekkäin ja on 'intiimimpi' tunnelma, niin silloin kädet ovat alaselällä ja kyljillä, mutta 'perustanssissa', jossa ei olla ihan täysin ihokontaktissa, sillä tavalla rennosti hartioilla. Yleensä noin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat