Miten torjua iskuyritys? - Deittailu ja yöelämä

Piste

Niin, miten torjua mies vaikkapa baarissa olematta kuitenkaan töykeä? :roll:

Kommentit (6)

Tsein

Riippuu ihan tilanteesta ja siitä miten tullaan iskemään. Suoraan sanominen on tietysti aina hyvä juttu, eikä sen tarvitse olla tylyä. Valkoinen valhe kelpaa myös ("Sori, olen varattu", vaikka ei olisikaan). Ja joskus on vaan pakko olla tyly, vaikka se ei omaan luonteeseen passaisi. Toiset iskijät ovat vähän turhan innokkaita, sinnikkäitä, kuuroja ja suoraan sanottuna tyhmiä ymmärtämään mitään kilttejä sanoja tai vihjauksia siitä, ettei kiinnosta.

Emmily_

Olematta töykeä hyvä vaihtoehto on just tuo että sanoo olevansa varattu, oli tai ei. Jos ei millään mene kaaliin, voihan sitä sanoa suoraan että ei kiinnosta. Jotkut ovat myös hyvin päällekäyviä, tällaisia tapauksia pyydän yksinkertaisesti lähtemään pois. Ja paras keino joskus on vain itse lähteä pois.

angeliina

Ehkäpä kylmästi pois käveleminen olisi liian julmaa... Itse ehdotan pientä hymyä ja sitten hidas kääntyminen pois päin, mutta ei liian hidas ettei hän saavuta sinua jos sinua ei tosiaankaan kiinnosta.
Hymy on tarpeeksi viestittämään "Ehei ei sinulla ole mahiksia".

Mutta kyllä muuten tuo perus "Olen varattu, anteeksi."
Tai joku näistä;
"Odotan juuri toista ystävääni."
"Anteeksi, en ole etsimässä seuraa."
"Olen pahoillani, mutta en ole kiinnostunut."

leeah

Tätä olen itsekin miettinyt, koska ei kuulu luonteenpiirteisiini olla kovin töykeä.. Tähän mennessä olen vain sanonut nätisti "ei kiitos", kaveri on sitten rynnännyt apuun jos liian tunkeilevaksi käyneet.. olen kiltti ja näytän myös siltä :roll: Paikalta livistäminen toiminut myös ja tämä "odotan seuralaistani".

Sea horse

Kerro olevasi lesbo. :lol:

No joo. Hyvä tapa on vaan sanoa asiallisesti, ettei ole kiinnostunut. Mutta kaiken maailman limanuljaska-tarrautujoihin ylempänä mainittu tepsii usein. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat