kohtelias vai kiinnostunut? - Deittailu ja yöelämä

neurian

Olen ollut siitä lähtien ihastunut erääseen työkaveriini kun pidin hänelle oppivuoron, jossa samalla muutaman tunnin yhdessä vietettyämme tutustuin häneen jonkun verran.
Sen jälkeen joka kerta kun näemme hän kysyy minulta mitä kuuluu.
Työpuhelimella soittaessakin pariin kertaan ollaan puhuttu vähän ylimäärästä kuin pelkkiä työasioita vaikka työvuorossa oltiinkin.
Noin viikko pitämäni oppivuoron jälkeen hän tuli juttelemaan minulle irc-galleriassa ja hetken siellä juteltuamme hän lisäsi minut meseensä.
Ja pari päivää sitten, kun oma vuoroni ei ollut vielä alkanut, törmäsin häneen työmaalla. Siinä jonkun aikaa juteltiin, hänellä oli vähän tekemättömiä hommia jotka hän lähti hoitamaan ja sanoi tulevansa kohta takaisin. Takaisin tultuaan hän sanoi että "mennääs koppiin" (valvomoon). Sinne sitten mentiin ja jatkettiin jutustelua vielä noin tunnin verran.
Omasta mielestäni tulemme juttuun melkoisen hyvin.

tuntuu kamalan epätoivoiselta laittaa tänne tällainen juttu, mutta minkäs teet kun on niin ihastunut. Toivottavasti jutusta sai edes jotain selkoa.

Ja tosiaan, kysymyksenähän on, että onko tämä mieshenkilö vain kohtelias, vai voisiko hän jopa olla kiinnostunut.
Itse en aio ottaa asiaa vielä puheeksi tai tehdä asialle mitään, koska juttu on vasta alkuvaiheilla eikä olisi kiva pilata kaveruutta.

Kommentit (7)

Tsein

Tuosta jutusta päätellen kiinnostunut ainakin sinusta ihmisenä, mutta koska tuo juttu on yksipuolisesti eli yhden ihmisen näkökulmasta kirjoitettu ja ehkä höystetty toiveajattelulla tai jopa liioittelulla, ei sen perusteella pysty sanomaan mitään varmaa. Kohteliaisuussyistä en itse esimerkiksi keskustelisi jonkun ihmisen kanssa tuntia ja pyytäisi erikseen keskustelemaan jonnekin kahdestaan.

Cutlass

No en usko, että hän olisi tuttavallisesti pyytänyt sinua juttelemaan kahden kesken? Ainakin minun kokemuksesta se on aika hyvä merkki, ainakin orastavasta, kiinnostuksesta. Vaikka huomioissasi saattaa olla ripaus toiveajattelua, niin tunnin kahdenkeskistä rupattelutuokiota ei oikein voi sen piikkiin laittaa.

Ehkä pitämäsi oppivuoro herätti jonkinlaisia alitajuntaisia opettaja fantasioita... :wink:

E

Mielestäni voi olla sekä että. Olen mäki joskus miespuolisten työkavereitten kanssa pitänyt pitkiäkin juttutuokioita, ihan kaveripohjalta. Ihan selvällä flirtilläkin höystettynä, kuitenkaan ilman sen kummempia päämääriä.

neurian

tänään kävi kyseisen herran kanssa niin että itse olin vapaalla ja hän oli työvuorossa. satuin sitte käymään kyseisessä kaupassa ostoksilla missä tää tyyppi pitää vahtia. noh, olin siitä just lähössä kun poika soittaa perään ja kysyy miten menee. päätin sit mennä takas jutustelemaan.

mitä mieltä mahdatte tästä olla?

Kathry

Vartija ? :) No mina en ainaskaa ossaa sanua! Kuulostaa kylla kiinnostuneelta, tammosissa tapauksissa kannattaa ainakin vaan katsastella tilannetta. Muutenki hiljaa hyva tulee.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat