Mikä on vialla?? - Deittailu ja yöelämä

Savannah

Auttakaa minua cosmo naiset! Onko minussa jokin vialla. Olen nuori, kaunis,iloinen, huumorintajuinen..mikseivät miehet ole kiinnostuneita? Alan olla jo epätoivoinen :!: Ystäväni sanovat minun olevan todella kaunis ja näenhän sen itsekin peilistä. En ole sieltä rumimmasta päästä. Rakastan muotia ja vaatteita. Mitä minun pitäisi tehdä? En ole erityisen kova puhumaan. Saavatko vain kovaääniset ja rohkeat poikaystävän??

Kommentit (3)

RideWitMe

En ole nainen, mutta näin miehenä voin antaa arvioni. Oliskohan niin että annat ylimielisen tai huonolla tapaa epävarman/kylmän vaikutelman itsestäsi uusille ihmisille. Tuota ei välttämättä edes huomaa itse, mutta ei miehiä kiinnosta lähestyä kusipään oloista ihmistä. En siis todellakaan tiedä annatko sinä tämmöisen vaikutelma, mutta noin omien kokemuksieni pohjalta monilla ja ehkä eritysesti juuri kauniilla sekä muodikkailla naisilla on paha tapa antaa kylmä vaikutelma. Ei kiinnosta mennä juttelemaan semmoselle vaikka olisi miten seksikäs ulkonäkö.
Tai ehkä sitten vaikutat epätoivoselta sen takia, kun et ole saanut huomioita ja se vaan pahentaa tilannetta. Vaikka nämä "onnen löytää kun sitä ei etsi" sanonnat ovatkin vähän hölmöjä, niin niissä piilee totuudensiemen.

Tsein

Kolme vaihtoehtoa sinkkuuteen tulee mieleen.

1. "Alan olla jo epätoivoinen", tuo on monelle se suurin kiinnostuksen tappaja.
2. Jos olet kaikkea mitä sanot, se voi saada miehet ajattelemaan "tietysti tuolla on jo joku, en edes yritä".
3. Jos vaikutat hiljaiselta, sisäänpäinkääntyneeltä, teet itsestäsi vaikeasti lähestyttävän. Se on totta, että avoimet, puheliaat yms. ihmiset tutustuvat helpommin muihin ihmisiin ja sitä kautta löytävät sitä seuraakin.

Yleensä käy niin, että kun lakkaa epätoivoisesti yrittämästä, se oikea (tai edes se tämänhetkinen) kävelee suoraan syliin.

Savannah

kiitos paljon avusta/omista kokemuksista:) on totta että jos ujostuttaa olla oudossa ja isossa ryhmässä saatan helposti näyttää kylmältä ennemmin kuin epätoivoisesti yrittävältä..ehkäpä ensi kerralla kokeilen mennä suoraan juttelemaan kiinnostavalle tyypille enkä jää kaukaa katselemaan:D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat