Onko poika kiinnostunut; mitä tehdä? - Deittailu ja yöelämä

iCosmo

Koittakaa jaksaa lukea :))

Olkoon hän nyt vaikka Timo. Hän on 17 ja itse olen 16.
Timo oli/on kiinnostunut minusta jo yli puoli vuotta. Hän yritti ja yritti minua, kunnes nyt kuukauden sisällä olemme alkaneet tapailla :)

Hän on aivan ihana ! Olemme suudelleet ja hyväilleet toisiamme, mutta emme ole harrastaneet seksiä. (Itse olen neitsyt, Timo ei.)
Timo haluaisi seksiä ja luulen itsekin olevani valmis. Nyt en enää vain ole varma haluanko hänen kanssaan, koska minusta on alkanut välillä tuntua, että hän ei halua muuta kuin pillua :S Emme seurustele, mutta olemme puhuneet siitä. Jotenkin hän suuttuu kun en suostu tai jotain... Mutta sitten taas esim. seuraavana päivänä kaikki on taas hyvin.

Nyt hän on ollut muutaman päivän todella outo ! Hän esim. sanoi eilen ettei jaksa katsella minua, koska olen tyhmä. Ja että älä roiku perässä. Timo ei pidä kavereistani ja sanoi ettei tämä toimi niiden takia :O Puhuuko hän tosissaan vai oliko se vain tekosyy?

Huoh ! En tiedä mitä hän nyt yrittää ja onko hän oikeasti kiinnostunut.
Ja jos on niin minusta vai pelkästään pillusta.

Tykkään hänestä oikeasti ja alkoi melkein itkettämään mitä hän sanoi

:(

Olenko nyt vähän aikaa hissuksiin ja annan hänen sitten ottaa yhteyttä vai ?

Help me...

[color=red]edit: otsikko muutettu, siirretty deittailuun kerta ei ole PARISUHDE -sunlion-[/color]

Kommentit (6)

iCosmo

Voiko hän vaihtaa vain mielipidettään noin nopeasti ja haluta vain unohtaa? (sanoi myös niin)
Vai onko hänellä nyt vain esim. paha viikko?

dauphin

Ota noista miehistä nyt selvää! :? Mun vanha kunnon perinteinen vinkki on se, että et anna sille vähään aikaan niin siinähän sen näkee onko poika vaan sen yhden asian perässä...

Arcanithel

Kertomaasi lukiessani omat hälytyssireenini alkoivat soida ja kovaa. Saan tuosta käsityksen, että häiskä on vain ja ainoastaan sen yhden perässä. En usko, että hän ottaa juttuanne yhtä vakavasti kuin sinä. Neuvoni sinulle siis on, että juokse lujaa karkuun, jätä jäpikkä omaan arvoonsa, vaikka vaikealta ihastumisesi vuoksi tuntuukin. Mieluummin kuitenkin näin, kuin leikkikaluna oleminen. (?) Itse en jäisi tuollaista tulenarkaa pommia purkamaan.
Tsemppiä!

shazzer
Arcanithel
Kertomaasi lukiessani omat hälytyssireenini alkoivat soida ja kovaa. Saan tuosta käsityksen, että häiskä on vain ja ainoastaan sen yhden perässä. En usko, että hän ottaa juttuanne yhtä vakavasti kuin sinä. Neuvoni sinulle siis on, että juokse lujaa karkuun, jätä jäpikkä omaan arvoonsa, vaikka vaikealta ihastumisesi vuoksi tuntuukin. Mieluummin kuitenkin näin, kuin leikkikaluna oleminen. (?) Itse en jäisi tuollaista tulenarkaa pommia purkamaan.
Tsemppiä!

Samoilla linjoilla. Ja kaiken lisäksi olette tosi nuoria vielä, tällä timo-pojalla tuntuis olevan juurikin seksi-asiat ensin mielessä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat