Yhteydenottaminen pitkän ajan jälkeen - Deittailu ja yöelämä

laara

Elikkäs ongelmana olisi että talvella minulla oli juttua erään herra X:n kanssa. X oli erittäin kiinnostunut minusta ja lähettelikin paljon viestejä ja kyseli kahville. Kaikki kaatui siihen että olin itse suhteessa, tätä en tosin X:lle sanonut vaan torjuin hänet muuten.

Nyt sitten kun erosin tästä suhteesta, on X käynyt mielessäni monesti. Jopa päivittäin saatan ajatella häntä. Näin on ollut jo parin viikon ajan.

Siispä mietinkin että olisiko ihan idioottimaista lähettää viesti nyt jo kolmen-neljän kuukauden jälkeen kun viimeksi olemme olleet yhteyksissä?
Auttakaa hyvät Cosmolaiset!

Kommentit (5)

laara

no niin muttako tulee olo että teen ittestäni ihan pellen. Ja se että on niin kauan ku viimeksi ollaan oltu tekemisissä.. :S
äh en tiiä, lisää mielipideteitä?

Tsein

Aivan liikaa ajattelua ja asian pohtimista ja liian vähän tekoja. Pistä vaikka viesti "selailin tässä puhelinta ja löysin numerosi, mitäs siulle kuuluu?" Et siinä vielä tee itsestäsi mitenkään pelleä, tosin ei se tuossa muutenkaan ole oikein mahdollista. Pallo menee hänelle ja hän saa päättää onko sinuun yhteyksissä vai ei.

Kiira

Mun nykyinen miesystävä otti minuun yhteyttä kolmen vuoden jälkeen. Kolme vuotta sitten treffailtiin jonkin aikaa, mutta mies sitten jätti. Viime kesänä otti uudestaan yhteyttä, ja siitä asti ollaan oltu kuin paita ja peppu :) Ja niin, mies silloin vain kysyi, että miten minulla menee :lol:

Snaelaug

Mä tein silleen et kun seurustelin entiseni kanssa, eräs mies iski silmäni minuun. No, seurustelin tosiaan, mut tää mies sitten sanoi et sitten kun/jos joskus oon sinkkuna niin ilmoitella hänelle. Kaverimielessä toki oltiin yhteyksissä tuonkin jälkeen, ja kyllä se miekkonen aika selväksi teki et on edelleen kiinnostunut minusta. Sinä päivänä kun ero sitten koitti, niin kaikessa kieroudessaan laitoin miehelle viestin et terve vaan kun sä silloin aikoinaan pyysit ilmoittamaan millon oon sinkku niin nyt sitä tässä ollaan. Pienimuotoinen ihmeellinen "suhde" siitä tuli mitä kesti pari kuukautta (vaan) :) Mut pointtina se, et eihän sitä mitään voi tietää jos ei kokeile ;) Jos se ei lähde toimimaan niin uutta putkeen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat