Kiinnostunut vai ei? - Deittailu ja yöelämä

nonamae

Ongelma:

On eräs jätkä, josta en millään osaa ottaa selvää, että mitä Hän haluaa tai kiinnostaako Häntä ylipäätään. Itse siis olen kiinnostunut hänestä, ja siksi pelkäänkin ylireagoivani ja tulkinneeni häntä väärin tai jotain. :?

Eli tutustuin ko. herraan noin vuosi sitten kaverini kautta ja hän antoi minulle numeronsa, mutta en ollut silloin hänestä kiinnostunut. Kuitenkin, aina nähdessämme, jota ei tapahtunut usein, vaihdoimme kuulumisia ja juttelimme niitä näitä. Kiinnostuin hänestä, ja pyysinkin häneltä tekstiviestillä meseä, jonka hän mielellään antoi, vaikka aikaa oli kulunut tuosta numeron antamisesta reipas puoli vuotta. Jutustamme ei kuitenkaan silloin tullut mitään, koska hän asui toisella paikkakunnalla, kaukana omastani.

Juttelimme mesessä aina silloin tällöin, välillä saattoimme puhua monena päivänä peräkkäin, toisinaan saattoi olla jopa kuukausien väli ilman, että olisi kuullut mitään ko. herrasta.
Hän ei aina vastannut mesessä mitään, jos aloitin keskustelun, sekä vain harvoin aloitti itse keskustelun ja saattoi kadota yhtäkkiä offline tilaan jos oli vähänkään pidempi tauko juttelussa. Aina kuitenkin kun vastasi ja puhuimme, hän lähetteli flirttailevia kommentteja, sekä kehui ja vaikutti kiinnostuneelta. Lopulta sekin kuitenkin hiipui, kun en jaksanut olla se ainoa yhteyttä pitävä osapuoli.

Kun hän sai nyt uuden opiskelupaikan naapurikunnasta, hän alkoi taas pitämään yhteyttä, kyselemään kuulumisiani ja keskustelemaan mesessä enemmän. Nykyään hän vaikuttaa iloiselta jos aloitan keskustelun (en tosin vieläkään tee sitä usein, koska on "huonoja" kokemuksia aikaisemmin ollut saman jätkän kanssa keskustelun aloittamisista), hän myös käyttää paljon hymiöitä ja vaikuttaa muutenkin toisaalta kiinnostuneelta. Kuitenkin taas toisaalta se hänen välillä olevat välinpitämättömyytensä saavat minut epäröimään...

Ongelma onkin kun toisaalta tällä herralla on ns. pelimiehen maine, joten mietin, pelaileeko hän vain jotain pelejään, vai onko hän kenties oikeasti kiinnostunut?
Hän myös on monen tytön päiväunien kohde hyvine kroppineen yms. kun itse taas olen vain tälläinen tavallinen maantallaaja. Joten vinkkejä ja kommentteja, miten tästä pääsisin etenemään ja kertomaan oman kiinnostukseni hienovaraisesti. :)

// Oho, tulipas pitkä, mutta yrittäkää jaksaa lukea ja auttaa :) Olen aika jamassa nyt enkä tiedä miten pitäisi toimia tästä eteenpäin :(

Kommentit (4)

nonamae

mitenköhän tämän tapaamista vois ehdottaa ilman että pelästyttää toista? kun sen suoraan sanominen tuntuu jotenkin ylivoimaisen vaikealle. oisko vinkkejä miten voisi hyvin vihjailla? ;) :D

glitter_

Mullakin vähän sama ongelma yhden jätkän kanssa.
Vois vähän kertoa siitä. Nojoo siis ollaan jotain alle puoli vuotta vasta tunnettu, vaikka ei me vieläkään mitenkään ihan hyvin tunneta, mut kuitenkin mua on kiinnostanut se tyyppi alusta asti ja sekin ainakin yhdessä vaiheessa näytti olevan todella kiinnostunut musta.
Alussa meillä oli just tosi pitkiä keskusteluja joka ilta, mutta ajan kanssa alkoi vähän jutut loppua, mut kuitenkin vieläkin kirjotellaan aina välillä.
Mulla on oikeastaan aika ikävä kaikkia niitä juttuja, kun enää ei oo sellasta. Mullakin nyt sellanen ongelma, että en jotenkin uskalla alottaa keskusteluja enää, koska sekin on just sellanen komea, hyväkroppainen ja kaikkea mitä nyt voi toivoa, mutta luonne on sit vähän eri juttu.. mutta siis kuitenkin en voi tietää, että mitä pelejä se nyt pelaa, et onko se löytänyt jonkun kiinnostavamman tytön ja juttelee iltasin nykyään sille..

Me ei olla tämän tyypin kanssa just nähty nyt aika pitkään aikaan ja mun mielestä olis ihanaa taas kohta nähä, mut pitää varmaan sit ihan suoraan kysästä eikä jotain vihjailla, koska monet ei tajua noita vihjailuja pakosti.. :D

ei noista ikinä tiedä. Kun välillä sit kaikkea ehdotuksia tulee ja jutellaan normaalisti, mut joskus taas ei ja alkaa vaikuttaa ettei toista kiinnostakaan. On se rasittavaa.

Mut jos nyt ehdotat tapaamista ja sekin haluaa nähdä sut niin se on jo hyvä alku. Hurmaat sen sitten jotenkin. 8)

nonamae

:D se on kyllä totta, ettei monet tajua noita vihjailuja :( tai sitten en vaan osaa vihjailla oikein ;) :D

mutta ehkä mun pitää sitten vaan pyytää sitä jonnekin joskus, että sais tietää vähän paremmin mitä tyyppi oikein ajattelee :) tässä samassa epäselvässä tilassa on niin inhottava olla :/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat